Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Stavi na čustva

Hyundai i30 1.6 CVVT premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Tudi kup prahu in pozdravi od ptičev niso mogli zakriti lepe oblike novega i30. V bistvu, če dobro pomislim, smo v zadnjem času pohvalili obliko prav vseh novih hyundaijev, kar je bilo za korejske avtomobile še nedolgo nazaj nepredstavljivo.
Stavi na čustva
Foto: Matej Mitruševski
14. 4. 2013 ob 22:10
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika privlači poglede
kljub višji ceni še vedno dobra vrednost
vožnja je udobna tudi na slabših podlagah
prijetno tih in uglajen motor
veliko prostora v kabini in prtljažniku
menjalnik ima šest prestav
nič več poceni avtomobil iz daljne Koreje
zelo slab 'občutek ceste' na volanu
gumb za trdoto serva popolnoma nepotreben
podvozje na trenutke deluje nekoliko nemirno
smerna stabilnost pod povprečjem razreda
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (26 glasov)
video test hyundai i30 1.6 CVVT premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In napredek na prav vseh področjih se seveda pozna tudi pri ceni, ker točno takšen i30 s skoraj vso opremo stane že dobrih 18 tisoč evrov in to ni praktično nič ceneje od konkurence. Zato sem lahko do teh avtomobilov že precej bolj kritičen. Ampak ni panike, ker ni s tem avtom prav nič zelo narobe. Mene osebno najbolj zmoti zelo nenatančen volan, ki zahteva stalne popravke smeri in na katerem kljub trem nastavitvam trdote servo-mehanizma ne čutite nič. Tudi pri nastavitvi sport, ki je daleč od česa dinamičnega, ne, tako da ne vidim čisto nobene potrebe po tistem gumbu na volanu. Niti podvozje še ni doraslo nemški konkurenci, ker se i30 včasih obnaša malo nemirno. Ni tako suveren kot kakšen ford focus, ko sredi ovinka točno veste, kaj se dogaja s kolesi in koliko je še oprijema. i30 želi biti malo bolj dinamičen kot so bili hyundaiji doslej, vendar mu še ne uspeva, tako da se bo spet najbolje znašel v rokah umirjenih in verjetno posledično starejših voznikov.

Pri poglavju udobje se namreč odreže veliko bolje. Če so hitrostne zahteve v nekih normalnih okvirih, se pelje prav prijetno in tiho, vzmetenje sicer glasno, a učinkovito blaži cestne anomalije, če bi šlo kaj narobe, pa se tudi ESP dovolj hitro vmeša in skuša popraviti kakšno voznikovo napako. In ko začnete na tega hyundaija gledati s takšnimi zahtevami, se vam zelo hitro priljubi. Izdelava je zelo spodobna, materiali nadpovprečni, tudi gumbi so večinoma tam, kjer jih želite, in volan ima po novem lepši spodnji prečki, da gumbi na njih ne izgledajo več tako kičasto. Še bolj veseli prostor za potnike, tudi zadaj se da normalno sedeti in v 378-litrski prtljažnik gre zaradi oblike tudi kaj več kot le nujne potrebščine, četudi ni rekorder po prostornini. S 4,3 metra dolžine je ravno nekje v povprečju razreda, tako da gre verjetno brez težav v vsako garažo, kar je danes tudi že pomemben podatek, ker so vsi moderni avtomobili tako zrasli. Še to boste vozniki zelo cenili, da ima kar nekaj uporabnih odlagalnih mest spredaj, ki jih tako pogrešamo v veliko večjih avtomobilih.

Privlačna oblika je nastala v evropskem oblikovalskem studiu, tako kot praktično celoten avtomobil. Celo izdelan je v Evropi, zato Hyundai res pričakuje, da bo uspešen na tem trgu. In ker je trend imeti dnevne luči v led tehniki, jih ima seveda tudi i30. Z njimi je dejansko prepoznaven in vzbudi pozornost na cesti, kar je lahko za morebitne kupce le velik plus. Celo zadaj so mu uspeli z zanimivo obliko luči in šipe ustvariti podobo, ki daje v bistvu zelo dinamičen občutek. Kot da bi šlo za kaj več, v resnici pa se pod motornim pokrovom skriva 'le' 1,6-litrski bencinski motor.

In ta je čisto spodobna izbira. Nič posebnega v bistvu. Porabi zmerno veliko – štirje smo šli na pot z zelo veliko prtljage in je bila poraba 7,7 litra na 100 kilometrov. V kakšen avtocestni klanec ga hitro zmanjka in je potrebno iz šeste prestaviti v peto ali celo četrto, kar pomeni malo več hrupa v kabini, sicer pa je motor miren in tih. Ne mara priganjanja v visoke vrtljaje, ker je ustvarjen za karseda varčno vožnjo, zato dovoli za bencinski motor še do pred kratkim prenizke vrtljaje in dobro izračunana prestavna razmerja pri tem pomagajo. Zato ni več filozofiranja; če vam je oblika všeč in vozne lastnosti ter najsodobnejša oprema niso najpomembnejše lastnosti vašega avtomobila, se vsaj zapeljite z njim. Tukaj ne gre več za izbiro zaradi cene, ker dejansko ni poceni, ampak že bolj za čustva. Ja, svet se spreminja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i30 1.6 CVVT premium
vrsta motorja bencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1591
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6.300
največji navor v Nm pri vrt./min 156 pri 4.850
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4300 x 1780 x 1470
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 378
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (560)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/4,8/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 13.990
cena testnega vozila v EUR 17.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.240

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 1. 2021
Januar 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 3 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 4 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 6 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 6 meseci  |