Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen touareg

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tretja generacija touarega je najdražji in tehnološko najbolj sodoben volkswagen, ki ponudi veliko elegance in udobja, ogromno prostora, se dobro znajde pred ljubljansko Dramo ali nekje v družbi gorskih koz.
Volkswagen touareg
Foto: Anže Jereb
16. 5. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera volkswagen touareg
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kar nekakšen običaj je, da se ob premieri novega avtomobila inženirji hvalijo, da gre za najboljšega predstavnika. Kot bi pri touaregu rekli, da je to najboljši touareg vseh časov. Ja, itak, da je, a naj bi bil slabši od prejšnjega?

No, pri novem touaregu so bolj zadržani in pravijo, da je to tehnološko najbolj dovršen volkswagen vseh časov. To ni tako logično in samoumevno, čeprav je pa vsaj pričakovano glede na renome in velikost avtomobila. In ob vsej svoji pameti novi touareg še dobro izgleda, če vprašate mene. Sprednja maska je mogočna, luči pa so integrirali tako mojstrsko, da se jih skoraj ne vidi. Vsaj, dokler jih ne prižgete, potem je zgodba drugačna …

Svetijo v LED-tehniki, kar je seveda jasno, matrične so, vsaka pa ima kar 124 diod, ki se prilagajajo prometu in srnam ob cesti. IQ light se imenujejo in ko smo jih preizkusili ponoči, smo bili navdušeni. Kaj naj rečem, vsekakor so ene najboljših luči, kar sem jih kdajkoli preizkusil, bojda so tudi najmočnejše LED-luči, ki jih je kdorkoli kdaj namestil na osebni avtomobil. Sicer pa novi touareg stoji na platformi, na kateri so tudi audi Q7, lamborghini urus in bentley bentayga. Kakšna nora druščina, a ne? Več je aluminija kot prej in čeprav je skoraj 8 cm daljši od prejšnjega, njegov prtljažnik pa po novem pogoltne kar 810 litrov prtljage, je več kot 100 kg lažji.

Znotraj je okolje izjemno. Fizičnih gumbov praktično ni, pravzaprav so le gumb za spreminjanje glasnosti zvoka in dva vrtljiva gumba za vozne programe, vse ostalo se upravlja preko enormnega zaslona s kar 15 palci diagonale. In potem je še pred volanom 12-palčni zaslon, tako da je armaturna plošča kot nekakšna ogromna televizija. Z zaslonom sicer po kratki vožnji še nisva bila na 'ti', ker je funkcij naravnost ogromno, je pa vmesnik zelo intuitiven in hiter, celotna izkušnja pa posledično super. Podobno kot vrhunske luči je tudi takšen zaslon doplačljiv. Če ga ne boste izbrali, bodo za volanom merilniki klasični, na desni bo zaslon z diagonalo 9,2 palca, pod njim pa klasična stikala za upravljanje klimatske naprave.

Touareg lahko izgleda precej športno, če boste izbrali paket R-line, z njim je oborožen touareg na fotografijah.

Touareg lahko izgleda precej športno, če boste izbrali paket R-line, z njim je oborožen touareg na fotografijah, in lahko je zelo eleganten s paketom elegance. Znotraj je odličen celo za najzahtevnejše s paketom atmosphere, skratka, možnosti prilagoditev je ogromno.

Asistenčni sistemi? Ha, preveč jih je, da bi jih našteval, med vožnjo nad voznikovimi dejanji bdi okoli dvajset različnih sistemov, med katerimi izpostavljam dva, ki se mi zdita še posebej zanimiva: prvi je 'nočni vid', sistem, kjer kamera išče toplotne podpise in celo v najslabših pogojih hitro opazi pešca ali kolesarja, tudi divjad, drugi v gneči, denimo ob koloni pri delu na cesti, sam skrbi za speljevanje in varno ustavljanje, tudi volan vrti. Ko zazna, da je vozilo pred vami speljalo, samodejno speljete tudi vi.

V začetku je na voljo šestvaljni turbodizel z 210 kilovati oziroma 286 ’konjički’.

Pa motorji? V začetku je na voljo šestvaljni turbodizel z 210 kilovati oziroma 286 ’konjički’, lahko pa izberete še šibkejši V6 s 170 kW, ta pride kmalu. Kmalu bosta na voljo tudi osemvaljni dizelski motor s kar 421 ’konji’ in V6-bencinski motor s 340 ’konji’. Tudi o priključnem hibridu z 270 kilovati sistemske moči se je že šušljalo, a med tokratno tiskovno konferenco o njem ni bilo govora.

In kako se pelje? V bistvu me pri teh velikih SUVih vedno znova preseneti, kako odlično se znajdejo na cesti. Jasno, touareg v primerjavi s kakšnim arteonom v dinamičnem smislu in lahkotnosti hitro zbledi, če upoštevam, kakšen kolos je tole v resnici, pa je vrhunski. Z zračnim vzmetenjem je vedno dovolj udoben, ne nagiba se veliko, celo pregleden je in pri hitrejši vožnji ne zelo naporen, čeprav se masa pač čuti. Predvsem je okreten, da ga bodo mamice obvladovale pred nakupovalnimi centri, za majhen obračalni krog pa se lahko zahvali štirikolesnemu krmiljenju. Za primerjavo, golfov obračalni krog je 11 metrov, touaregov le 11,2 metra.

Cena je dejansko v stilu s konkurenti, kot sta volvo XC90 ali pa range rover sport.

Še cena vas zanima, vem. Od 60 tisočakov naprej z najšibkejšim motorjem, ki še pride, z močnejšim šestvaljnim dizlom pa od 73 tisočakov naprej. Cena je dejansko v stilu s konkurenti, kot sta volvo XC90 ali pa range rover sport. Je pa pri teh avtih navadno tako, da kupci še za kakšno polovico cene osnovnega naberejo dodatne opreme in smo hitro pri stotih 'jurjih'.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |