Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Škoda kodiaq

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Prav vidim že vrsto za nov Škodin avtomobil, ki nosi ime po največjem rjavem medvedu na naši Zemljici. Tudi aljaški otok ima takšno ime in prepričan sem, da vsi veste, o čem pišem. Odgovor je kodiaq.
Škoda kodiaq
Foto: Matej Mihinjač
27. 11. 2016 ob 21:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera škoda kodiaq
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko je jasen izvor imena, se zdi kar primerno za Škodino gmoto. Gre za dokaj velik avtomobil: 4,7 metra je dolg in 1,68 visok, medosna pa meri skoraj 2,8 metra. Če si še vedno ne predstavljate: 4 cm je daljši od octavie in 16 cm krajši od superba. Vse to pomeni, da je tudi znotraj ob upoštevanju višine ogromno prostora in da lahko pelje do sedem potnikov. Ob doplačilu se lahko sovoznikov sedež podre in peljete 2,8 metra dolge predmete. Prtljažnik pa z zloženimi naslonjali pri petsedežni različici vase pogoltne kar 2.065 litrov tovora. Cel kodiaški medved bi lahko spal tam, ko bo zima.

Tudi po občutku je kodiaq velik avto. In pozna se, da s svojimi šapami sega malo višje. Prodajne številke bo gotovo odžiral tudi Audiju, BMWju in Mercedesu, to se takoj vidi, ker so se malo bolj potrudili pri izbiri materialov. Pri Škodi ocenjujejo, da bo leta 2020 razred štel že 14,5 milijona vozil letno v svetovnem merilu, kar je izjemna številka. Kodiaq bo svoj uspeh zelo zavzeto iskal tudi na kitajskem trgu, kjer pa se mu baje obeta lepa prihodnost tudi po zaslugi dodatnega in bolj prestižnega modela s precej bolj položno streho, ki bi mu radi rekli kupe.


Model, ki se bo prodajal pri nas, je po naših standardih sicer oblikovno še vedno razmeroma zadržan, kot škode pač so, ampak voznikovo okolje je že tako dodelano, da še slepi vedo, kje sedijo. Morda sem glede na velikost pričakoval pred ročico menjalnika še malo več prostora za drobnarije, ampak so Čehi rajši zaključili prostor tam z vzdolžnima prečkama, da izpade malo bolj terensko in zanimivo. Sicer je odlagalnih mest dovolj in pred sovoznikom sta celo dva predala.

Sedeža se zadaj zložita čisto ravno, ker je kodiaq že v osnovi razmeroma oglat avtomobil, pa je prostor zelo uporaben. Še bolje je, če zadnjih sedežev v tretji vrsti nimate, ker se potem lahko klop v drugi vrsti pomika naprej nazaj za 18 centimetrov, prtljažnik pa že v osnovi meri kar 720 litrov. Na premieri so poudarjali, da je prostor ena najpomembnejših postavk Škodinih kupcev, zato veliko pozornosti posvetijo prav temu.


Vse več pa je namenjajo modernim asistenčnim sistemom, ki vam bodo pomagali, ko bo potrebno silovito zavirati ali voziti po cestišču, ne pa spati za volanom, čeprav bodo v ponudbi tudi posebni vzglavniki ravno za spanje, ampak na zadnji klopi. Tudi brezžično polnjenje telefona bo na voljo in na izbiro bodo kar trije osrednji zasloni: 6,5 in 8-palčni, poleti pa še 9,2-palčni. Veliko minut so predstavniki znamke na tiskovni konferenci namenili še mobilnim servisom, preko katerih boste lahko dostopali do številnih informacij, ki so ali pa niso neposredno povezane z vašim vozilom. Vseeno je zelo zanimiva aplikacija, ki si jo na primer naložite na svojo tablico, potem pa iz kavča spremljate večino informacij o vašem avtu. Tudi, kje ste ga parkirali, če se izgubite med nepregledno množico pločevine.

Medved se mora tudi premikati, zato bosta za energijo skrbela bencin in dizel. Trije bencinski motorji bodo tako do ceste spravili med 92 do 132 kilovatov, dizelski pa od 110 do morda 176. Če prevedem v domači jezik, je to od 125 do verjetno celo 240 'konjev', kolikor naj bi jih ponudil biturbodizelski TDI, če bo kasneje res v ponudbi. Zaenkrat nam te informacije še niso potrdili na premieri. Menjalnik bo imel 6 prestav, pri močnejših motorjih pa robotizirani DSG tudi 7. In seveda bo pri močnejših variantah še štirikolesni pogon s sklopko Haldex 5. generacije.


Vem, da vas nadvse zanima še ena številka! Baje celo do 680 kilogramov lahko tehta kodiaški medved, potem si pa predstavljajte, kakšna mora biti ta pošast. So pa tudi nekateri, ki jih zanima cena. Kot da je to pomembno pri ogroženih zvereh, ampak osnovni kodiaq bo pri nas marca z 1,4-litrskim TSI stal že od dobrih 21 tisoč EUR naprej, kar je naravnost odlična cena. Kdo bi si mislil, da bo znamka s samo 8-letnimi izkušnjami na področju SUV-vozil (yeti) tako hitro tako konkretno zarezala v trg.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |