Govorimo o prenovi pete generacije modela, ki je v dobrih 40 letih po svetu prepričal le malce manj kot pet milijonov kupcev. L200, ponekod znan tudi pod imenom triton, je zelo priljubljen tudi pri nas, saj si z drugim mestom po prodaji lasti več kot 25-odstotni tržni delež. Da bo lahko že prej dober paket zdaj zaživel v polni luči, Mitsubishi novincu namenja kanček svežine v obliki novega jezika Dynamic Shield. Novinec je v bistvu celo zadnji model, ki ga je bil deležen, ampak nič zato, ker se zdi, da se mu še najbolje poda, saj lepo poudari robustno zasnovo. Ob novi motorni maski boste hitro opazili še precej ozka žarometa, ki pri bogatejših paketih svetita izključno v LED-tehniki. Avtomobil je na račun novega sprednjega odbijača v dolžino pridobil dva centimetra, motorni pokrov pa je zdaj postavljen štiri višje, zato boste kot voznik lažje vedeli, kje so njegove meje.
Tako na pretesnih parkiriščih kot terenu bo prav prišla še kamera s 360-stopinjskim prikazom okolice, med novostmi pa najdemo še sistem za samodejno zaviranje v sili. Deluje vse do hitrosti 80 kilometrov na uro in zazna tako kolesarje kot pešce, prenova modela L200 pa v razred pick-upov prvič prinaša še sistema za prečni promet ter nadzor mrtvih kotov. Notranjost ostaja podobna, izjema so le novi sedeži, rahlo posodobljen multimedijski vmesnik in nekateri materiali, ki so zdaj bolj prijetni na otip. Večina plastike je še vedno trda, kot takšna pa bo najbrž lažje kljubovala zobu časa, sploh ker gre v osnovi za delovno vozilo.
Novi emisijski standardi so prinesli še nov motor. Gre za 2,3-litrski štirivaljni turbodizel s 110 kilovati (150 KM), ki nadomešča stara 2,4-litrska štirivaljnika, ki sta razvila 113 (153 KM) oziroma 133 kilovatov moči (181 KM). Čeprav ima nov motor, ki je opremljen še s sistemom AdBlue, v primerjavi s starim manjšo prostornino in manj moči, se v praksi ne zdi, da bi je kronično primanjkovalo. Mogoče le na terenu ali pa ob polni obremenitvi kesona, ki lahko na svoja pleča sprejme kar 1.080 kilogramov tovora. Novost predstavlja še šeststopenjski samodejni menjalnik (prej petstopenjski), šest stopenj ima tudi ročni menjalnik, ki ostaja enak. Prenovljeni L200 bo na terenu prepričal še z dvema različicama štirikolesnega pogona, in sicer easy select 4WD, ki ima reduktor, ter napredni super select 4WD, ki k temu dodaja še sredinsko zaporo diferenciala. Tu so še štirje novi vozni načini (za vožnjo po pesku, blatu, mivki ter skalah) ter sistem za pomoč pri spustu po klancu. Za piko na i je Mitsubishi avtomobil opremil še z bolj zmogljivimi zavorami in dodelanimi listnatimi vzmetmi.
Poleg različice z dvojno kabino (double cab), ki bo pri nas najbolj priljubljena, je L200 na voljo tudi v različici s podaljšano kabino (club cab), medtem ko takšne z enojno (single cab) ni pričakovati. L200 club cab, ki tako predstavlja vstopno izbiro, je na voljo z dvema paketoma opreme (invite in intense) za najmanj 24.900 evrov, medtem ko boste za bolj priljubljeno double cab odšteli najmanj 26.400 evrov. Kdor želi samodejni menjalnik, bo k tej ceni prištel še poldrugi tisočak, zastopnik znamke pa na spodaj navedene cene ob tem ponuja še 2.000 evrov popusta. Gre za zelo dobro ponudbo, ki bo do konca leta pri nas prepričala približno 40 kupcev, prihodnje pa najbrž še bistveno več.
Informacije o prenovljenem mitsubishiju L200 lahko pridobite še v mednarodni premieri.
Cene:
mitsubishi L200 club cab 2.3 DI-D 4WD invite, 6-st. roč. (110 kW) – 24.900 EUR
mitsubishi L200 club cab 2.3 DI-D 4WD intense, 6-st. roč. (110 kW) – 27.900 EUR
mitsubishi L200 double cab 2.3 DI-D 4WD invite, 6-st. roč. (110 kW) – 26.400 EUR
mitsubishi L200 double cab 2.3 DI-D 4WD intense, 6-st. roč. (110 kW) – 29.400 EUR
mitsubishi L200 double cab 2.3 DI-D 4WD AT intense, 6-st. sam. (110 kW) – 30.900 EUR
mitsubishi L200 double cab 2.3 DI-D 4WD instyle, 6-st. roč. (110 kW) – 32.900 EUR
mitsubishi L200 double cab 2.3 DI-D 4WD instyle+, 6-st. roč. (110 kW) – 33.400 EUR
mitsubishi L200 double cab 2.3 DI-D 4WD AT instyle+, 6-st. sam. (110 kW) – 34.900 EUR