Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mitsubishi outlander PHEV

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če bi vas kdo vprašal, kateri je do lani najbolje prodajan priključni hibrid v Evropi, verjetno niti pomislili ne bi, da je to Mitsubishijev outlander PHEV. Kar 100 tisoč se jih vozi po evropskih cestah.
Mitsubishi outlander PHEV
Foto: Matej Mihinjač
22. 11. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Je tudi najbolje prodajan priključno-hibridni SUV na svetu (več kot 153 tisoč), kar je odlična popotnica za prenovljeni model. Sploh v času, ko prodaja dizlov hitro upada in ko še kar raste priljubljenost višjih vozil, kamor sodi tudi outlander. Pri znamki Mitsubishi je to še posebej izrazito, saj SUVji predstavljajo več kot tričetrtinski delež prodaje, delež električnih vozil in priključnih hibridov pa 14 odstotkov.

Zgodovina električnih vozil pri Mitsubishiju sega že v leto 1971 z modelom minica van EV, pri outlanderju PHEV pa gre tokrat za bolj tehnično prenovo kot karkoli drugega, ker je zunaj sprememb v resnici zelo malo. Nove so led-luči in malenkost drugačna maska, notri pa boljši sedeži in oblazinjenje ter dodelani merilniki. Mitsubishi pravi, da je outlander PHEV v osnovi zasnovan kot električno vozilo: baterija je na sredini spodaj, spredaj in zadaj pa sta po en električni motor. Redkost na trgu je, da lahko deluje tudi v zaporednem hibridnem načinu, kar pomeni, da je bencinski motor zgolj generator elektrike, ali pa v vzporednem, ko vsi trije motorji poganjajo kolesa. V samo električnem načinu naredi med 45 do 57 kilometrov (zdaj morajo proizvajalci navajati več različnih meritev, ki so še vedno optimistične) in se takrat vozi največ 135 km/h.

Kupci starega outlanderja PHEV so bili navdušeni nad dobrim pospeševanjem, mirnostjo teka v električnem načinu.

Kupci starega outlanderja PHEV so bili navdušeni nad dobrim pospeševanjem, mirnostjo teka v električnem načinu, praktičnostjo prostornega SUVja in da je zasnovan kot štirikolesno gnan avtomobil. Nezadovoljni pa so bili zaradi pogostega vklapljanja motorja, ki je bil povrhu vsega še glasen, da med vožnjo avtomobil ni dovolj agilen in da je znotraj premalo kvalitetnih materialov.

Zaradi vsega naštetega so povečali moč prav vsem motorjem in kapaciteto bateriji. Nov je 2,4-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, da je bolj miren in učinkovit, moč in navor pa sta se povečala za 10 odstotkov na 99 kW. Za enak odstotek se je povečala moč generatorja (60 kW), zadnji elektromotor je pridobil 10 kilovatov (70 kW), medtem ko baterija 15 odstotkov več kapacitete (13,8 kWh). Kar 5 stopenj regeneracije je na voljo pri zaviranju, vse načine vožnje pa lahko voznik ves čas spremlja na bogato opremljenih merilnikih. Na navadni vtičnici (10 A) se polni 5 ur in pol, omogoča pa celo hitro polnjenje (25 min za 80%).

Štirikolesni pogon, ki ga imenujejo SAWC (Super All Wheel Control), je bogatejši za programa sport in snow, ena najbolj zanimivih lastnosti tega mitsubishija pa je, da lahko prizvaja elektriko celo za zunanje odjemalce, na primer vašo hišo. Baje je to že rešilo Japonce, ko so v snežnem metežu ostali brez elektrike, ki jo je za njih potem proizvajal kar outlander PHEV. Za običajne uporabnike bo zato razveseljivo, da je 230-voltna vtičnica v avtu zmožna napajati kar 1.500-vatno napravo.

Uvoznik pričakuje, da bo v polnem letu prodal 40 prenovljenih outlanderjev PHEV, vsi pa upamo, da bo državna eko-subvencija (tudi ob nakupu testnega vozila) čimdlje na voljo, saj konkretno približa tovrsten avto tistim kupcem, ki želijo na takšen način skrbeti za okolje. Osnovni je lahko tako vaš za 36.600 EUR. Morda še o garanciji: splošna je 5 let ali 100.000 prevoženih kilometrov, na baterijski sklop pa 8 let oziroma 160.000 prevoženih km.

Cene (brez eko-subvencije v višini 4.500 EUR):

mistubishi outlander PHEV intense – 41.100 EUR
mistubishi outlander PHEV instyle – 44.000 EUR
mistubishi outlander PHEV diamond – 47.700 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2021
Julij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 dnevi  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 8 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 8 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 8 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 8 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 9 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 9 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 9 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 9 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 10 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 10 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 10 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 10 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 11 meseci  |