Francozi imajo napredno električno tehnologijo, saj premorejo električne twizzy, ZOE in kangoo, poleg tega pa si z elektriko pomagajo v Formuli 1 in v Formuli E, v sklopu katere tekmuje Nissan.
To seveda pomeni, da bodo vso to napredno tehnologijo, ki so jo dodobra preverili na dirkah, zdaj lahko uporabili tudi pri 'navadnih' avtomobilih. Clio E-tech ni električen, ampak je klasičen hibrid, torej ga ne morete polniti. Oba motorja, tako bencinski kot električni, delujeta skupaj ali vsak posebej, zato se lahko nekaj malega vozite tudi na elektriko. Litij-ionska baterija namreč pogoltne 1,2 kWh elektrike, takšen clio pa je lahko tudi do 40 odstotkov bolj varčen od klasičnega, predvsem v mestih. Pri Renaultu računajo, da se bo polovica kupcev v Franciji odločila za hibridni clio, kjer elektromotor premore 35 kW (47 KM) moči, skupne sistemske moči pa je za dobrih 103 kilovatov, oziroma 141 'konjev'. Hibridni clio za premikanje ne pocuza veliko bencina, koliko točno pa izveste kmalu v testu.