Na vratih in v odbijačih ima namreč posebne zračne mehurje, ki so jih poimenovali airbumps. Na dotik so precej gumijasti, čeprav gre za plastiko (termoplastični poliuretan), znotraj pa so dejansko zračni mehurčki. Zadeva se ob blažji poškodbi povrne nazaj v prvotno obliko in tisti, ki vas jezijo od nerod na parkiriščih opraskani avti, ste končno dobili pravi razlog za veselje. Če ste moški in imate nerodno ženo, zdaj veste, kateri avto ji morate kupiti. Pa še v štirih barvah pridejo, takšnih, ki naj z leti ne bi zbledele, tako da so tudi za modno osveščeno ženo.
Zanimiva filozofija je za tem avtom. Pri Citroënu pravijo, da vam bo znižal srčni utrip, ravno nasprotno od tistega, kar poskušajo proizvajalci navadno doseči. V ta namen oblika deluje zelo enostavno, dokaj mehko in daje občutek varnosti. Enako je znotraj, brez ostrih robov, z enostavnimi instrumenti in zelo preprostim vmesnikom. Ni tehnoloških domislic, kot sta radarski tempomat ali pomoč pri ohranjanju voznega pasu, ker gre le za avtomobil nižjega cenovnega ranga, zato je tu vse čimbolj enostavno. Poslovili so se tudi običajni analogni merilniki, tako da je zdaj vse digitalno. Tudi tisti pred volanskim obročem, ki je nastavljiv samo po višini.
V notranjosti najbolj izstopata široka sedeža, ki vseeno nudita dovolj bočne opore, če C4 cactus z robotiziranim menjalnikom prestavlja sam, pa je spredaj skoraj prava 'zofa', kar morda pomeni, da pri Citroënu ciljajo tudi na mlade zaljubljence. Izvajanje gimnastike je spredaj tako neprimerljivo lažje in zdi se, da so Francozi res spet začeli razvijati avte za dušo. S stekleno streho, ki stane 450 evrov, bo občudovanje zvezd še posebej romantično.
Zanimivo je tudi to, da so sovoznikovo zračno blazino namestili kar v strop, zaradi česar so lahko armaturno ploščo odmaknili bolj naprej in tako ustvarili večji občutek prostornosti ter velik predal namestili kar na vrh, s čimer je neprimerno bolj uporaben. Ali pa so tudi tukaj imeli v mislih lažje izvajanje raznih potez v dvoje, kdo bi vedel... Sicer ima avto v dolžino 416 centimetrov, kar ni veliko, C4 jih ima na primer 433, in čeprav ima cactus v nazivu še C4, je v resnici postavljen na platformo C3, da je vse skupaj cenejše in lažje. Ampak prostora je vseeno dosti, pa še prtljažnik je 358-litrski, le da ima zelo visok nakladalni rob. Je pa tudi res, da zadnja klop ni deljiva, ampak samo zložljiva, kar je minus. In zadnji bočni stekli se odpirata le navzven. Vse to je sicer uspešno pomagalo pri zmanjševanju mase, saj osnovni avto tehta prazen vsega skupaj le 965 kilogramov. To je nekje 200 kilogramov manj kot običajni C4, kar je hvale vredno, čeprav je cactus v drugem segmentu.
Nova filozofija se odraža tudi pri izbiri novih motorjev. Precej lahki in majhni so: dizelski BlueHDi, bencinski PureTech. Bencinska sta 1,2-litrska trivaljna turbomotorja s 60 in 81 kW (82 in 110 'konjev'), dizelska pa z 68 ter 73 kW (92 in 100 KM), pri čemer na bi slednji BlueHDi na 100 kilometrov porabil vsega 3,1 litra goriva in v zrak izpustil le 82 gramov CO2 na prevoženi kilometer.
Pri Citroënu so s C4 cactus uvedli še nekaj novih načinov lastništva, ki pa pri nas verjetno še nekaj časa ne bodo na voljo. Mogoče bo recimo plačevati glede na prevožene kilometre ali pa se odločiti za plačevanje mesečnega obroka, ki bo vseboval vse stroške razen goriva, torej vse servisne storitve in zavarovanje – nekaj podobnega, kot smo vajeni pri mobilni telefoniji. Pri Citroënu napovedujejo, da bodo stroški lastništva zato za okoli 20 odstotkov nižji kot pri klasičnem avtomobilu tega razreda. Razlika bo še večja, če ga radi praskate! Tudi cena konec koncev ni pretirana: osnovni model bo pri nas na voljo za 13.900 EUR, dizelski slabe 3 tisočake več, najdražji model v ponudbi bo z bogato opremo stal 20.400 EUR, za airbumps pa boste morali doplačati 150 EUR, če jih ne boste želeli v črnem.