Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru outback

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Outback je najbolj premijski model, ki ga Subaru ponuja v Evropi. Če želijo z njim konkurirati prestižnim tekmecem, je moral dobiti samodejni menjalnik. Pa je dobil dobrega?
Subaru outback
Foto: Anže Jereb
2. 10. 2013 ob 14:16
Komentarjev: 1
video mednarodna premiera subaru outback
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zgolj pomislek, a morda si je Subaru za neposrednega tekmeca, za katerega pravijo, da je audi A6 allroad quattro, izbral pretežkega nasprotnika, saj si je nagledal enega najbolj popolnih avtomobilov na trgu. Čeprav ni dvoma, da je križanec outback zelo suveren avtomobil, ki združuje dvajsetcentimetrsko oddaljenost od tal in terenske vrline po vzoru foresterja, obenem pa uporabnost in eleganco nižjega modela legacy, predlagam raje, da se vanj zagledate tisti, ki izbirate med octavio scout, passata alltrack, insignio country tourer in podobnimi. Tudi cenovno so si bližje.

Sicer me Subaru zelo redko razočara, a smo brezstopenjski samodejni menjalnik lineartronic pred časom že preizkusili v testu tega XV-ja in takrat nismo bili kaj dosti navdušeni. Problem praktično vseh brezstopenjskih menjalnikov, ki so povezani z bencinskimi motorji, je, da pri močnejšem pritisku stopalke za plin poskrbijo za neprijetno 'dretje' motorja. Zadeva je sicer logična in pričakovana, saj atmosferski bencinski motorji v spodnjem območju vrtljajev nimajo veliko navora, zato jih je potrebno zavrteti. Posledično seveda oddajo več hrupa, saj pri tovrstnih menjalnikih ob pritiskanju na plin vrtljaji ves čas ostajajo na visoki ravni. Ta outback pa ima pod pokrovom celo dizelski motor.

Tokrat je Subaru prvič združil dizelski motor in brezstopenjski menjalnik lineartronic in že v teoriji bi se morala zadeva obnesti. Dizelski motorji imajo veliko navora že pri majhnih vrtljajih, obenem pa se ne vrtijo hitro. In praksa je pokazala, da je zadeva mnogo bolj smiselna in prijetna od tiste v modelu XV. Motor je tih in dobro potegne, vrtljaji se ne dvignejo preveč niti pri močnem pritisku stopalke in sistem sam učinkovito zmanjšuje vrtljaje z dvigovanjem vnaprej programiranih prestav.

Tudi voznik sam lahko prestavlja s pomočjo obvolanskih ušesc, in sicer lahko izbira med sedmimi prestavami, a po tem v nekaj urah vožnje nisem začutil potrebe. Če je želel postati outback bolj uglajen, mu je s samodejnim menjalnikom to uspelo. Čeprav bi bil dober klasični samodejni menjalnik vseeno verjetno še boljši.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
igor pravi:
Subaru bi se moral povezat z vw grupo. to kar delajo sedaj je 15 let zadaj. a4 allroad je velik boljše vozilo. 6 allroad pa tako da ne govorimo. ta subarujev stalni 4y4 to pa toliko ne odtehta, ker ni potrebe. Saj vozilo že samo po sebi ni dovolj oddaljeno do tal in ima predolge previse. torej kdo je sploh ciljna grupa kupcev?? nekdo ki se vozi pretezno po cesti in makadamu in ima nek vikend do kerega ne vodi urejena cesta je pa vseeno dost lepa za voznjo običajnega osebnega vozila. pa da ko je sneg gre, recimo da gre. to pa je pri nas mogoče 1 procent takih ljudi z takimi zahtevami. povsod kjer pride ta subaru pride a4 quatrro tudi pa škoda scout, jeti, pa še velik drugih. najhuje pa je to da je mogoče vozilo radioaktivno pa kupec seveda ne ve. mogoče kaki del seva, šele čez čas. kaj pa veš?! jaz ne zaupam rižom. made in germany je le made in germany
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |