To zagotovo potrjuje, da so z njim zadovoljni. In le kako ne bi bili, če je pa E le stopničko pod najbolj luksuznim razredom S. Od slednjega seveda velikokrat prejema številne tehnologije, ki povečujejo udobje in varnost potnikov. Tokratna prenova je v to smer vsekakor naredila veliko, obenem pa s številnimi različicami še vedno skrbi, da bo zajela res širok nabor kupcev: od tistih, ki zahtevajo le udobje, do avanturistov ali pa športnosti željnih.
Prenova je bila tokrat oblikovno zajetna in je zunanjost približala ostali novi modelski paleti, ker E deluje še malce bolj ostro in sloko z bolj privihanimi sprednjimi lučmi, zaradi katerih malo spominja kar na model CLS. Motorne maske se po novem razlikujejo glede na paket opreme, in sicer od bolj elegantne z dvema prečnima aluminijastima letvicama preko satovja, do malce bolj športne z eno letvico in diamanti namesto klasičnega satovja. Luči so kajpak led, doplačilne matrične (multibeam) pa zmorejo svetiti do 650 metrov daleč in snop hipno prilagajati razmeram.
Karavanska izvedenka je v tem segmentu precej priljubljena in bodoče lastnike bo nemara navdušilo dejstvo, da karavanski prtljažnik že v osnovi ponuja 640 litrov prostora (limuzina 540 litrov), s podiranjem sedežev pa do 1.820 litrov, pri čemer je prostor dolg dobra dva metra in več kot meter širok. Potniški prostor so konkretno prevetrili, da je še bolj sodoben in očem prijeten, najbrž pa nas bo kljub temu na testu še vedno motila 'nenaravna' uporaba drsne ploščice. No, telematika je prenovljena, v osnovi sta pred voznikom dva zaslona z diagonalama 10,25 palca, doplačilno pa celo dva 12,3-palčna. In jasno, na voljo je glasovno upravljanje, vrhunska sedežna masaža in kopica dodatkov za vrhunsko udobje.
V skladu z elektrifikacijo sta poleg sedmih bencinskih in štirih dizelskih motorjev na voljo tudi dva priključna hibridna sklopa. Vsi bencinski motorji z izjemo brutalnih različic AMG ponujajo 48-voltno omrežje, torej gre za blage hibride, vsi so opremljeni s samodejnimi menjalniki in številni so na voljo s štirikolesnim pogonom. Pri bencinskih različicah boste lahko izbirali med 145 in 450 kilovati moči, dizelski pa razvijajo med 118 in 243 kilovati moči. Priključni hibrid v kombinaciji z bencinskim motorjem ponuja 245 kilovatov moči, dizelsko-hibridni 300de pa ravno toliko. V obeh primerih baterija ponuja 13,5 kWh, zato električni doseg znaša več kot 50 kilometrov.
Poleg navadnih in brutalnih različic AMG je E na voljo tudi v malce bolj terensko naravnani izvedenki All-Terrain, ki omogoča dvig zračnega vzmetenja za 35 milimetrov. Za takšen E boste doplačali 6.000 EUR, v primeru, da boste namesto limuzine želeli izbrati karavansko izvedenko, vas bo to stalo dodatno 3.500 EUR. Spodaj je še nekaj cen, da boste lažje izbrali.
Še nekatere cene:
mercedes-benz E 200 d – 51.900 EUR
mercedes-benz E 200 d 4Matic – 58.900 EUR
mercedes-benz E 300 de – 67.900 EUR
mercedes-benz E 400 d – 78.900 EUR
mercedes-benz E 200 e – 53.900 EUR
mercedes-benz E 300 – 62.900 EUR
mercedes-benz E 300 e 4Matic – 69.900 EUR
mercedes-benz E 450 4Matic – 79.900 EUR
mercedes-benz E AMG 63 S 4Matic+ - 174.900 EUR