{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen touareg

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tretja generacija touarega je najdražji in tehnološko najbolj sodoben volkswagen, ki ponudi veliko elegance in udobja, ogromno prostora, se dobro znajde pred ljubljansko Dramo ali nekje v družbi gorskih koz.
Volkswagen touareg
Foto: Anže Jereb
16. 5. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera volkswagen touareg
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kar nekakšen običaj je, da se ob premieri novega avtomobila inženirji hvalijo, da gre za najboljšega predstavnika. Kot bi pri touaregu rekli, da je to najboljši touareg vseh časov. Ja, itak, da je, a naj bi bil slabši od prejšnjega?

No, pri novem touaregu so bolj zadržani in pravijo, da je to tehnološko najbolj dovršen volkswagen vseh časov. To ni tako logično in samoumevno, čeprav je pa vsaj pričakovano glede na renome in velikost avtomobila. In ob vsej svoji pameti novi touareg še dobro izgleda, če vprašate mene. Sprednja maska je mogočna, luči pa so integrirali tako mojstrsko, da se jih skoraj ne vidi. Vsaj, dokler jih ne prižgete, potem je zgodba drugačna …

Svetijo v LED-tehniki, kar je seveda jasno, matrične so, vsaka pa ima kar 124 diod, ki se prilagajajo prometu in srnam ob cesti. IQ light se imenujejo in ko smo jih preizkusili ponoči, smo bili navdušeni. Kaj naj rečem, vsekakor so ene najboljših luči, kar sem jih kdajkoli preizkusil, bojda so tudi najmočnejše LED-luči, ki jih je kdorkoli kdaj namestil na osebni avtomobil. Sicer pa novi touareg stoji na platformi, na kateri so tudi audi Q7, lamborghini urus in bentley bentayga. Kakšna nora druščina, a ne? Več je aluminija kot prej in čeprav je skoraj 8 cm daljši od prejšnjega, njegov prtljažnik pa po novem pogoltne kar 810 litrov prtljage, je več kot 100 kg lažji.

Znotraj je okolje izjemno. Fizičnih gumbov praktično ni, pravzaprav so le gumb za spreminjanje glasnosti zvoka in dva vrtljiva gumba za vozne programe, vse ostalo se upravlja preko enormnega zaslona s kar 15 palci diagonale. In potem je še pred volanom 12-palčni zaslon, tako da je armaturna plošča kot nekakšna ogromna televizija. Z zaslonom sicer po kratki vožnji še nisva bila na 'ti', ker je funkcij naravnost ogromno, je pa vmesnik zelo intuitiven in hiter, celotna izkušnja pa posledično super. Podobno kot vrhunske luči je tudi takšen zaslon doplačljiv. Če ga ne boste izbrali, bodo za volanom merilniki klasični, na desni bo zaslon z diagonalo 9,2 palca, pod njim pa klasična stikala za upravljanje klimatske naprave.

Touareg lahko izgleda precej športno, če boste izbrali paket R-line, z njim je oborožen touareg na fotografijah.

Touareg lahko izgleda precej športno, če boste izbrali paket R-line, z njim je oborožen touareg na fotografijah, in lahko je zelo eleganten s paketom elegance. Znotraj je odličen celo za najzahtevnejše s paketom atmosphere, skratka, možnosti prilagoditev je ogromno.

Asistenčni sistemi? Ha, preveč jih je, da bi jih našteval, med vožnjo nad voznikovimi dejanji bdi okoli dvajset različnih sistemov, med katerimi izpostavljam dva, ki se mi zdita še posebej zanimiva: prvi je 'nočni vid', sistem, kjer kamera išče toplotne podpise in celo v najslabših pogojih hitro opazi pešca ali kolesarja, tudi divjad, drugi v gneči, denimo ob koloni pri delu na cesti, sam skrbi za speljevanje in varno ustavljanje, tudi volan vrti. Ko zazna, da je vozilo pred vami speljalo, samodejno speljete tudi vi.

V začetku je na voljo šestvaljni turbodizel z 210 kilovati oziroma 286 ’konjički’.

Pa motorji? V začetku je na voljo šestvaljni turbodizel z 210 kilovati oziroma 286 ’konjički’, lahko pa izberete še šibkejši V6 s 170 kW, ta pride kmalu. Kmalu bosta na voljo tudi osemvaljni dizelski motor s kar 421 ’konji’ in V6-bencinski motor s 340 ’konji’. Tudi o priključnem hibridu z 270 kilovati sistemske moči se je že šušljalo, a med tokratno tiskovno konferenco o njem ni bilo govora.

In kako se pelje? V bistvu me pri teh velikih SUVih vedno znova preseneti, kako odlično se znajdejo na cesti. Jasno, touareg v primerjavi s kakšnim arteonom v dinamičnem smislu in lahkotnosti hitro zbledi, če upoštevam, kakšen kolos je tole v resnici, pa je vrhunski. Z zračnim vzmetenjem je vedno dovolj udoben, ne nagiba se veliko, celo pregleden je in pri hitrejši vožnji ne zelo naporen, čeprav se masa pač čuti. Predvsem je okreten, da ga bodo mamice obvladovale pred nakupovalnimi centri, za majhen obračalni krog pa se lahko zahvali štirikolesnemu krmiljenju. Za primerjavo, golfov obračalni krog je 11 metrov, touaregov le 11,2 metra.

Cena je dejansko v stilu s konkurenti, kot sta volvo XC90 ali pa range rover sport.

Še cena vas zanima, vem. Od 60 tisočakov naprej z najšibkejšim motorjem, ki še pride, z močnejšim šestvaljnim dizlom pa od 73 tisočakov naprej. Cena je dejansko v stilu s konkurenti, kot sta volvo XC90 ali pa range rover sport. Je pa pri teh avtih navadno tako, da kupci še za kakšno polovico cene osnovnega naberejo dodatne opreme in smo hitro pri stotih 'jurjih'.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 5 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">