Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel grandland X

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Oplov novi križanec se imenuje grandland X in človek bi pričakoval, da gre za najmanj sedemmetrski kolos z dvema metroma višine. Če ima pa veliko ime ...
Opel grandland X
Foto: Anže Jereb, Opel
20. 9. 2017 ob 10:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera opel grandland X
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Čeprav je največji, so včasih imeli še večjega predstavnika, saj se spomnite antare, a ne? Tudi tisto so izdelali v španoviji s še enim proizvajalcem, takrat s Chevroletom. Grandland X pa stoji na platformi peugeota 3008, kar je povsem logično, ker vemo, da je francoski koncern PSA od nedavnega lastnik nemškega Opla. Dolg je štiri metre in pol in tako od mokke X oziroma crosslanda X daljši za okoli 20 centimetrov. Znotraj ponuja pet sedežev in 514 litrov prostora v prtljažniku. Da ga boste lažje postavili v kontekst, tole je tekmec tiguanu, tucsonu, kadjarju in še številnim drugim, ker je segment zelo bogat.

Podobno kot manjši crossland X tudi ta svojo višino skriva z navidezno plavajočo streho, poglejte fotografijo modrega s črnima strešnima lokoma, ker se rjavi na ostalih fotografijah s tem ni bahal. In čeprav ima polno plastičnih zaščit, tole vseeno ni stroj za brezpotja, ob le dvokolesnem pogonu se bo res dobro počutil le na asfaltu. Sicer ponuja še sistem grip control, ki z zaviranjem levega ali desnega kolesa malo bolj učinkovito razporeja navor in skrbi, da je oprijema za ščepec več, ampak ga kljub večji oddaljenosti od tal ne zamenjajte za karkoli terenu primernega.

Po prvi vožnji lahko dodam, da je notranjost prijetna. Ob velikih steklih je preglednost dobra, notranjost deluje zelo zračno in prostorno, nekaj na račun samih mer in nekaj zaradi številnih vzdolžnih linij, ki malce prelisičijo oči in vse skupaj potem deluje še širše. Materiali so kakovostni in celotna armaturna plošča je zelo pregledna, ker je stikal malo, zaslon pa dobro odziven. Sorodstva s 3008 se znotraj ne čuti, občutek na volanu je povsem 'oplovski', notranjost pravzaprav tudi.

O voznih lastnostih bomo kakšno več rekli pri testu, po dobrih sto prevoženih kilometrih se mi zdi vozniško dober, volan je lepše obtežen in bolj komunikativen kot pri manjšem crosslandu X, kar je pohvalno in je bilo tudi nujno, ker so kupci tega segmenta bolj zahtevni. Prav je tako, ker odštejejo več denarja, predvsem pa tudi ostali tekmeci narekujejo oster tempo. Morda zanimivost, precej dobro voznost zagovarjajo z eno najmanjših mas v segmentu, obe različici tehtata manj kot 1.400 kilogramov.

Zaenkrat sta v ponudbi le dva motorja: 1,2-litrski trivaljni turbobencinar s 96 kilovati moči, po katerem najbrž ne bo toliko povpraševanja, ali pač, če bo cena bistveno ugodnejša od druge alternative. Ta je dizelska s prostornino 1,6 litra in ob 88 kilovatih oziroma 120 'konjičkih' je na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom. Pri Oplu pravijo, da z obema motorjema pokrijejo več kot 50 odstotkov potreb kupcev, za tiste, ki ste bolj zahtevni, pa naslednje leto pripravljalo še dvolitrsko dizelsko različico z okoli 180 'konjički', ki bo na voljo še z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Celo priključni hibrid bo na voljo. No, sam sem kilometre nabiral z dizelsko različico in za običajno vožnjo je res dovolj zmogljiva.

Še nekaj ostalih poudarkov, ki vas bodo nemara zanimali. Prtljažnik lahko odpirate z nežno brco, kar smo že kje videli, sedeži v doplačljivi obliki ponujajo certifikat AGR, Oplov OnStar je tudi v tem vozilu in celo v WiFi hotspot se lahko spremeni grandland X. Tudi android auto je na voljo, če bi želeli preko zaslona izrisovati Googlove zemljevide, ki jih poganjate preko telefona. Pa še kaj drugega.

Vsaj 20.490 EUR bo treba odšteti za grandland X, če kljub velikemu imenu za vas še vedno ni dovolj velik, pa bo treba počakati do leta 2020 na še večji model. Edino za ime bo težka, jaz ugibam, da bo kakšen megaland X. Ali pa ultraland X. Gigaland X?

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2021
Januar 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 3 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 4 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 6 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 6 meseci  |