Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Samo imenitnost ni dovolj

Citroën DS 5 HDi 160 BVA sport chic

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Tu ni dileme: zagotovo je DS5 trenutno najbolj imenitni citroën, ki ga lahko srečate na naših cestah. Imenitni pa predvsem zato, ker je po svoji obliki in detajlih vsaj tako unikaten kot kakšen ferrari ali porsche. In zato, ker si DS5, razen tehnike, ne deli z ostalimi hišnimi brati niti enega sestavnega dela, ki bi bil enak še kje drugje.
Samo imenitnost ni dovolj
Foto: Anže Jereb
14. 1. 2013 ob 23:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zelo prepričljiv izgled in imidž, ki ga nosi serija DS
mešanica oblik karoserije
avantgardna notranjost in voznikov kokpit
materiali v notranjosti
zmogljiv motor je povsem dovolj za DS5
zelo dobra oprema v paketih
zelo solidna cena
izdelava v notranjosti
podpovprečno sedenje na zadnji klopi
prtljažnik se odpira le z gumbom
tehnično povprečen avtomobil, lahko bi bil bolj napredno zasnovan
pretrdo blaženje, bolj bi mu pristajala mehkoba
menjalnik je premalo uglajen in prepočasen
poraba goriva bi morala biti manjša
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (34 glasov)
video test citroën DS5 HDi 160 BVA sport chic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In to je dobro. DS5 je po obliki všeč vsem. Ta skladna mešanica kombilimuzine, enoprostornika in hkrati kupeja zna privlačiti poglede, sploh zaradi agresivnega izgleda ter nizke strešne linije. Da o detajlih sploh ne govorim, ker pri marsikateri luksuzni znamki niti idej nimajo, kaj šele, da bi se znali približno tako potruditi, kot so se pri tem avtomobilu. Vsa ta avantgardnost, ki jo avtomobil ponuja navzven, se še bolj poudarjeno nadaljuje v notranjosti. Klasičnost in prestiž tu odpadeta, ker je ta letalski kokpit, ki ga DS5 ponuja, preprosto fenomenalen.

Vsak, ki ima za volanom rad utesnjen občutek, bo tu navdušen. Ogromna, zajetna kupejevska armaturna plošča, izredno visoka sredinska konzola, črnina strešne tapiserije ter, zopet, vsa stikala, postrojena v vrsti strešnega grebena in presredka za ročico menjalnika bodo dopolnjevala futuristično celoto. Pa čeprav sploh niso tako praktična, ker niso postavljena na ergonomsko ugodna mesta. Navdušiti zna tudi profiliran aluminij, ki obdaja kljuke na vratih, pa tridelno odpiranje strešnih panelov, ki omogočajo preko steklene strehe poglede v nebo. Nekoliko manj bo navdušil spodaj odsekani volanski obroč, ki je neroden za sukanje, bolje se odrežejo udobni sedeži, ki so za kanček premehki, da bi jim lahko rekli odlični. Če so materiali, izbrani za gradnjo notranjosti, visokega kakovostnega razreda, kvaliteta izdelave le-te razočara. Premium-segment si pač ne sme dovoliti pokanja in čričkov. DS5 si jih.

Se pa zato lahko odkupi s solidnim seznamom serijske in dodatne opreme, ki takšnemu avtomobilu pravzaprav pritiče. Če je spredaj ergonomija bivanja ugodna, se na zadnji klopi sedi podpovprečno, tudi če je dovolj prostora za noge. Prtljažni prostor je soliden, sploh zato, ker se bosta v takšnem avtomobilu večinoma vozila največ dva. Je pa nerodnost ta, da se odpira le s pomočjo tipke na ključu oziroma iz notranjosti avtomobila ter da ni opremljen z odpiralom; torej mazanje rok ne uide.

DS5 ostaja tehnično zgolj povprečen avtomobil!

Na žalost pa DS5 ostaja tehnično zgolj povprečen avtomobil. Tehniko si namreč deli s Peugeotovim 3008, kateri so namenili nekaj izboljšav na podvozju v prid boljši vodljivosti in bolj suvereni legi na cesti, pri udobju pa so s športnim karakterjem pretiravali, saj so z izbiro pretrdih blažilnikov v avtomobil vlili občutek surovosti. Tudi pogonski del testnega avtomobila, kljub sodobni zasnovi, ne blesti. Dvolitrski HDi s 160 'konji' zna biti zadovoljiv za konkretno vožnjo, vendar vse skupaj pokvari šeststopenjska avtomatika, ki je povprečna in prevečkrat neodločna, da bi vlivala dober občutek za volanom. Temu primerne so tudi zmogljivosti ter testna poraba, ki z 8,4 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov ni zgled med sebi podobnimi.

Soliden atribut pri DS5 je cena, ki v osnovi krepko pod trideset tisočaki omogoča dostop do premium-avtomobila množicam. No, če hočete, da je ta še zadovoljivo motoriziran in korektno opremljen, bo ta poskočila za deset tisočakov, kar spet ni niti približno toliko, kot za vse to zahteva konkurenca. Zato verjamem, da bo za marsikoga znal biti ta imenitni DS5 zelo zanimiv avtomobil. In prav je tako.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën DS5 HDi 160 BVA6 sport chic
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750 
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2.000 
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4530 x 1979 x 1504
medosna razdalja v mm 2727
prtljažnik v litrih 468
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540 (600)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,9/5,1/6,1
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 27.300
cena testnega vozila v EUR 37.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.500

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |