V dobrih treh letih so kupci razgrabili že preko 330.000 vozil, vendar si pri Oplu želijo, da bi tokratna generacija presegla uspeh merive prve generacije, ki je zapeljala v kar 1.060.000 garaž. Ravno zato so ji namenili prenovo, s katero je postala oblikovno elegantnejša, predvsem pa je dobila nekaj potrebnih tehničnih dodatkov, da bo še naprej suverena v boju s tekmeci. Spremenili so sprednjo masko, katere izgled je zdaj manj zašiljen in posledično bolj eleganten, odbijač nosi drugače oblikovane meglenke, sedaj obrobljene s kromom, pa tudi žarometi so posodobljeni, saj so vanje vgradili dnevne luči v led tehnologiji. Na splošno je na avtomobilu nekaj več kromiranih elementov, tudi zadaj, kjer so spremenili dejansko samo luči.
'Samomorilska' vrata ostajajo, saj se jim zaradi lažjega dostopa do zadnje klopi pri Oplu ne nameravajo odpovedati in zopet poudarjajo, da je zaradi odpiranja do kota 84 stopinj vstopanje zelo lahkotno. Kupci boste odslej lahko izbirali še med dvema novima barvama, smaragdno zeleno z bisernim učinkom in sveže rumeno, skupno torej med dvanajstimi barvami. Dodali so tudi dvoje 17- in 18-palčnih platišč, s slednjimi pa je meriva edini avtomobil v segmentu s tako velikimi platišči. Dvomimo, da jih bo izbralo prav veliko kupcev.
Bistvo prenove tokrat niso oblikovni popravki, ki jih v notranjosti sploh ne boste opazili, pač pa tehnološki. Po vzoru sistema intellilink, ki nas je v modelu adam precej razočaral, so posebej za merivo naredili že tretjo različico sistema. Ta deluje zelo podobno kot tisti, ki smo ga preizkusili v insignii, torej bistveno bolje, saj ima že vgrajen GPS modul in se ne poslužuje tistega na pametnem telefonu. Tudi seznam podprtih telefonov (podprta sta operacijska sistema Android in iOS) je bistveno daljši, zato dejansko ni bojazni, da kaj ne bi delalo (tudi za najnovejše telefone bodo Oplovi inženirji čim prej naredili posodobitve). Intellilink v merivi sicer nima na dotik občutljivega zaslona, vendar je s sedmimi palci ta dovolj velik, da boste vse informacije razločno videli, tudi ovire za avtomobilom, ki jih bo posnela kamera na zadku avtomobila. Končno se je nekdo pri Oplu spomnil še na grafično podobo prikaza zemljevida, ki je zdaj bolj pregleden in dejansko bolj uporaben. Z intellilink sistemom lahko komunicirate tudi preko glasovnih ukazov in stikala 'push to speak' na volanu, na ta način pa lahko odgovarjate še na prejeta sporočila SMS. Tretjo generacijo intellilinka lahko kmalu pričakujete še v modelih mokka, astra, zafira tourer, ampera in cascada.
Flexrail se ne zajeda več proti zadnjim sedežem
Sicer je v notranjosti še vedno na voljo kar 32 odlagalnih mest, spremenili pa so dejansko le sredinski naslon flexrail, ki je zdaj bolj kompakten in ne vdira v zadnji del avtomobila. Sprednja sedeža se lahko prestavita za 240 milimetrov naprej in nazaj ter za 65 milimetrov navzgor in navzdol, skupno pa si lahko notranjost obarvate z eno od štirih barv notranjosti.
Meriva je za Opel poseben avtomobil tudi zato, ker jo je nemški TÜV report konec lanskega leta v študiji, v katero je bilo zajetih osem milijonov vozil, postavil na prvo mesto po zanesljivosti, zaradi česar je dobila zlati TÜV certifikat. Z 80-odstotnim zadovoljstvom kupcev je najboljša v svojem segmentu. Da bi kupce prepričevala še naprej, so ji namenili nov dizelski motor in temeljito prevetrili ostale, tako da vsi po novem ustrezajo normativom Euro 6, ki bodo začeli veljati šele septembra letos. 1,6-litrski turbodizelski CDTI, ki smo ga sicer spoznali že v oplu zafira, je od predhodnika zaradi bolj učinkovitega procesa izgorevanja, manjših vibracij in boljše zvočne izolacije precej tišji. Pri Oplu mu pravijo kar 'whisper diesel' (šepetajoči dizel) in se radi pohvalijo, da je najtišji v razredu. Če res, ne vem, je pa vsekakor pohvalno tih. Ponuja 100 kW moči (136 'konjev) in 320 Nm navora. Novi CDTI se uvršča v energijski razred A, saj ob tovarniško zagotovljeni povprečni porabi 4,4 litra izpusti samo 116 gramov CO2 na prevožen kilometer. Med vožnjo po okolici Frankfurta je bila sicer poraba dobrih 5 litrov, če gre verjeti potovalnemu računalniku, ki se je v Oplih že večkrat izkazal za lažnivega Kljukca. Ta motor bo pozneje na voljo v več različicah, med drugim tudi z močjo 81 kW (110 KM), in v tej različici naj bi porabil le 3,8 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov ter v ozračje spustil samo 99 gramov CO2 na prevožen kilometer.
Kamen spotike druge generacije merive so bili menjalniki, nad katerimi je tarnalo kar nekaj kupcev, zato je Opel za posodobitev slednjih namenil kar 50 milijonov evrov. Napredek se pozna, predvsem pa je dobrodošlo, da so šeststopenjske menjalnike namenili prav vsem motorjem. Opel je s posodobitvijo merivo oblikovno torej naredil malenkost bolj svežo in ji z nekaj tehničnimi dodatki namenil več mišic za boj proti tekmecem. Prenovljena bo v garaže prvih kupcev zapeljala že prihodnji mesec in sicer za najmanj 14.520 EUR.