Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai tucson

Domača premiera

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Južnokorejci so z modelom tucson zadeli terno, saj ga je v treh generacijah razgrabilo več kot 7 milijonov kupcev. Na naše ceste pa je že zapeljala četrta generacija, ki bo tekmecem nagnala strah v kosti.
Hyundai tucson
Foto: Gašper Miš
7. 1. 2021 ob 19:00
Komentarjev: 1

Sredi septembra so pri Hyundaiju pokazali 4. generacijo modela tucson, ki je takoj navdušil svetovno javnost z bolj športno in drzno obliko, s številnimi ostrimi robovi in dodatki iz kroma. Najbolje prodajan Hyundaijev križanec ima zdaj precej drugačen izgled in gotovo ga nihče ne bo spregledal. Obraz ima ogromno masko, ki je del novega oblikovnega jezika, posebna pa je zaradi integriranih dnevnih luči, ki so očem med nedelovanjem avtomobila praktično skrite. Novi tucson je tudi precej bolj napihnjen, na zadku pa je led trak čez celotno širino in dvojne navpične luči spominjajo na čekane nilskega konja. Zadek je poseben tudi zaradi brisalnika, za katerega bi najprej mislili, da ga sploh ni, vendar so ga Južnokorejci elegantno skrili pod strešni spojler. Kupcem bodo na voljo platišča do velikosti 19 palcev in 9 barv zunanjosti, vse pa bodo lahko v kombinaciji z dvema zelo temnima barvama strehe – fantomsko črno in viteško temno.

Tucson je v novi generaciji v dolžino zrasel za 2 centimetra, pri čemer se je medosje podaljšalo za 1 centimeter, potnikom na zadnji klopi pa so lahko odmerili 26 milimetrov več prostora za noge kot prej. Poleg tega tucson v širino meri 1.865 in v višino 1.650 milimetrov, prtljažnik pa bo pogoltnil do 620 litrov prtljage ob dvignjenih naslonih zadnje klopi. To seveda velja za različice z bencinskim motorjem in pogonom na sprednji kolesi, saj bo prtljažnik pri dizelskih motorjih sprejel 598 litrov tovora, 577 litrov bodo pospravili bencinski blagi hibridi, 546 pa dizelski. 616 litrov prostora bo na voljo pri klasičnem hibridu, 558 pri priključnem hibridu.

Velik korak naprej so inženirji naredili pri notranjosti, kjer je armaturna plošča postavljena nižje za boljšo preglednost, sredinska konzola pa je za lažjo dostopnost postavljena višje. V notranjosti lahko po napovedih pričakujete boljše materiale in več mehkejših površin v treh barvnih temah: črni, dvobarvni črni in sivo-črni, pri paketu teal pa bodo na voljo še zeleno-modri dokorativni elementi. Zanimiva je tehnologija multiair s posebnimi zračniki z zadušenimi šobami, ki omogočajo posreden prenos zraka do potnikov brez občutka neposrednega pihanja, kljub temu pa je zmogljivost hlajenja oziroma ogrevanja enaka. Ljubitelji zabavnih tehnologij boste navdušeni nad 64 barvami ambientalne osvetlitve, namesto klasičnih merilnikov pa so pred voznikom digitalni na 10,25-palčnem zaslonu. Prav tako velik je še zaslon multimedijskega sistema, če zanj doplačate, saj v osnovi v diagonalo meri 8 palcev, podpira pa boljšo integracijo Googlovih storitev. Posledično bo na voljo več profilov voznikov, ki se bodo lahko povezali tudi z osebnimi koledarji, navigacijski sistem pa bo za dokončanje poti 'na noge' od parkirišča do posamezne zgradbe poslal navodila tudi v mobilni telefon. Še več, sistem bo omogočal tudi brezžično preslikavo mobilnega telefona preko sistemov CarPlay in Android Auto, polnil pa se bo lahko na podlagi za polnjenje na sredinski konzoli.

Slednja je zaradi večjega udobja postavljena višje kot prej in v primeru enega od samodejnih menjalnikov premore štiri gumbe (P, R, N, D) za izbiro prestave, takisto pa bo voznik tam našel dva utora za pijače, gumba za ročno zavoro in funkcijo samodejnega pritiska na zavoro ob ustavljanju ter gumbe za ogrevanje oziroma prezračevanje sedežev spredaj, za izbiro programa vožnje in samodejnega spuščanja po hribu, prav tako je tam še gumb za vklop ogrevanja volana. Tucson ima sicer veliko na dotik občutljivih površin, ki so prisotne tudi pri upravljanju s prezračevanjem, kjer pa bi se lahko inženirji in oblikovalci malo bolj potrudili pri integraciji manjšega zaslona, saj med sicer lepo pospravljeno konzolo deluje kot tujek.

Tucson je po napovedih najbolj elektrificiran križanec v ponudbi, zato je široka paleta pogonskih motorjev lahko tudi elektrificirana. Vstopni model poganja 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 110 kW (150 KM) in s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, moč pa se prenaša na sprednji kolesi. Trije blagi hibridi bodo na voljo, dva z bencinskim 1,6-litrskim motorjem in močjo 110 kW (150 KM) ali 132 kW (180 KM), prav tako bo ob doplačilu na voljo še štirikolesni pogon. Različica z dizelskim motorjem bo imela na voljo 101 kW (136 KM) moči. Pri ročnem menjalniku s šestimi stopnjami stopalka sklopke ni več fizično povezana s sklopko, ampak povezavo menjalnika z motorjem opravi elektromehanski aktuator, ob doplačilu pa bo na voljo sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik. Na voljo bo še klasični hibrid z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in elektromotorjem z močjo 44,5 kW ter baterijo, ki bo vase sprejela 1,49 kWh električne energije, moč pa se bo ob doplačilu lahko prenašala tudi na vsa štiri kolesa, vedno preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika. Skupne sistemske moči bo 169 kW (230 KM) in 350 Nm navora, prihodnje leto pa bo na cestah tudi priključni hibrid, pri katerem bo pogonski sklop proizvedel kar 194 kW (265 KM) moči in 350 Nm navora, samo na elektriko pa bo lahko prevozil do 50 kilometrov.

Poleg številnih varnostnih sistemov ima tucson odslej lahko še aktivni radarski tempomat s podporo navigacijskega sistema ter sistem za preprečevanje naleta v križišču. Poleg tega tucson prepoznava prometne znake in opozarja na nevarnost pri izstopu iz vozila, takisto na vozila v mrtvem kotu, kjer zna preprečiti morebiten trk. Na avtocesti bo delno znal voziti sam, saj zna ohranjati vozni pas in razdaljo do avtomobila pred sabo, poleg tega opozarja še na speljevanje vozila pred sabo. Prvič je pri tucsonu na voljo še vzmetenje z elektronsko nadzorovanimi prilagodljivimi blažilniki, ki bodo na voljo ob doplačilu. Novi tucson vas bo olajšal za najmanj 25.990 evrov, pri vseh modelih pa je trenutno na voljo še promocijski popust v višini 3.500 evrov, torej je osnovni lahko vaš za najmanj 22.490 EUR.

Še nekatere cene:

hyundai tucson 1.6 T-GDI trend 2WD (110 kW/150 KM), 6-st. ročni – 25.990 EUR
hyundai tucson 1.6 T-GDI premium 2WD (110 kW/150 KM), 6-st. ročni – 30.600 EUR
hyundai tucson 1.6 T-GDI MHEV premium 2WD (110 kW/150 KM), 6-st. ročni – 31.500 EUR
hyundai tucson 1.6 T-GDI MHEV style 2WD (110 kW/150 KM), 7-st. DCT – 30.190 EUR
hyundai tucson 1.6 T-GDI MHEV style 2WD(132 kW/180 KM), 6-st. ročni – 29.640 EUR
hyundai tucson 1.6 T-GDI trend 4WD (110 kW/150 KM), 6-st. ročni – 27.890 EUR
hyundai tucson 1.6 T-GDI MHEV style 4WD (132 kW/180 KM), 7-st. DCT – 33.140 EUR
hyundai tucson 1.6 CRDi trend 2WD (85 kW/115 KM), 6-st. ročni – 28.290 EUR
hyundai tucson 1.6 CRDi MHEV style 2WD (100 kW/136 KM), 7-st. DCT – 32.790 EUR
hyundai tucson 1.6 CRDi MHEV style 4WD (100 kW/136 KM), 7-st. DCT – 34.690 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
henduk pravi:
Še vse bi blo sam de bi dal nazaj 2.0 CRDI 140 konjski motor pa 2.0 CRDI 184 konjski ker za tak avto se mi zdi, da je 1.6 136 cist premal. Pac lahko se mktim vendar imam doma Kio Sportage 2.0 crdi 184 KM in je top kombinacija za vozit.
(pred 9 urami )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2021
Januar 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 3 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 5 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 6 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 6 meseci  |