Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru XV

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Med vsemi križanci je eden, ki še posebej izstopa zaradi svoje terenskosti. Ja, večina samo izgleda, kot da bi požrla kakšen krof preveč, Subarujev XV pa dejansko lahko zapelje celo na teren in tam ne obstane!
Subaru XV
Foto: Matej Mihinjač, Subaru
19. 1. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0
regionalna premiera subaru XV
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

 Oblika je sicer zelo podobna tisti od prejšnje generacije, ki so jo predstavili leta 2011.

Japonci so ga z novo generacijo še bolj očitno postavili med najbolj terenske predstavnike najbolj priljubljenega segmenta modernega časa. Oblika je sicer zelo podobna tisti od prejšnje generacije, ki so jo predstavili leta 2011 in smo jo pri nas prvič vozili leta 2012, je pa še malo lepše izpiljena z novimi lučmi in nasploh mišičasto podobo.

Na predstavitvi smo velik del voženj preživljali na blatnih neurejenih poteh, da smo se prepričali o vseh kvalitetah novega XVja. Seveda imajo prav vsi modeli tradicionalno pravi štirikolesni pogon, ne nekih poceni nadomestkov, ki samo zavirajo posamezno kolo, zato so neverjetno učinkovito peljali tudi po globokem blatu. Kar 22 centimetrov je oddaljen od tal, to pa je že številka v rangu pravih terenskih vozil. Moč se prenaša v razmerju 60:40, torej malo več naprej, prenos pa se seveda po potrebi spreminja. Zdaj ima tudi vektoriranje navora, da je bolj učinkovit prenos na običajni cesti, kjer se XV tudi odlično obnese.

Po novem je bistveno bolj smerno stabilen, vse zasluge pa gredo čisto novi platformi, ki že služi zadnji imprezi, kmalu pa bo še številnim novim Subarujevim modelom. Medosna razdalja je večja za 3 centimetre, avto je višji in širši za 2, masa pa je ostala praktično nespremenjena. Malenkost več je zato prostora v kabini in 380-litrskem prtljažniku, večino pa bo navdušila precej izboljšana armaturna plošča. Že materiali so tako na videz kot otip precej boljši in vse skupaj tudi izgleda lepše in moderno. Manjši zaslon pod vetrobranskim steklom je lepo pregleden in prikazuje številne informacije sistemov eyesight in X-mode, medtem ko je velik 8-palčni občutljiv na dotik in podpira tudi Applov CarPlay ter Googlov Android Auto.

Eyesight zdaj že v svoji tretji generaciji skrbi za varnost potnikov s številnimi programi, saj lahko poleg samodejnega zaviranja in prilagodljivega tempomata skrbi še za ohranjanje voznega pasu in opozarjanje na speljevanje, če voznik pri rdeči luči na semaforju počne vse drugo, le vozi ne. Zelo uporaben je tudi X-mode, ki na terenu učinkovito prenaša navor na kolo z najboljšim oprijemom, obenem pa vozniku pomaga pri spuščanju po spolzki podlagi na strmem klancu.

Štirje paketi opreme bodo na voljo, predvsem pa dva motorja: 1,6 in 2,0-litrski bokserski štirivaljnik s 84 in 115 kilovati (114 in 156 KM). Z dizli se Subaru ne ukvarja več, ker jih bodo počasi verjetno opustile vse znamke. Večji motor je čisto nov in ima zdaj neposredni vbrizg goriva, 12 kilogramov je lažji ter bolj odziven, čisto vse različice pa imajo že v osnovi serijski samodejni menjalnik lineartronic.

Ko potegnete črto pod tem, kaj vse dobite, se osnovna cena 22.990 EUR nikakor ne zdi visoka. Drugo vprašanje pa je, kaj rabite. Če je to na terenu zelo zmogljiv križanec, ki se odlično pelje po urejeni cesti, je eden najbolj varnih avtomobilov nasploh in povrhu še zanimivo izgleda, boste težko bolj zadovoljni s čim drugim kot z XVjem, ki je pri nas že na voljo.

Cene:
subaru XV 1.6i pure - 22.990 EUR
subaru XV 1.6i style - 25.990 EUR
subaru XV 1.6i style navi - 27.990 EUR
subaru XV 1.6i premium - 30.490 EUR
subaru XV 2.0DI style navi - 29.990 EUR
subaru XV 2.0DI premium - 32.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2021
September 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 tedni  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 1 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 10 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 10 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 10 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 10 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 11 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 11 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 11 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 11 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 leti  |