Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V napad

Mitsubishi ASX 1.6 2WD invite

Avtor prispevka: Anže Jereb
Na prepoznavnosti je treba graditi. Ves čas, obenem pa tudi dobro vedeti, česa si želimo. Mitsubishi je veliko svoje prepoznavnosti, vsaj v Evropi, zgradil na športni usmerjenosti svojih vozil. Gledali smo jih na relijih za svetovno prvenstvo in če komurkoli rečete, naj našteje enega od njihovim modelov, bo kot iz topa ustrelil: 'EVO'. In seveda v mislih imel brutalnega lancerja evolution.
V napad
Foto: Matej Mitruševski
16. 8. 2012 ob 7:50
Komentarjev: 0
video test mitsubishi ASX 1.6 2WD invite
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Le redkokdo bo v znamki prepoznal še kakšen drug model in vedel, da imajo tudi enoprostorce, limuzine in terenska vozila. Kar seveda ni dobro. Dragi, požrešni in agresivni modeli sicer dodajo k prepoznavnosti, ne pomenijo pa velikih prodajnih številk in zaslužka, zato je pomembno, da je taista prepoznavnost usmerjena še drugam. Mitsubishi je zato z modelom ASX zaplaval med morske pse, med druščino zelo uspešnih tekmecev, ki jim vsekakor ni lahko konkurirati. Najtežje je seveda zaradi nissana qashqai, ki je po vseh teh letih prodaje še vedno zaželen bolj kot vroče žemljice. Potem so tu še škoda yeti, malce cenejša dacia duster in veliko ostalih, vseh željnih odtegniti svoj kos pogače.

Da ASX-a v množici ostalih ne boste spregledali, skrbi zajeten sprednji del, ki spominja na gobec morskega psa oziroma na prav takšen sprednji del lancerja evolution. In to je dobro, zunanjost mora privabljati asociacije, zlasti na domače proizvode. Na večjega outlanderja, na osnovi katerega tudi stoji, pa spominja notranjost. Barvno malce dolgočasna in umirjena ter iz trde plastike. V tem segmentu posebej specialne notranjosti niti ne gre pričakovati, ker je ne ponuja noben tekmec, a malce bolj živahna bi lahko vseeno bila. Sedi se dobro, zlasti, ker je volan lepo pokončen, sedeža pa udobna. Prijetno me je presenetila velikost prtljažnega prostora, predvsem njegova uporabnost.

Področij, kjer ASX izstopa, ni veliko, pravzaprav jih sploh ni, je pa kot celota vseeno simpatičen avtomobil. Pelje se povsem solidno, občutek na volanu je dober, za prostor pa smo že ugotovili, da ga je dovolj. Ker se večina kupcev vozil tega segmenta po terenu niti ne vozi, je takšen ASX z le sprednjim pogonom zanje prava alternativa. Štirikolesno gnan bi prav prišel le v slabih pogojih na cesti, torej le nekajkrat letno, kar še ni razlog za nakup. Razen seveda, če ste pogosto na makadamu in drugih slabih podlagah. Vsekakor boste bolj cenili večjo oddaljenost od tal, zaradi katere lahko brez skrbi preplezate pločnik. In to je tudi eden od razlogov, zakaj so takšni majhni športni terenci tako priljubljeni. So malce bolj robustni in se v njih sedi malce višje, obenem pa niso težaški, okorni in zahtevni.

Vedno zagovarjam, da je avtomobil lahko povsem drugačen, če je polno opremljen. V lepi barvi, z vsemi dodatki in velikimi zasloni namreč izgleda povsem nasprotno od osnovne izvedbe. Testni avtomobil z opremo invite stane 24.000 evrov in še zdaleč ni najbogateje opremljen, a veliko stvari ne pogrešam. Celo panoramsko streho ima in sistem start&stop, ki izklaplja motor na semaforju. Bi pa sam nedvomno izbral bolj živo barvo.

Bencinski motor premore le 1,6 litra prostornine in mu ne pomaga turbinski polnilnik, zato moči ni veliko. 86 kilovatov in le 145 Nm moči pomeni, da ga je treba pogosto priganjati. Ker ima le 5-stopenjski menjalnik, je posledično hrupa v kabini več, kot sem pričakoval, na avtocesti pa je ta kombinacija enostavno preglasna. O dizelskem agregatu bi razmišljal prav zaradi manjše hrupnosti, pa čeprav me je tokrat poraba pozitivno presenetila. Pričakoval sem vsaj dva litra večjo, ker ASX konec koncev ni najzglednejši primerek aerodinamike, pa sem se vseeno vozil s sedmimi litri.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi ASX 1.6 2WD invite
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1593
moč v kW (KM) pri vrt./min 86 (117) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 154 pri 4000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4295 x 1770 x 1625
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 442
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1420 (530)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/4,9/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.490
cena testnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 18 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |