Suvereno naprej
Volkswagen tiguan 2.0 TDI 4motion sport&style


Testna je namreč bolj cestno naravnana in nima takšnih agresivnih zaščit podvozja, zato z njo zahtevnejše plezanje odpade. Se boste pa povsem samozavestno počutili takrat, ko se boste v njem pripeljali pred gledališče. Prenova je tiguanu zgladila nekaj gubic, dodala led diode k prednjim žarometom in malce prevetrila notranjost. Nič posebnega in drastičnega skratka, zato tiguan ostaja praktično tak kot je bil. Ravno prav velik avtomobil, ki ni preglomazen za v mesto, je dovolj udoben za vožnjo po podeželju in pripravljen na spopad s kakšnim lažjim brezpotjem. Kaj več pa od njega niti ne boste zahtevali.
Všeč vam bo malce višji položaj sedenja, ker boste imeli boljši pogled na okolico in všeč vam bo germanska izdelava. Naj bo malce bolj umirjena oziroma dolgočasna, a je zelo dobro sestavljena. To cenim, ker ne maram škripanja armaturke za vsako figo, in ta je vedno lepo tiho.
Tiguana si lahko omislite tudi le s sprednjim pogonom, je pa ta štirikolesni po mojem mnenju boljša izbira. Ne zato, ker je bolj suveren na terenu, za tja tiguan vseeno ni najboljša izbira, ampak predvsem zato, ker vas v spolzkih zimskih dneh zna rešiti iz zagate. Vedno bo suveren in bistveno prijetnejši od dvokolesno gnanega. Na makadamu nas je presenetil, ker kljub dokaj čvrstemu podvozju prav lepo blaži luknje. Z večjimi platišči bo sicer pred gledališčem bolj frajerski, a jih odsvetujemo, ker bo vožnja pretrda pa še hitreje se opraskajo.
Takšen dvolitrski motor TDI lahko najdemo praktično v vseh modelih znamke in tudi v tiguanu svoje delo dobro opravlja. Je lepo kultiviran in lepo potegne že iz nizkih vrtljajev, porabi pa okoli sedem litrov. Za večino kupcev je ta motor tako ali tako najbolj smotrna izbira, vseeno pa priporočam, da se ozrete še k 1,4-litrskemu turbobencinarju. Ne porabi bistveno več, je še močnejši in dobrega tisočaka cenejši. Predvsem pa je, kot vsak bencinski motor, bolj tih. Kdo ve, morda ne delate ogromno kilometrov in vas zna ravno bencinar zamikati.
Je pa cena tista, ki bo morda koga odbila od nakupa, saj je tekmecev na trgu veliko. Celo v hiši imajo enega, škodo yeti, ki je sicer okoli dvajset centimetrov krajša, a nima bistveno manj prostora. In je seveda cenejša. Trg napadajo tudi mazda CX-5, ford kuga in ostali, vključno s subarujem forester, ki sicer ni tako eleganten, je pa vsaj toliko udoben, prostoren in varčen.
tehnični podatki | volkswagen tiguan 2.0 TDI 4motion sport&style |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) pri 4200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 pri 1750-2500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4426 x 1809 x 1703 |
medosna razdalja v mm | 2604 |
prtljažnik v litrih | 470 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1665 (585) |
največja hitrost v km/h | 188 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,9/5,5/6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 22.940 |
cena testnega vozila v EUR | 35.829 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 36.940 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
volkswagen T-roc | 156 |
renault clio | 137 |
volkswagen T-cross | 128 |
hyundai tucson | 103 |
kia sportage | 96 |
Podatki veljajo za april 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















