Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Porsche taycan cross turismo

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Porscheju pravijo, da bo do leta 2025 polovica njihovih na novo prodanih modelov elektrificiranih ali povsem električnih. V Evropi jih je bila že lani tretjina, zato ne preseneča, da prihodnost vidijo v elektriki in predstavljajo modele, kot je novi taycan cross turismo.
Porsche taycan cross turismo
Foto: Gašper Miš
28. 6. 2021 ob 16:00
Komentarjev: 0

Če so se oblikovalci limuzinskega taycana sklicevali na koncept mission E, so imeli tu pred seboj skice modela mission E cross turismo. Tega so svetu prvič predstavili na ženevskem avtomobilskem salonu pred tremi leti. Tudi pri serijski različici poudarek ostaja na bolj prostorni kabini, streha, ki se počasi spušča proti zadku (linija, ki ji pri Porscheju pravijo 'flyline'), pa poskrbi, da je novi cross turismo mešanica med kombilimuzino in kombijem. Nemci mu pravijo CUV (Cross Utility Vehicle), na račun kupa dodatne plastike in besede cross v imenu (za razliko od panamere, kjer cross nadomešča sport) pa bo po besedah zastopnika znamke prežal na tiste kupce, ki radi izstopajo iz okvirjev ali pa teh ne vidijo več.

Ko smo že ravno pri okvirjih, podobno kot limuzinski taycan (ki je od novinca dober centimeter krajši), tudi taycan cross turismo vratnih okvirjev nima. Ima pa prav poseben in na novo razvit nosilec za prevoz koles, ki je na voljo za doplačilo. Nanj lahko namestite do tri povsem običajna ali pa kar električna kolesa, če že imate taycan. Če hočete, lahko kupite celo Porschejeva, ker imajo po novem v ponudbi dva, in sicer eBike sport in eBike cross. Glede na ime modela veste, katerega boste izbrali. No, kdor 'bicikla' ne bo kupil, bo bolj cenil, da lahko na streho namestite strešne nosilce, predvsem pa, da ima takšen taycan veliko odprtino električno pomičnih prtljažnih vrat. Ta je v primerjavi s tisto v običajnem taycanu 33 centimetrov širša in več kot 21 višja. Sam prtljažnik ni bistveno večji, 446 litrov sprejme, kar je slabih 40 več kot limuzinski. Za lažjo predstavo, to je ravno nekje med prostornino prtljažnikov audija A3 sportback in A4 avant. S podiranjem zadnje klopi, deljive v razmerju 60:40, lahko prostor povečate do 1.212 litrov. Dodatnih 84 jih je na voljo še spredaj, kjer boste najbrž prevažali polnilna kabla. Kabina ostaja praktično enaka, razlika je le v prostoru nad glavami zadaj, govorimo pa o dodatnih 47 milimetrih.

Ob lansiranju so na voljo štiri različice pogonskega sklopa. Prva z oznako 4, druga 4S, ne manjkata niti turbo in turbo S. Turbine seveda nimata, če pa je avto električen. Bistvo se skriva v dnu vozila, kjer v primeru tayacana cross turismo najdemo bruto 93.4 kWh (neto 83,7 kWh) litij-ionsko baterijo, ki je pri limuzinskem taycanu in taycanu 4S del dodatne opreme. Performance battery plus se imenuje in stane slabih 6.000 evrov, tu pa jo dobite serijsko. Z njo boste v idealnih pogojih prevozili do 456 kilometrov, zahvaljujoč edinstvenemu 800-voltnemu polnilniku pa jo na hitrih polnilnicah s 350 kilovati do 80 odstotkov napolnili v slabe pol ure. Vedno prisotna sta še štirikolesni pogon ter prilagodljivo zračno vzmetenje. Na voljo je tudi paket off-road design, ki taycanov trebuh napram limuzini od tal oddalji za dodanih 30 milimetrov. V primeru, da paketa ne boste izbrali, bo razlike 20. Moč pogonskih sklopov ostaja enaka in znaša od 280 do 460 kilovatov (od 380 do 625 'konj'), v primeru funkcije overboost ter sistema launch control pa celo od 360 do 560 kilovatov. Od 476 do 761 'konj' se sliši še bolje, 'hud' je tudi pospešek najhitrejše različice turbo S. Ta od 0 do 100 pospeši v le 2,9 sekunde. Ja, precej hiter družinski avto je tole.

Kot rečeno, je novi taycan cross turismo na voljo v štirih različicah: 4, 4S, turbo in turbo S. Za najcenejšo boste odšteli 98.728, za najdražjo pa 195.451 evrov. Navedene cene so le osnova, potem pa bo vse odvisno od vaših želja. Vedeti morate, da se bo za nekaj deset tisočakov opreme hitro nabralo. V primerjavi z limuzinskim bratom je novinec dražji za dobrih 10.000 evrov, je pa res, da ima že v osnovi štirikolesni pogon in večjo baterijo. Zato je bolj smiselno primerjati različici turbo in turbo S, kjer je razlike le še za poldrugi tisočak. Če iščete nekaj uporabnega, hitrega in tihega, potem boste s cross turismom zadeli v polno.

Cene:

porsche taycan 4 cross turismo, 2-st. sam. (280/350 kW) – 98.728 EUR
porsche taycan 4S cross turismo, 2-st. sam. (360/420 kW) – 117.433 EUR
porsche taycan turbo cross turismo, 2-st. sam. (460/500 kW) – 161.238 EUR
porsche taycan turbo S cross turismo, 2-st. sam. (460/560 kW) – 195.451 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2021
December 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 6 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |