Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen polo

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pisalo se je leto 1975, ko sta Bill Gates in Paul Allen ustanovila Microsoft, Queeni so izdali album A Night at the Opera, Junko Tabei pa je kot prva ženska osvojila vrh Mount Everesta. Volkswagen predstavi novi polo.
Volkswagen polo
Foto: Gašper Miš
21. 9. 2021 ob 1:00
Komentarjev: 0

Takrat je bil res nov, nov, danes, 46 let in 18 milijonov prodanih vozil kasneje, pa je le prenovljen. Pred dnevi smo že spoznali prenovljeni seat ibiza in zapisali, da razlik ni toliko, da bi morali kar takoj oddrveti v najbližji prodajni salon in kupiti novega. Tudi pri polu vam ni treba, lahko pa, ker je razlik zunaj več kot pri sestrskem modelu. Prenovljeni polo šeste generacije prinaša kar nekaj novosti, na primer nova sprednji odbijač in motorno masko, nov je tudi logotip na njej, novi sta meglenki in prvič za doplačilo tudi matrična led žarometa IQ.light. Prihajata v paketu s sistemom Dynamic Light Assist, torej sistemom, s pomočjo katerega polo sam preklaplja med dolžino snopa, del paketa pa so tudi led luči s sekvenčnimi smerniki zadaj. Spredaj boste našli še osvetljeno letev, ki povezuje žarometa, vse skupaj pa je na voljo v paketu, ki je pri opremi style serijski, sicer pa stane dobrih tisoč evrov. V primeru, da po njem ne boste posegli, polo ne bo tako vpadljiv, pretirane panike pa vseeno ne bo, ker že v osnovi sveti v led tehniki in ima obenem še zanimive zadnje luči. Prvič v zgodovini modela so deljene, med njimi pa se nahaja še velik napis polo. Kot narekuje trend, je postavljen na sredino, nad njim je nov logotip znamke, pod njim pa še nov odbijač. Ne manjkajo niti štiri nove karoserijske barve (dve sivi, rdeča in takšna vijolična) ter nekaj novih oblik litih platišč, ki ob lansiranju merijo od najmanj 15 do največ 17 palcev.

V notranjosti je zgodba podobna tisti v ibizi. Torej na pogled vse znano, a v resnici s precej spremembami. Spremembami v smislu, da je vse manj pravih stikal in vse več velikih zaslonov. Merilniki so vedno digitalni, 8-palčni, je pa res, da lahko za slabih 300 evrov doplačila dobite večje, 10,25-palčne. Podobno pri zaslonu, v osnovi ta meri 6,5 palca, za doplačilo lahko tudi 8 ali 9,2. Celo stikala klimatske naprave so pri bolje založenih različicah nadomestili z na dotik občutljivimi površinami. Pomembno novost predstavlja še sredinska varnostna blazina, ki je del serijske opreme, že v osnovi pa dobite še sistema Front Assist (sistem za nadzor prometa) in Lane Assist (sistem, ki vozilo ohranja na voznem pasu). Za doplačilo sta na voljo še Park (sistem aktivne pomoči pri parkiranju) in Travel Assist, ki kot del paketa IQ.drive prenovljenemu polu že omogoča delno avtonomno vožnjo.


Prenovljeni polo je v primerjavi s tistim, ki so nam ga predstavili pred štirimi leti, sprva na voljo le s trivaljnimi litrskimi motorji. Pišemo v množini, ker so načeloma trije, in sicer MPI, TGI in TSI. Pod oznako MPI se skriva atmosferski bencinski motor, ki ga pri nas ne bo, bosta pa TGI in TSI. Prvi razvije 66 kilovatov moči (90 KM) in lahko deluje tako na bencin kot stisnjen zemeljski plin, drugi pa je turbobencinski. Ta je na voljo s 70 (95 KM) ali 81 kilovati moči (110 KM). Naj povemo, da različice TGI na ceniku ni in je ne bo, lahko pa jo vseeno dobite, vemo pa tudi, da bo večina tako ali tako izbrala motor TSI. Sami smo preizkusili šibkejšega, kjer moči vsaj na papirju ni veliko, v praksi pa je je dovolj. Tudi petstopenjski ročni menjalnik, s katerim je povezan, ni problematičen, le na avtocesti boste občasno pogrešali šesto prestavo. Šeststopenjski menjalnik je na voljo le v kombinaciji z motorjem TGI, medtem ko boste za sedemstopenjski robotizirani DSG v primeru 70-kilovatne različice TSI doplačali dobrih 1.700 evrov. Pri 81-kilovatni je ta del serijske opreme. Enak menjalnik (ročnega ne bo več) boste po novem letu našli še v nabriti različici polo GTI, ki jo bo poganjal 2,0-litrski motor. Ta bo štirivaljni, razvil pa bo 152 kilovatov moči oziroma 207 'konjičkov'. Kdor ne išče takšne rakete, vseeno pa rad kakšen ovinek odpelje hitreje, lahko pri paketih style in R-line že danes doplača za športno podvozje (ki je trše in 15 milimetrov bližje tlom). Na voljo je v kombinaciji z elektronsko zaporo diferenciala XDS ter izbiro voznih profilov.

Pri paketih opreme bi lahko rekli nič novega, pa bi se zlagali. Imena entry, life, style in R-line (kasneje pa tudi GTI) se res slišijo znano, pa pri polu vseeno predstavljajo novost. Prej so bili to paketi trendline, comfortline in highline, dobro, tudi Beats, R-line in GTI, danes pa so na voljo omenjeni, ki so vsi po vrsti bolje opremljeni in posledično tudi dražji. Za osnovni volkswagen polo šeste generacije boste v primerjavi s tistim ob lansiranju plačali vsaj tri tisoč evrov več oziroma najmanj 15.763 evrov (polo 1.0 TSI entry, 5-st. roč.). O takšnem seveda ne sanjate, zato bo bolj realna cena okrog 18 tisoč evrov, z dodatki pa blizu 20. Najdražji polo je trenutno opremljen z močnejšim litrskim motorjem, robotiziranim menjalnikom DSG ter paketom R-line, ki po ceniku stane 21.233 evrov. Različica GTI bo zagotovo dražja in bo tako kmalu predstavljala češnjo na vrhu smetane. Zastopnik znamke zaključuje, da je novinec v primerjavi s primerljivo opremljenim pred prenovo dražji le za dobrih 200 evrov, da rok dobave znaša dobrih šest mesecev in da bo prenovljeni polo v letu 2022 prepričal približno 1.000 slovenskih kupcev. Pred štirimi leti so bile napovedi približno trikrat večje, kar ponovno dokazuje, kako priljubljeni so postali križanci, kot sta T-cross, T-roc in kakršen bo kmalu še novi volkswagen taigo.


Cene:

volkswagen polo 1.0 TSI entry, 5-st. roč. (70 kW) – 15.763 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI life, 5-st. roč. (70 kW) – 16.163 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI style, 5-st. roč. (70 kW) – 18.263 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI R-line, 5-st. roč. (70 kW) – 18.749 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI DSG life, 7-st. rob. (70 kW) – 17.884 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI DSG style, 7-st. rob. (70 kW) – 19.984 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI DSG R-line, 7-st. rob. (70 kW) – 20.471 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI DSG style, 7-st. rob. (81 kW) – 20.747 EUR
volkswagen polo 1.0 TSI DSG R-line, 7-st. rob. (81 kW) – 21.233 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 8. 2022
Avgust 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
2930  mednarodna premiera - mazda CX-60
3101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-roc 156
renault clio 137
volkswagen T-cross 128
hyundai tucson 103
kia sportage 96

Podatki veljajo za april 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 6 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 8 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 11 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 11 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |