Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundaiji i20 N, i30 N in kona N

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pred slabimi osmimi leti se je ob predstavitvi dirkalnega modela i20 WRC na njem pojavila velika črka N. Ta simbolizira dvojni ovinek oziroma zanko, danes pa jo v avtomobilskem svetu povezujemo z znamko Hyundai.
Hyundaiji i20 N, i30 N in kona N
Foto: Gašper Miš
31. 8. 2021 ob 1:00
Komentarjev: 0

hyundai i20 N
Najbolj pogosto z modelom i30, saj je bil i30 N, ki je na trg pripeljal pred štirimi leti, prvi pravi nabriti Hyundai. Dobro, nekateri boste rekli, da je bil to že i30 turbo pred njim, ampak predvidevam, da niste vozili obeh. Kakorkoli, leta 2018 se na oni strani luže ponudbi N pridruži še veloster, v 2019 smo na stari celini dobili i30 fastback N, 2020 i20 N, letos pa prenovljena i30 N in i30 fastback N, novo kono N, Američani pa še elantro N. O modelih N-line ne bi niti izgubljal besed, ker jih je danes v ponudbi toliko, da niti ne znam našteti vseh, zato je bolj pomemben podatek, da lahko na naših cestah že zasledite kar štiri od skupaj šestih nabritih različic, ki jih krasijo športni dodatki in kjer kraljuje črka N. To so hyundaiji i20 N, i30 N, i30 fastback N ter kona N.

hyundai i20 N
Vsi novinci imajo pod pokrovom bencinski motor, ki mu pri dihanju pomaga turbina. V primeru različice i20 N je to 1,6-litrski T-GDI, ki razvije 150 kW (204 KM) ter 274 Nm navora. To je dovolj, da se nabriti i20 do stotice izstreli v 6,7 sekunde, in dovolj, da doseže 230 kilometrov na uro. Različice i30 N, i30 fastback N in kono N poganja 2,0-litrski T-GDI, ta pa je na voljo v dveh konfiguracijah moči: prvi s 184 kW (250 KM) ter 353 Nm navora, ki je rezervirana za različici i30 N in i30 fastback N, medtem ko i30 N performance, i30 fastback N performance in kono N poganja močnejši z 206 kW moči (280 KM) ter 392 Nm navora.

hyundai i20 N

hyundai kona N
Končna hitrost različic i30 N znaša 250 kilometrov na uro, kona N pa jih doseže 240. Pospešek od 0 do 100 je odvisen od modela, moči motorja in menjalnika. V primeru i30 N in i30 fastback N z ročnim menjalnikom le-ta znaša 6,4 sekunde, toliko jih potrebuje tudi nabrita kona z robotiziranim, medtem ko zmogljivejša i30 N performance in i30 fastback N performance potrebujeta le 5,9 oziroma 5,4 sekunde (odvisno od tega, ali je menjalnik šeststopenjski ročni ali pa 2.000 evrov dražji osemstopenjski N DCT). Takšnega ima tudi kona N, pri najmanjšem i20 N pa je ta vedno šeststopenjski ročni. Navor različic se vedno prenaša na sprednji kolesi, vedno serijska sta tudi sistema launch control ter rev matching.

hyundai kona N
Kupci nabritih modelov i20, i30 in i30 fastback lahko te naročite s paketoma N ali pa N performance, pri koni pa je na voljo le paket N. Najcenejši i20 N stane 22.900 evrov, medtem ko je različica N performance tri tisočake dražja. Dražji je tudi i30 N, ki v osnovi stane 28.490 evrov oziroma 29.190, v primeru, ko govorimo o 11,5 centimetra daljši različici i30 fastback N. Paket N performance avtomobila podraži še za dobrih 6.000 evrov, kar pomeni, da ta staneta 34.900 oziroma 35.230 evrov. Najdražja in obenem najtežja je kona N, katere cena znaša 37.900 evrov, masa pa od 1.585 do 1.644 kilogramov.

hyundai kona N
hyundai kona N in hyundai i30 N
Med pomembnimi doplačili bi pri modelu i20 omenil le mehansko zaporo diferenciala N corner carving, ki pri paketu N stane 680 evrov, medtem ko je pri N performance del serijske opreme. Pri modelu i30 omenjam dve opciji, in sicer paket performance, ki različicama i30 N in i30 fastback N moč poveča za 34 kilovatov (s 150 na 184), doda 19-palčna lita platišča, boljše pnevmatike, boljše zavore, elektronsko podprto zaporo diferenciala in elektronski ojačevalnik športnega zvoka. 2.900 evrov stane paket, namenjen pa je tistim, ki želite uživati v vožnji in ne doplačati za ostale dobrote, ki jih že v osnovi prinaša paket N performance. Zanimiva se mi zdi še opcija N light seats, kjer za 1.230 evrov dobite lažja in bolj športna sprednja sedeža z integriranima vzglavnikoma. Skupaj s klopjo sta odeta v v kombinacijo usnja in alkantare, za piko na i pa imata še osvetljen logotip N, da se bo že na daleč vedelo, kako hud stroj vozite.

hyundai i20 R5
Pri koni N na seznamu dodatne opreme nisem našel nič, brez česa vam je ne bi priporočal, mogoče le modri barvi performance in sonic, ki obe staneta po 400 evrov, oziroma 220 evrov več, kot zahtevajo za belo, ki jo vidite na fotografijah. V primeru, da vam štirje novinci niso dovolj, pa si omislite kar dirkalno različico i20 R5, kakršno v državnem prvenstvu relija vozi Rok Turk.

hyundai i30 N

Cene:

hyundai i20 N 1.6 T-GDI, 6-st. roč. (150 kW) – 22.900 EUR
hyundai i20 N performance 1.6 T-GDI, 6-st. roč. (150 kW) – 25.900 EUR
hyundai i30 N 2.0 T-GDI, 6-st. roč. (184 kW) – 28.490 EUR
hyundai i30 N 2.0 T-GDI N DCT, 8-st. rob. (184 kW) – 30.490 EUR
hyundai i30 N performance 2.0 T-GDI, 6-st. roč. (206 kW) – 34.900 EUR
hyundai i30 N performance 2.0 T-GDI N DCT, 8-st. rob. (206 kW) – 36.900 EUR
hyundai i30 fastback N 2.0 T-GDI, 6-st. roč. (184 kW) – 29.190 EUR
hyundai i30 fastback N 2.0 T-GDI N DCT, 8-st. rob. (184 kW) – 31.190 EUR
hyundai i30 fastback N performance 2.0 T-GDI, 6-st. roč. (206 kW) – 35.230 EUR
hyundai i30 fastback N performance 2.0 T-GDI N DCT, 8-st. rob. (206 kW) – 37.230 EUR
hyundai kona N 2.0 T-GDI N DCT, 8-st. rob. (206 kW) – 37.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2021
September 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 tedni  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 1 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 10 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 10 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 10 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 10 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 11 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 11 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 11 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 11 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 leti  |