Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen tiguan allspace

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ste se že kdaj vprašali, kakšen bi bil rezultat, če bi Volkswagnov tiguan porinili v fotokopirni stroj in nato nastavili na povečavo 105 odstotkov? Tudi če niste, zdaj veste, odgovor vam ponuja novi tiguan allspace.
Volkswagen tiguan allspace
Foto: Gašper Miš
8. 11. 2017 ob 0:00
Komentarjev: 0

Pri Volkswagnu pravijo, da želijo z novim predstavnikom v prvi vrsti zapolniti vrzel med klasičnim tiguanom in prostornejšim touaregom, prvega konkurenta pa vidijo predvsem v Nissanovem modelu X-trail. Najbrž tudi Škodinem kodiaqu, ki od takšnega tiguana ni kaj dosti večji, a tega najbrž ne želijo povedati na glas. Mogoče tudi zato, ker so čakalne vrste pri slednjem še vedno precej dolge, tiguan allspace pa bi lahko predstavljal dobro alternativo, ki bi te močno razbremenila. Kakorkoli, takšen tiguan, ki na oni strani luže nosi kar preprosto ime XL, bo na stari celini kupce nagovarjal pod imenom allspace. Kot pove že samo ime, na dobrih 4 metrih in 70 centimetrih, oziroma na malce manj kot 22 dodatnih centimetrih, ponuja ves prostor tega sveta. V širino sicer ostaja nespremenjen in bo zato kodiaqu v prostornosti težko konkuriral, ima pa v primerjavi s klasičnim modelom še 4 dodatne centimetre v višino in, najpomembneje, daljšo medosno razdaljo.

Razlike je za 11,5 centimetra v korist novincu, kar pomeni približno 6 centimetrov več prostora za potnike v drugi sedežni vrsti in prtljažni prostor, ki namesto 615 litrov sprejme še dodatnih 145. Podatek 760 litrov sicer velja le v primeru, ko govorimo o petsedežni različici, saj je novi allspace opcijsko na voljo tudi s šestim in sedmim sedežem v tretji vrsti. Po pravici povedano sta tudi tu bolj zasilne narave in v primeru, da se zanju odločite, bo ob njuni postavitvi zadaj ostalo le še 230 litrov uporabnega, oziroma bolje rečeno neuporabnega prostora. Sicer pa sama notranjost poleg merskega prirastka drugih sprememb praktično ne prinaša, zgodba pa je precej podobna tudi zunaj. Spredaj so le malo spremenili motorni pokrov in obliko odbijača, modela pa se razlikujeta še v strešni liniji in linji stranskih stekel. Prav zaradi tega allspace že kaže oblikovne vzporednice z velikim hišnim modelom atlas.


Ker pa je takšen tiguan od klasičnega vseeno nekoliko večji in v povprečju tehta približno 80 kilogramov več, pričakujte še nekoliko bolj okrnjeno motorno ponudbo. Predvsem v smislu, da so na voljo le močnejše različice že znanih turbobencinskih in turbodizelskih motorjev. Za zdaj lahko izbirate med petimi, in sicer osnovnim 1,4-litrskim turbobencinskim TSI s 110 kilovati moči (150 KM), močnejšim 2,0-litrskim s 132 (180 KM), medtem ko se najmočnejši bencinski, ki bo razvil 162 kilovatov (220 KM), ponudbi pridružuje prihodnje leto. Tudi trije turbodizelski motorji, ki so že na voljo, razpolagajo s prostornino dveh litrov, razvijejo pa od 110 (150 KM), preko 140 (190 KM) do največ 176 kilovatov moči (240 KM). Močnejše različice modela lahko moč prenašajo tudi preko štirikolesnega pogona 4MOTION in so za nameček spojene še z robotiziranim menjalnikom DSG. V osnovi gre tudi pri allspacu le za kombinacijo sprednjega pogona in klasičnega šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Tako kot klasični model si lahko kupci novi tiguan omislite z že znanimi paketi opreme trendline, comfortline in highline. Ker so vsi serijsko nekoliko bolje opremljeni in ker nenazadnje vsak dodaten milimeter šteje, pričakujte tudi podražitev v višini med 2 in 3 evrske tisočake. To prinaša cene med 28.884 (tiguan allspace 1.4 TSI ACT trendline, 6-st. roč.) in 47.388 evri (tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION DSG highline, 7-st. rob), če boste v tretji vrsti želeli še dodatna sedeža, pa spodaj navedenim cenam prištejte še 636 evrov. Ker tiguan allspace, tako kot audi Q5, k nam prihaja iz mehiške tovarne, pričakujte tudi, da bodo dobavni roki vseeno znašali približno štiri mesece. Pri zastopniku so zaključili s podatkom, da pričakujejo, da bo vsak četrti tiguan na naših tleh prostornejše narave, kar letno nanese na približno 400 vozil, ki bodo ponosno nosila novo oznako allspace.



Informacije o klasičnem volkswagnu tiguan lahko pridobite še med domačimi premierami.

Cene:
volkswagen tiguan allspace 1.4 TSI ACT trendline, 6-st. roč. (110 kW) – 28.884 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TSI 4MOTION DSG comfortline, 7-st. rob. (132 kW) – 38.982 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI trendline, 6-st. roč. (110 kW) – 31.095 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI comfortline, 6-st. roč. (110 kW) – 33.737 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI highline, 6-st. roč. (110 kW) – 36.294 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI DSG comfortline, 7-st. rob. (110 kW) – 36.918 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI DSG highline, 7-st. rob. (110 kW) – 39.560 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION trendline, 6-st. roč. (110 kW) – 33.537 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION comfortline, 6-st. roč. (110 kW) – 36.217 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION highline, 6-st. roč. (110 kW) – 38.292 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION DSG trendline, 7-st. rob. (110 kW) – 35.413 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION DSG comfortline, 7-st. rob. (110 kW) – 38.157 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION DSG highline, 7-st. rob. (110 kW) – 40.292 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION DSG comfortline, 7-st. rob. (140 kW) – 40.782 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION DSG highline, 7-st. rob. (140 kW) – 42.917 EUR
volkswagen tiguan allspace 2.0 TDI 4MOTION DSG highline, 7-st. rob. (176 kW) – 47.388 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |