{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

BMW serija 2 gran tourer

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno smo se komaj navadili vsi skupaj, da uporabljamo termin sprednji pogon in kratico BMW v isti povedi, brez, da nas uščipne v ledvici. Ko so Bavarci pred časom napovedali dvojko active tourer, je bila namreč hitro predmet polemike, še posebej med BMW-jevimi feni.
BMW serija 2 gran tourer
Foto: Matej Mihinjač
8. 5. 2015 ob 16:28
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera BMW 2 active tourer
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Še zdaj nekateri porogljivo pravijo, da je ta dvojka pravi BMW samo, ko se pelje ritensko. Ampak brez tveganja ni napredka, avtomobilisti to še kako dobro vedo, in komaj smo se mi navadili enega, že je tukaj drugi. Večji. Pravijo mu serija 2 gran tourer. Čeprav se s številskimi oznakami še nisem in se v bistvu nočem sprijazniti, ker je BMW celotno poimenovanje spremenil ravno zaradi razdelitve na bolj (soda števila) in manj športne modele (liha števila), zdaj spet delajo celo zmedo s to dvojko, ki ni niti malo športna. Ker verjamem, da sem eden redkih, ki jih to moti, BMW oznake verjetno ne bo šel spreminjat, ampak nas bo prepričeval z edinstvenim novim modelom, ki je praktično brez prave konkurence.

V dolžino meri 4,55 metra, kar je dobrih 21 centimetrov več od active tourerja, medosna se je podaljšala za 11, v višino pa je zrasel za 5 cm. In vse samo zato, da je lahko dobil še tretjo vrsto sedežev in nekaj večji prtljažnik. V osnovi ima seveda 5 sedežev, dodatna dva zadaj z doplačilom, druga klop pa se pomika vzdolžno, kar je vedno fino za kolena. Zadnja sedeža nista normalne velikosti, tako da boste tja načeloma tlačili samo otroke in našega Anžeta, sem ju pa iz radovednosti vseeno preizkusil in bil dejansko presenečen, da sta na kakšni krajši poti lahko tudi zame uporabna, če potrpim. V vseeno ne tako veliki karoseriji je to kar lep uspeh za BMW, sploh zaradi pomanjkanja izkušenj s tovrstnimi modeli v preteklosti.

Na pogled ju boste hitro zamenjali, saj je najbolj očitna razlika samo, če ga gledaš v rit, ki je zdaj bolj škatlasta in pač višja. V notranjosti je ista pesem kot pri active tourerju, na voljo je veliko različnih barv in materialov, ampak glavna prednost tega enoprostornika je prostor. Tu ne bo težav; če nimate tretje vrste, dobite od 645 do 805 litrov prostora (klop se pomika naprej-nazaj za 130 mm), če zložite drugo, pa se pred vami odpre jama s prostornino 1905 litrov. Če imate tri vrste, je na voljo prostor od 560 do 1820 litrov. Da se dopolnim, glavna prednost je uporaben prostor. Ima namreč nekaj edinstvenih rešitev, kot so posebne zložljive in po višini nastavljive mizice na sprednjih naslonih sedežev, veliko odlagalnih mest za vse vrste, zelo praktične utore za knjige, revije in igrače pod sedali v drugi vrsti, kjer se nasloni zlagajo v razmerju 40:20:40 kar s pritiskom na gumb, skratka, uporabnost na najvišjem nivoju, ki jo moramo od dražje znamke tudi zahtevati.

Kljub temu, da zanesenjaki verjetno niti tega ne bodo priznavali kot pravega BMW-ja, so paketi opreme bogati: torej advantage, sport line, luxury line in paket M sport. Ta zadnji je za takšno pojavo rahlo nesmiseln, ampak pri BMW-ju mora biti tudi to na voljo in po njegovi zaslugi pritegne kakšen pogled več. Poleg bogate ponudbe dodatne opreme je zanimiva še nova aplikacija myKIDIO, ki bo sprva na voljo le v Nemčiji in bo ponujala zabavo mulariji, ki bo lahko na tablicah spremljala vsebine, starši pa jih bodo nadzorovali kar preko krmilnika iDrive in osrednjega zaslona.

Za vse Evropejce pa bo kompaktni enoprostornik na voljo z različnimi tri- in štirivaljniki. Od bencinarjev bo prvi na lestvici 218i, ki ima 1,5-litrski stroj s 100 kilovati, torej 136 'konji', sam pa sem se vozil v najmočnejšem 220i, ki ima zmogljiv 2,0-litrski motor s 141 kilovati, torej 192 'konji'. Vem, večina hoče dizle, zato so tu varčni 216d, spet z 1,5-litrskim trivaljnikom in 85 kilovati, 116 'konji', ter tovarniško obljubljeno porabo manj kot 4 litre. Potem pa še 218d (2,0 litra, 110 kW, 150 KM) in 220d s štirikolesnim pogonom in 140 kilovati, 190 'konji', s tem da je pri tem najdražjem modelu v ponudbi serijski osemstopenjski samodejni menjalnik, pri trivaljnikih pa lahko izberete šeststopenjskega. 220d xDrive je prav tako posebnost na trgu, čemur sledi tudi cena, ki že v osnovi starta pri 37.250 EUR. Vstopnica v svet dvojke gran tourer pa stane 28.400 EUR.

Glede cene ima vsak svoje mnenje. Tudi za iphona ne da vsak 700 evrov, ker lahko za ta denar dobi 7 drugih telefonov. Takšen BMW je pač za tiste, ki želite nekaj več, obenem pa je še hudo uporaben. Nemci v tem rangu še niso imeli avtomobila, imajo pa cenejšo konkurenco, zato je njihova največja prednost, da so v bistvu edini med dragimi.

Še nekatere cene:

BMW 218i gran tourer standard - 28.400 EUR
BMW 218i gran tourer advantage - 29.800 EUR
BMW 218i gran tourer sport line - 31.400 EUR
BMW 218i gran tourer luxury line - 32.800 EUR
BMW 218i M sport - 33.150 EUR
BMW 220i gran tourer standard - 31.450 EUR
BMW 216d gran tourer standard - 29.000 EUR
BMW 218d gran tourer standard - 30.550 EUR
BMW 220d xDrive gran tourer standard - 37.250 EUR
BMW 220d xDrive gran tourer M sport - 41.500 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |