Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prvi vtis ne velja

Honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B

Avtor prispevka: Miha Dovč
Prvi vtis je izjemno pomemben, saj lahko botruje razpletu nadaljnjih dogodkov. K sreči pa obstajajo tudi karakterji, ki si vzamejo več časa, da nekoga spoznajo. Honda CR-V je za slednje.
Prvi vtis ne velja
Foto: Matej Mihinjač
21. 6. 2010 ob 13:28
Komentarjev: 0
video test honda CR-V 2.2 i-DTEC executive B
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav ime (CRoss Vehicle) in tudi sama pojava nakazujeta, da gre za t.i. SUV-vozilo, se CR-V ne želi povsem poistovetiti z omenjenim segmentom vozil. Najbolje se namreč znajde v urbanem okolju – na asfaltu. Štirikolesni pogon že zmore (s primernimi pnevmatikami seveda) potegniti do kakšne planinske koče, smučišča, sankališča ali nahajališča gob, vendar manjša oddaljenost trebuha od tal, odsotnost zapor diferenciala in povsem samodejen pogon (ko zdrsne sprednji par, se vklopi zadnji – brez zaklepanja razmerja), bolj sodijo na urejeno cestišče. In tu bo CR-V, verjetno, preživel večino svojih kilometrov. Čemu torej kupiti CR-Vja, če izgleda kot terenec, vendar to ni. Ker je zaradi višjega položaja sedenja pregled iz vozila izvrsten, ker višja oddaljenost od tal omogoča lažji vstop v vozilo in ker je imeti SUV vozilo modna muha.

Kot že rečeno, CR-V se (navkljub svojemu imenu) odlično znajde na asfaltu. Voznik ima izvrsten občutek na volanu, čvrsto vzmetenje ne dovoljuje pretiranega nagibanja, dolge prestave, dobra izolacija in tihost agregata pa omogočajo hitrejšo vožnjo z manj trušča. Preglednost je zaradi velikih ogledal dobra tudi nazaj. Podolgovati žarometi zadaj, ki so zaščitni znak vseh dosedanjih generacij CR-V, so ostali, k sreči pa so na dno prtljažnika pospravili rezervno gumo, ki je krasila prvo generacijo CR-Vjke.

Voznikovo delovno okolje meji na idealnega. Ročica menjalnika je dirkaško blizu volanskega obroča! Z veliko odlagalnimi mesti in kar tremi zaprtimi predali bodo stvari varno spravljene pred očmi nepridipravov, ker imata voznik in sopotnik vsaj svoje naslonjalo, bo med njima resda manj intime, vendar tudi manj nepotrebnega butanja s komolci. Škoda je le, da nista izdatneje nastavljivi. Materiali in obdelava sta na visokem nivoju, kot smo od Honde v tem cenovnem segmentu navajeni, zato pa v segmentu nismo vajeni, da je dovolj prostora tudi na zadnji klopi. Pri CR-V ga je, prtljažnik pa meri 524 litrov in se s premikanjem sedežev in podiranjem naslonjal lahko pridobi še 1000 litrov dodatnega prostora.

Z opremo executive dobi voznik tempomat, usnje s kombinacijo alkantare, ksenonske žaromete, dvopodročno klimo, parkirna tipala in v usnje odet volan. Več si voznik že težko želi. Mogoče več moči pod motornim pokrovom, saj tekmeci tu ponujajo več, vendar je 110 kilovatov povsem dovolj. Za dizla se presenetljivo rad vrti, še večja vrlina pa je njegova uglajenost. Izvrstno skriva svoje dizelsko poreklo in tudi poraba z manj kot osmimi litri je lahko ugodno majhna. Ker jen v primerjavi z eurom niha kot hormoni pri nosečnici, cena ne more biti tako ugodna kot pri evropskih vozilih, vendar z aktualnim popustom 2.500 evrov, ta CR-V z najbogatejšim paketom opreme in biserno barvo stane 31 tisočakov in pol, kar je povsem sprejemljivo za to, kakšen kos opremljene pločevine dobite. Japonci dobro vedo, kakšne potrebe po terenskih zmogljivostih imajo kupci tovrstnih vozil in so CR-Vja temu primerno tudi naredili. Želi, da ga spoznate, vendar bo le en zmenek premalo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 2,2 i-DTEC executive B
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4570 x 1820 x 1675
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 524 - 1532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1658 (502)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,6/6,5
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 25.490
cena testnega vozila v EUR 30.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |