Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen touareg

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tretja generacija touarega je najdražji in tehnološko najbolj sodoben volkswagen, ki ponudi veliko elegance in udobja, ogromno prostora, se dobro znajde pred ljubljansko Dramo ali nekje v družbi gorskih koz.
Volkswagen touareg
Foto: Anže Jereb
16. 5. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera volkswagen touareg
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kar nekakšen običaj je, da se ob premieri novega avtomobila inženirji hvalijo, da gre za najboljšega predstavnika. Kot bi pri touaregu rekli, da je to najboljši touareg vseh časov. Ja, itak, da je, a naj bi bil slabši od prejšnjega?

No, pri novem touaregu so bolj zadržani in pravijo, da je to tehnološko najbolj dovršen volkswagen vseh časov. To ni tako logično in samoumevno, čeprav je pa vsaj pričakovano glede na renome in velikost avtomobila. In ob vsej svoji pameti novi touareg še dobro izgleda, če vprašate mene. Sprednja maska je mogočna, luči pa so integrirali tako mojstrsko, da se jih skoraj ne vidi. Vsaj, dokler jih ne prižgete, potem je zgodba drugačna …

Svetijo v LED-tehniki, kar je seveda jasno, matrične so, vsaka pa ima kar 124 diod, ki se prilagajajo prometu in srnam ob cesti. IQ light se imenujejo in ko smo jih preizkusili ponoči, smo bili navdušeni. Kaj naj rečem, vsekakor so ene najboljših luči, kar sem jih kdajkoli preizkusil, bojda so tudi najmočnejše LED-luči, ki jih je kdorkoli kdaj namestil na osebni avtomobil. Sicer pa novi touareg stoji na platformi, na kateri so tudi audi Q7, lamborghini urus in bentley bentayga. Kakšna nora druščina, a ne? Več je aluminija kot prej in čeprav je skoraj 8 cm daljši od prejšnjega, njegov prtljažnik pa po novem pogoltne kar 810 litrov prtljage, je več kot 100 kg lažji.

Znotraj je okolje izjemno. Fizičnih gumbov praktično ni, pravzaprav so le gumb za spreminjanje glasnosti zvoka in dva vrtljiva gumba za vozne programe, vse ostalo se upravlja preko enormnega zaslona s kar 15 palci diagonale. In potem je še pred volanom 12-palčni zaslon, tako da je armaturna plošča kot nekakšna ogromna televizija. Z zaslonom sicer po kratki vožnji še nisva bila na 'ti', ker je funkcij naravnost ogromno, je pa vmesnik zelo intuitiven in hiter, celotna izkušnja pa posledično super. Podobno kot vrhunske luči je tudi takšen zaslon doplačljiv. Če ga ne boste izbrali, bodo za volanom merilniki klasični, na desni bo zaslon z diagonalo 9,2 palca, pod njim pa klasična stikala za upravljanje klimatske naprave.

Touareg lahko izgleda precej športno, če boste izbrali paket R-line, z njim je oborožen touareg na fotografijah.

Touareg lahko izgleda precej športno, če boste izbrali paket R-line, z njim je oborožen touareg na fotografijah, in lahko je zelo eleganten s paketom elegance. Znotraj je odličen celo za najzahtevnejše s paketom atmosphere, skratka, možnosti prilagoditev je ogromno.

Asistenčni sistemi? Ha, preveč jih je, da bi jih našteval, med vožnjo nad voznikovimi dejanji bdi okoli dvajset različnih sistemov, med katerimi izpostavljam dva, ki se mi zdita še posebej zanimiva: prvi je 'nočni vid', sistem, kjer kamera išče toplotne podpise in celo v najslabših pogojih hitro opazi pešca ali kolesarja, tudi divjad, drugi v gneči, denimo ob koloni pri delu na cesti, sam skrbi za speljevanje in varno ustavljanje, tudi volan vrti. Ko zazna, da je vozilo pred vami speljalo, samodejno speljete tudi vi.

V začetku je na voljo šestvaljni turbodizel z 210 kilovati oziroma 286 ’konjički’.

Pa motorji? V začetku je na voljo šestvaljni turbodizel z 210 kilovati oziroma 286 ’konjički’, lahko pa izberete še šibkejši V6 s 170 kW, ta pride kmalu. Kmalu bosta na voljo tudi osemvaljni dizelski motor s kar 421 ’konji’ in V6-bencinski motor s 340 ’konji’. Tudi o priključnem hibridu z 270 kilovati sistemske moči se je že šušljalo, a med tokratno tiskovno konferenco o njem ni bilo govora.

In kako se pelje? V bistvu me pri teh velikih SUVih vedno znova preseneti, kako odlično se znajdejo na cesti. Jasno, touareg v primerjavi s kakšnim arteonom v dinamičnem smislu in lahkotnosti hitro zbledi, če upoštevam, kakšen kolos je tole v resnici, pa je vrhunski. Z zračnim vzmetenjem je vedno dovolj udoben, ne nagiba se veliko, celo pregleden je in pri hitrejši vožnji ne zelo naporen, čeprav se masa pač čuti. Predvsem je okreten, da ga bodo mamice obvladovale pred nakupovalnimi centri, za majhen obračalni krog pa se lahko zahvali štirikolesnemu krmiljenju. Za primerjavo, golfov obračalni krog je 11 metrov, touaregov le 11,2 metra.

Cena je dejansko v stilu s konkurenti, kot sta volvo XC90 ali pa range rover sport.

Še cena vas zanima, vem. Od 60 tisočakov naprej z najšibkejšim motorjem, ki še pride, z močnejšim šestvaljnim dizlom pa od 73 tisočakov naprej. Cena je dejansko v stilu s konkurenti, kot sta volvo XC90 ali pa range rover sport. Je pa pri teh avtih navadno tako, da kupci še za kakšno polovico cene osnovnega naberejo dodatne opreme in smo hitro pri stotih 'jurjih'.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |