Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Končno spet atraktivna oblika

Subaru XV 2.0i lineartronic trend

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Tudi pri Subaruju so slišali kritike o svojih oblikovalskih dosežkih, ki to niso. Dolgčas med njihovimi modeli bo zdaj očitno razbil tale model, poetično imenovan XV.
Končno spet atraktivna oblika
Foto: Matej Mitruševski
5. 12. 2012 ob 8:40
Komentarjev: 0
video test subaru XV 2.0i lineartronic trend
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Gre za mešanico impreze in foresterja. Ali za povišano imprezo, kot želite. Hkrati nakazuje tudi, kakšna bo nova impreza! Ne vem, ali je oblika atraktivna zaradi te visoko nasajene karoserije z velikimi kolesi ali kričeče barve, ampak XV izgleda zelo zanimivo in ga vsakdo takoj opazi. Nihče ne ve, kam bi ga umestil, saj ni niti terenec, niti kombilimuzina, ampak kombinacija vsega. Zdi se, da Subaru želi delček pogače odrezati Nissanu z izjemno uspešnim qashqaijem. Glede na to, da so sami strokovnjaki takšnih 'križanih' avtomobilov in štirikolesnega pogona, jim je lahko le žal, da niso že prej zapeljali na ceste česa podobnega. Odmika od tal je dovolj za kakšen nezvožen sneg in pločnik, za hujše brezpotne podvige seveda ne, ker tudi previsa nista terenska, manjka pa še reduktor. Ampak razburjenje po ogledu zunanjosti ostaja.

Čisto druga zgodba je seveda znotraj, saj je po stari Subarujevi navadi vse skupaj bolj ali manj dolgčas, čeprav je opazen manjši premik v moderne čase. Vendar bo razvajene kupce še vedno motilo, da je veliko trde plastike, da sprednja sedeža nista ne-vem-kaj in brez nastavljive ledvene opore, da radio izgleda zelo zastarelo in da je ključ še vedno kot kakšen nož in se ne da zložiti! V današnjih časih je to že skoraj nezaslišano. Zadaj je malo prostora za sedenje pa še prtljažnik je nizek in majhen, kar pa je zaradi stalnega štirikolesnega pogona pač pričakovano.

Ampak, kdo pa si kupi subaruja zaradi lepega izgleda ali uporabnosti na prvem mestu?! Ti avtomobili so povečini namenjeni vožnji. V vseh razmerah, na vseh podlagah in XV ni nobena izjema. Kljub višje nasajeni karoseriji je udoben, ker je vzmetenje mehko, zasluga pa gre seveda nizkemu težišču, ki ga omogoča bokserski motor. S čisto vsakim subarujem se zapeljem na kakšen fin makadam in ga najprej spravim počez, da se spomnim, zakaj imam rad avtomobile. Pristni občutki nadzora nad vozilom in adrenalin, ki se ob tem sprošča, je v subarujih še vedno doma in zato sem mu pripravljen odpustiti skoraj vse napake. Še vedno me dovolj udobno pripelje praktično kamor želim, občutkov, ki jih ob tem nudi, pa danes ne najdeš več v skoraj nobenem avtomobilu.

Tudi motor še vedno lepo prede, ko ga prižgete, v testnem primeru pa občasno tudi malo cvili, ko ga priganjate. Dvolitrski bencinski motor s 110 kilovati in brezstopenjski menjalnik lineartronic se mi pač ne zdita posrečena kombinacija. Zdi se, da XV nikamor ne gre, porabi veliko pa še hrupen je. Tudi praksa to potrjuje. Pospešek z mesta do 100 je kar 10,7 sekunde, poraba okoli 10 litrov, zato ali izberite ročni menjalnik ali pa dizla, ki je 2.000 evrov dražji. Takšen je dober samo za tiste, ki se vozite počasi, zelo previdno in zelo malo kilometrov, kar pa se vozniki subarujev ne!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Subaru XV 2,0 CVT trend
vrsta motorja bencinski, 4-valjni, bokserski, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.200 
največji navor v Nm pri vrt./min 196 pri 4.200 
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4450 x 1780 x 1570
medosna razdalja v mm 2635
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1405
največja hitrost v km/h 187
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 10,1
cena osnovnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila v EUR 31.010
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.630

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 18 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |