Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru impreza

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pozabite na povezavo oznak impreza ter WRX STi. Novinka bo prepričevala predvsem z varnostjo ter udobjem, zato je na voljo le en motor pa še ta ne poka od moči. Še vedno pa se pelje izjemno prijetno.
Subaru impreza
Foto: Subaru, Anže Jereb
24. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera subaru impreza
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Se mi je zdelo zanimivo, da so med tiskovno konferenco večkrat omenili, da se novi subaru impreza pelje bolje. Da je torzijska trdnost v primerjavi s prejšnjo boljša kar za 70 odstotkov in da so z nekaterimi popravki uspeli zmanjšati bočno nagibanje kar za petdeset odstotkov. Pohvalni rezultati, kajne? Zlasti, če pomislimo, da so bile že prej vozne lastnosti ena najboljših vrlin tega avtomobila … Ampak vseh teh popravkov niso naredili zaradi športnosti, te besede med tiskovno konferenco niso uporabili niti enkrat. Vse je namenjeno le večji varnosti in večjemu udobju. Kaj pa WRX STi? Pravijo, da bo oznaka ostala, a skoraj zagotovo ne bo več pripeta imprezi.

Še vedno dvomim, da bo ta avtomobil pri nas huda uspešnica, mnogo raje imate namreč golf, megane in ostale, je pa vseeno zašiljena bolj po evropskem okusu. Sprednji del ostaja 'subarujevsko' prepoznaven, ampak je bolj agresiven. Nasploh se mi zdi oblikovno bolj skladen. Po zunanjih merah že prejšnja generacija ni bila posebej sramežljiva, ta je še malce zrasla in v dolžino meri že skoraj 4,5 metra, torej je med večjimi, so pa uspeli nekaj te dolžine uspešno prenesti v bolj prostorno notranjost. Kolesa so postavljena malce bolj na robove, zaradi česar je prtljažnik sicer le malenkost večji, je pa dosti več prostora za potnike. Tudi zadaj se sedi zelo udobno.

Bistveno večji napredek je pri sami ergonomiji in materialih. Res bistveno večji. Notranjost je sedaj zelo prijetna, materiali so večinoma mehki in lepo zašiljeni, pred voznikom pa je 8-palčni zaslon (osnovni paket opreme ima 6,5-palčnega), ki je sedaj lepo integriran v celotno okolje. V prejšnji generaciji se mi je zdel postavljen precej nerodno, kot bi ga kdo naknadno postavil tja. Sedaj je vse skupaj bolj elegantno in posledično je notranje počutje dosti boljše. Tudi sedež je fajn, ampak to naj vas ne preseneča, smo že na področju, kjer je bila impreza od nekdaj vrhunska.

Pri vožnji. Tudi ta se pelje vrhunsko. To ne pomeni, da je športna in vedno pripravljena na napad na zavoje, pravzaprav je spet presenetljivo mehka in udobna, celo bolj kot prej. Se pa izjemno malo nagiba, ker je težišče zelo nizko, občutek na volanu je še vedno skoraj perfekten, lepo obtežen in komunikativen, tukaj ni kaj dodati. Če radi vozite, je tole hud tekmec hondi civic, ki se prav tako odlično pelje. Le da ima impreza še štirikolesni pogon, zaradi česar je izjemno suverena tudi takrat, ko so ceste manj prijetne.

In morda se mi ravno zaradi odlične voznosti zdi največja hiba tega avtomobila pogonski sklop. Na voljo je le en motor, in sicer 1,6-litrski atmosferski bencinski motor, ki ponudi 84 kW moči, to je 114 'konjev', in 150 Nm navora. Ko se boste želeli hitreje zapoditi v ovinke, bo hitro premalo, še posebej, ker je vedno povezan le z brezstopenjskim menjalnikom lineartronic. Ročni ni v ponudbi. Kombinacija ima logično ozadje, na takšen način najbolj suvereno deluje sistem EyeSight, ki vključuje opozorilnik pred trčenjem, avto potem lahko sam zavira in nekaj časa celo vozi povsem sam.

Menjalnik sam po sebi ni slab, pravzaprav je med boljšimi, tokrat je celo lažji, manjšo maso ima tudi motor, menjalniku pa so uspeli še povečati območje delovanja, da je manj glasen. Pri običajni vožnji je super, sicer pa boste želeli več, predvsem, ker so vozne lastnosti tako zelo prijetne. Dizelskega motorja sploh ne bo več, čez kakšno leto ali dve lahko pričakujemo hibridno različico. Subaru torej največ moči trenutno vlaga v varnost in hibridne sisteme. Impreza je pri japonski organizaciji JNCAP dobila kar 199,7 točk od skupno 208. To ni uspelo še nobenemu avtomobilu.

Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR.

Sicer pa so na voljo trije paketi opreme, že osnovni ponuja menjalnik lineartronic, vso varnostno opremo, EyeSight je namreč serijski, 6,5-palčni zaslon in štirikolesni pogon. Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR. Drugo leto naj bi takšna kombinacija premamila okoli dvajset Slovencev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 tedni  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 tedni  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  |