Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota camry

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Toyoti so se odločili, da po 15 letih odsotnosti na staro celino ponovno pripeljejo model camry. Gre za veliko limuzino, ki je ime dobila po kroni, v sedmih generacijah pa prepričala že več kot 20 milijonov kupcev.
Toyota camry
Foto: Gašper Miš
9. 6. 2019 ob 0:00
Komentarjev: 1

Če novinko, ki v osmo generacijo vstopa z le malce manj kot 4,9 metra dolžine, postavimo ob bok zadnji generaciji modela avensis, ugotovimo, da je ta daljša za dobrih 15 centimetrov, od aktualne limuzinske corolle pa več kot 25. Vsi, ki ste se nedavno potepali na oni strani luže, ste jo na cesti že lahko opazili, evropski kupci pa jo bomo dodobra spoznali z dveletno zamudo. Razlog tiči prav v avensisovi upokojitvi in zapolnitvi vrzeli, ki je nastala, čeprav novinka ni neposredna naslednica. Precej večja je in nasploh bolj elegantna, pri Toyoti trdijo celo, da gre za njihov najboljši model ta hip.

Zunaj je videti precej športno, znotraj pa je zgodba malce drugačna. V prvi vrsti je predvsem elegantna, za kar po Toyotinih besedah skrbijo dolge neprekinjene linije in kakovostni materiali. Tuje poreklo boste vseeno opazili, saj je armaturna plošča oblikovana precej samosvoje, je pa počutje v kabini dobro. Veliko je tudi prostora, trdijo, da ga imajo potniki v drugi vrsti v predelu kolen celo največ v razredu. Razlika v primerjavi s konkurenti naj bi bila takšna, kot jo potniki na letalih občutijo v prvem ali pa ekonomičnem razredu. Bi rekel, da je trditev vseeno malo napihnjena, pa še nisem letel na tistih dragih sedežih. Vsi, ki boste izbrali paket premium, ki predstavlja vrh camryjeve ponudbe, boste zadaj deležni še multifunkcijske nadzorne plošče na naslonu za roko, preko katere boste dostopali do glasbe, uravnavali klimatsko napravo in nastavljali naklon sedeža. Potniki spredaj boste bolj navdušeni nad 7-palčnim zaslonom med merilniki, 8-palčnim multimedijskega sistema Toyota Touch 2, voznik pa tudi nad 10-palčnim projekcijskim prikazovalnikom. Vsak camry je serijsko opremljen še s paketom aktivne varnosti TSS.

Ker tudi v razredu velikih limuzin delež dizelskih motorjev že počasi pada, je novi camry na voljo le kot hibrid. Pod pokrovom tako najdemo 2,5-litrski atmosferski bencinski motor VVT-i, pri Toyoti poznan iz modela RAV4. 131 kilovatov moči (178 KM) ter 221 Nm navora razvije, sistemske moči pa je ob pomoči 88-kilovatnega elektromotorja in nikeljmetalhidridne (NiMH) baterije za okroglih 160 kilovatov (218 KM). To pomeni, da takšen camry ni le udoben, pač pa tudi precej hiter, saj do stotice pospeši v 8,3 sekunde, je pa res, da je končna hitrost omejena na ’le’ 180 kilometrov na uro. Pravijo, da poglavitni razlog tiči v dosegu majhne porabe, saj camry v povprečju ne porabi več kot šest litrov na sto prevoženih kilometrov, drugi razlog pa je v bolj zanesljivem delovanju prej omenjenih sistemov TSS (Toyota Safety Sense). Novinka se lahko podobno kot hišni lexus ES pohvali še z novo platformo TNGA, brezstopenjskim menjalnikom e-CVT, ter za evropski trg dodelanim podvozjem ter zavorami.

Camry je na voljo še s štirimi paketi opreme (style, sol, executive in premium), večina kupcev pa bo, kljub temu da je model že v osnovi dobro založen, izbrala bogato opremljenega. 32.400 evrov stane najcenejši (camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD style, n-st. CVT.), 38.900 pa boste odšteli za najdražjega (camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium, n-st. CVT.). K navedenim cenam lahko prištejete še 900 evrov za nakup navigacijske naprave (to je treba doplačati le pri osnovnem paketu), 750 oziroma 550 evrov pa boste odšteli za biserno ali kovinsko barvo. Če upoštevamo, kaj camry ponuja, je cena precej atraktivna, je pa res, da gre za specifičen razred vozil, ki pri nas letno beleži le okrog 400 prodanih vozil. Številka 50, kolikor naj bi jih camry prispeval do konca leta, je tako kar lep rezultat, za katerega bodo v prvi vrsti poskrbeli flotni kupci kot tudi taksisti, saj naj bi bil prav njim najbolj pisan na kožo.


Informacije o novi toyoti camry lahko pridobite še v mednarodni premieri.

Cene:

toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD style, n-st. CVT. (160 kW) – 32.400 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD sol, n-st. CVT. (160 kW) – 33.900 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD executive, n-st. CVT. (160 kW) – 36.900 EUR
toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium, n-st. CVT. (160 kW) – 38.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ful hud auto....tak lexus style....men je noro usec
(pred 8 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 2. 2020
Februar 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - peugeot 2008
13141516
17181920212223
24252627  domača premiera - BMW xDrive arena
282901

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 420
volkswagen tiguan 219
škoda octavia 174
renault captu 148
volkswagen golf 147

Podatki veljajo za januar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 6.215 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 3 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 7 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 7 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 8 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 8 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 8 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 8 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 9 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 9 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 9 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 9 meseci  |