Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-Benz za mlade

Mercedes-Benz C coupe 220 CDI BlueEfficiency

Avtor prispevka: Anže Jereb
"Avtomobile znamke Mercedes-Benz kupujejo predvsem starejši. Te kupce bi radi seveda obdržali, a obenem dobili še tiste mlajše, ki pogledujejo zaenkrat proti drugim premium tekmecem," so bile pred kratkim besede zaposlenih pri Mercedes-Benzu, natančneje ob splavitvi prenovljenega razreda C.
Mercedes-Benz za mlade
Foto: Anže Jereb
9. 8. 2012 ob 10:00
Komentarjev: 1
video test mercedes-benz C coupe 220 CDI
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato je slednji odslej bolj vozniški, a oblikovno zunaj in znotraj še vedno predvsem konzervativen, kar mladih vseeno ne privablja najbolj. Zato si mlade bolj predstavljam v kupejevski izpeljanki razreda C, z le dvemi vrati na boku in precej bolj položno bočno silhueto. Novi C coupe tudi ne bo razočaranje kot njegov predhodnik CLC. Ta je slonel na platformi razreda C prejšnje generacije in posledično ni ponudil občutka v vožnji, kakršnega je obljubljala njegova oblika. Tudi notranjost so si takrat sposodili pri prejšnjem C-ju, zato kupcev ni prepričal niti znotraj. Grenkega okusa pri C coupeju ne boste doživeli. Izpeljan je iz novega razreda C, zato je notranjost sveža, vozne lastnosti pa dovolj spodobne. A o njih malce nižje.

Predvsem naj vas ta kupejevska oblika ne zavede. Znotraj se ne boste počutili posebej utesnjeno, kot običajno zaradi nizkega vetrobrana velja za kupeje, prostora je namreč veliko. Občutek ni podoben tistemu v kupejevski različici BMW-ja 3 in v audiju A5, ki sta tudi največja tekmeca tega avtomobila. Odgovor na to, katerega izbrati, je seveda odvisen od želja in potreb. C coupe ostaja pravi mercedes, kar pomeni, da je v prvi vrsti uglajen in karakterno umirjen. Ta coupe se sicer zna dovolj športno peljati, a od njega tega sploh ne boste pogosto zahtevali. Če vas BMW-ji vabijo k hitri vožnji, ostajajo mercedes-benzi umirjeni.

Zato boste bolj kot dobro uglašeno podvozje in dobro lego pa tudi bolj kot zelo dobra sprednja sedeža cenili odličen samodejni menjalnik. Ta s sedmimi stopnjami svoje delo v večini modelov opravlja že vrsto let in je zelo dober. Dovolj hiter, ko je treba, in predvsem vedno dovolj uglajen, nikoli pa agresivno športen.

Avtomobil se pri hitrejši vožnji nagiba malenkost bolj kot zgoraj omenjena tekmeca, je pa lega vsekakor suverena in občutek na volanu dober. Povsem zadosten za potrebe kupcev. Večini bo zadostil tudi takšen dizelski motor s 125 kilovati, ki je sicer malce robat, a zvezno vleče. Predvsem pa je presenetljivo varčen. S pomočjo sistema start&stop in programa eco se je testna poraba zaključila pri 5,8 litra, kar je odlično.

Pa ne zato, ker boste s tem prihranili, predvsem je to odlično zaradi varovanja narave. Za varčevanje to ni najboljši avtomobil, saj obstaja precej cenovno ugodnejših alternativ. Takšen C coupe stane 45.000 evrov pa sploh ni posebej bogato opremljen. Še ksenonskih žarometov nima, kar je pri takšnem znesku že skoraj neverjetno. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Mercedes-Benz C coupe 220 CDI blueefficiency
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 3000 do 4200 
največji navor v Nm pri vrt./min 400 Nm od 1400 do 2800
menjalnik samodejni, 7-stopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4590 x 1770 x 1406
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1615 (470)
največja hitrost v km/h 231
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 35.430
cena testnega vozila v EUR 35.430
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.000

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
em5hayBGUy5qcGcxMzE2MTYyNzc2.jpg
ursus pravi:
mijami.
(pred 8 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 7. 2021
Julij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 dnevi  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 8 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 8 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 8 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 8 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 9 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 9 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 9 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 9 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 10 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 10 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 10 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 10 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 11 meseci  |