Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Focus z dodatnim talentom

Ford focus karavan 1.6 TDCi titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za naše uredništvo je focus eden najbolj domačih avtomobilov, saj smo z njim preživeli že ogromno časa. Poleg enako motorizirane kombilimuzine smo namreč v eni od prejšnjih sezon tri mesece vozili še dva enaka focusa.
Focus z dodatnim talentom
Foto: Žiga Kvas, Matej Mitruševski
10. 8. 2012 ob 8:56
Komentarjev: 0
video test ford focus karavan 1.6 TDCi titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z enakim motorjem in z enako opremo, zato je novost tokratnega testnega focusa pravzaprav le njegova karoserijska oblika. Ker je to prvi karavan na testu, gre moja pozornost najprej k prtljažniku. Ta je zajeten, kot je pri Fordu že v navadi, in primeren zlasti za tiste, ki imate večje prostorske potrebe. Ker imate družino, ker se ukvarjate s športom ali pa imate le ogromnega psa. Prtljažna vrata so prijetno lahka, zato ne bodo delala preglavic predstavnicam nežnejšega spola, dodatna dolžina avtomobila v primerjavi s kombilimuzino pa tudi ne bi smela biti problematična, saj focus ostaja dobro pregleden, ne predolg in ne preširok avtomobil.

Notranjost se je že večkrat izkazala za prijetno in moderno, le kakšna stvar včasih zaškripa pa ne bi smela. Prostora je dovolj spredaj in zadaj, je pa avtomobil zaradi zelo suverenih voznih lastnosti malce trši. Udobje torej ni njegova primarna vrlina, kar je dobro vedeti, če vam je slučajno ta postavka ena najpomembnejših. Sicer ni nesramno trd, a kakšno grbino vseeno slabše zaduši od udobnejših predstavnikov. Po drugi stvari pa je z zelo dobrim občutkom na volanu in s suvereno lego tudi karavan dokazal, da focus ni zgolj slučajno eden najbolje voznih predstavnikov svojega segmenta, čeprav se 'nahrbtnik' v primerjavi s kombilimuzino kar pozna pri dinamiki.

Zato se vam bo včasih kolcalo po močnejšem agregatu. 1,6-litrski TDCi je povsem spodobno živahen in ne bo opešal niti takrat, ko bo focus založen s počitniško kramo, mu pa za boljše pospeške manjka nekaj moči. A za povprečno družino bo takšna konjenica pri 95 odstotkih vožnje zadostovala, zato pa boste zadovoljni, ker bo porabil tudi le okoli šest litrov.

Tudi paket opreme ni nobena novost, takšen titanium je dodobra založen z dodatki, tokrat mi je v oči padel predvsem radarski tempomat. Deluje prehitro in je zato kar malce moteč, saj tudi na najkrajši nastavljeni razdalji začne zavirati mnogo prehitro, na avtocesti že kakšnih 100 metrov za vozilom pred vami, zato se je treba precej ukvarjati s tem, da dovolj hitro zavijete na prehitevalni pas, kar je skoraj naporno. Sam ga zato ne bi izbral, bi pa izbral prav vse ostalo. S tem motorjem in takšno opremo, brez nekaterih dodatkov, to pomeni 21.660 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford focus karavan 1,6 TDCi titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 270 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4556 x 1823 x 1510
medosna razdalja v mm 2613
prtljažnik v litrih 490
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1542 (358)
največja hitrost v km/h 193
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,1/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 17.150
cena testnega vozila v EUR 21.360
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.290

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 7 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 7 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 8 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 9 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 9 meseci  |