Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz GLC

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ko ima Slovenec prste vmes pri novem avtomobilu, pa že mora biti dober, sem se pošalil z oblikovalcem novega modela GLC. Odlično so ga Nemci skrivali pred uradno predstavitvijo, zato je svežina ostala.
Mercedes-benz GLC
Foto: Matej Mihinjač
18. 6. 2015 ob 18:51
Komentarjev: 0

Moderni prestiž je bila beseda, ki smo jo ves čas poslušali na premieri ne več najmanjšega Mercedes-Benzovega SUV-ja. Je pa s 650 tisoč prodanimi primerki stari GLK najbolj uspešen. No, po novem se imenuje GLC, ker so se Nemci odločili poimenovanje poenostaviti, da bomo vsi takoj vedeli, za kateri velikostni razred gre. Tako bodo zdaj po vrsti v ponudbi GLA, GLC, GLE in kmalu še GLS, medtem ko bosta srednja dva dopolnila še modela GLC coupé (predvidoma prihodnje leto), GLE coupé je pa že bil predstavljen.

Na razkritju smo ves čas poslušali primerjave z modno znamko Hugo Boss, ki z minimalističnim oblikovanjem prav tako po njihovih besedah predstavlja moderen prestiž, Robert Lešnik, vodja zunanjega oblikovanja pri znamki, pa je vseeno povedal še kaj več. Mariborčan, ki zdaj že kar nekaj časa živi v Nemčiji, si vedno rad vzame čas za 'domače' novinarje in nam zaupa kakšno zanimivost. Seveda ne sme razlagati o prihodnjih projektih, vseeno pa zadovoljno prikima, ko mu naštejem, da vem, kaj vse se obeta, na čelu z novima C coupé in E, nekaj pa bo tudi čisto novih modelov za znamko, ki so mu seveda v največje veselje. Sklepam, da se bodo Nemci podali še v nekatere razrede, kjer doslej niso bili prisotni, med drugim v razreda malih športnikov in poltovornjakov (pick-up).

GLC je na pogled bistveno drugačen od svojega oglatega predhodnika. Jasno je, da povzema linije, ki so jih predstavili ostali novejši hišni modeli, predvsem razred C, ampak zaobljenost karoserije je tokrat v prvem planu in na pogled avtomobil deluje manj robustno, v bistvu precej bolj modno. Vseeno je na terenu bolj zmogljiv, sploh s prilagodljivim podvozjem 'air body control', s čimer je edini predstavnik v razredu, ki ima nastavljivo zračno blaženje. Vodja znamke Dieter Zetche ga je v zanosu poimenoval kot pravo terensko vozilo v po meri narejeni obleki. Tudi same mere so večje in čeprav na slikah izgleda predvsem bistveno višje, je v resnici skupno pridobil le slab centimeter, saj je imel stari še dokaj visoke strešne sani. Streha tako je višja, kar se bo poznalo v prostornejši notranjosti, v dolžino pa je pridobil 12 centimetrov, s čimer se je konkretneje postavil ob bok konkurenci. Notranjost je voznikom novega razreda C dobro znana, deluje zelo urejeno in enostavno, za prijetno okolje skrbijo tudi fini materiali. Potniki bodo veseli dodatnega prostora zadaj, ki je najbolj očitno zrasel v dolžino, tako da bo več prostora za noge, zadnja klop se deli v razmerju 40:20:40, prtljažni prostor pa lahko pogoltne za največ 580 litrov prtljage.

Pohvalili so se tudi z motorji, ki vsi po vrsti izpolnjujejo standarde EU6 in čeprav bodo glavnino prodaje predstavljali dizelski, je morda najbolj zanimiv GLC 350 e, ki predstavlja priključni hibrid. Veliko moči (155 + 82 kW/ 211 + 116 KM) omogoča pospešek le 5,9 sekunde do 100 km/h, ob idealnih pogojih pa bi morala baterija zadostovati za 34 kilometrov na elektriko. Poleg te bodo ob začetku na voljo še tri različice: GLC 220 d (125 kW /170 KM), GLC 250 d (150 kW / 204 KM) in GLC 250 (155 kW / 211 KM), prav vse pa se od podlage odrivajo z vsemi štirimi kolesi. 4Matic je spojen s čisto novim samodejnim menjalnikom 9G-tronic, ki je od starega za 12 kilogramov lažji po zaslugi novega ohišja iz magnezija, medtem ko ima priključni hibrid izpopolnjen stari menjalnik 7G-tronic plus. Cifre seveda pomenijo število prestav. Nekaj prihranka bo ob bolj učinkovitih motorjih tudi po zaslugi izboljšane aerodinamike, saj po novem avtomobil reže zrak s količnikom Cd 0,31.

Osnovna cena bo v Nemčiji 44.500 EUR, medtem ko bo pri nas verjetno še malo nižja. Sploh bi znal biti ugoden GLC e, ki zaradi normno majhnih izpustov spada v nižji razred obdavčitev. Prva vozila se začnejo prodajati predvidoma septembra, zanimivo pa je, da so nekatera pri nas že naročena, kljub temu da jih do danes bodoči kupci niti videli še niso. Na koncu predstavitve so se govorniki pohvalili, da je novi GLC na cesti vse, kar od njega pričakujemo, na terenu pa še precej več. So nam pa vsem srca zaigrala, ko je Dieterju ljubčke delila Petra Nemcova, češki supermodel. V bistvu smo si s kolegi novinarji izborili še fotografiranje z njo, ker je bila taka gneča okoli novo predstavljenih vozil, žal pa nikomur ni uspelo dlje od tega, ker bi lahko objavil ekskluzivni test. GLC-ja, da ne bo pomote, ker ga bo ona prva vozila.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |