Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel grandland X

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Kot kaže, so tudi pri Oplu povsem klonili pod pritiskom križanske norije. Najprej je bila le mokka, danes pa imajo v ponudbi še manjša crossland X in novi grandland X. Ne meri ravno pet metrov, ima pa veliko ime.
Opel grandland X
Foto: Gašper Miš
26. 10. 2017 ob 21:45
Komentarjev: 0

Ime gor ali dol, grandland X vseeno ni največji SUV te nemške znamke. Spomnimo, da so imeli še pred kratkim v ponudbi antaro in na nekaj podobno velikega bo po besedah predstavnikov potrebno počakati vsaj še nekaj let. Grandland X je s 4,48 metra torej križanec razreda C-SUV, kjer mu ob boku stojijo še modeli, kot so hyundai tucson, kia sportage, nissan qashqai, renault kadjar in njim podobni. Da je novinec v podkožju v bistvu kar peugeot 3008, najbrž tudi ni več nobena velika skrivnost. Zaradi tega sta si mersko zelo blizu, skupna dolžina in medosna razdalja pa sta celo do milimetra enaki. Oplov velikan je tako le 15 milimetrov širši in prav toliko nižji, oblikovno pa bi lahko rekli, da je v primerjavi s peugeotom vseeno nekoliko bolj zadržan, bolj klasičen. Nikakor pa ne dolgočasen. Karoserija je lahko pri najbogatejšem paketu innovation dvobarvna, C-stebrička pa poskrbita za občutek lebdeče strehe.

Tudi notranjost je nadvse prijetna, kakovost na visoki ravni, ergonomija tudi, le preglednost nazaj zaradi omenjenega C-stebrička malce šepa. Všeč nam je še, da je občutek v kabini precej 'oplovski', če je to beseda, ki jo iščemo, in da ob nekaterih stikalih in multimediji ne boste dobili občutka, kot da sedite v francoskem proizvodu z nemškim podpisom. Ker novinec prvotno nagovarja predvsem družinske kupce, lahko povemo, da je prostora dovolj, potnika spredaj pa bosta ob izbiri AGR-sedežev deležna še velike mere udobja. Na zadnji klopi je zaradi dejstva, da streha pada malo hitreje, prostora nad glavami vseeno malo manj, nikakor pa ne malo. Majhen ni niti prtljažni prostor, ki lahko že v osnovni postavitvi pogoltne kar 514 litrov, s preklopom klopi, deljive v razmerju 60 proti 40, pa se lahko poveča tudi do 1.652 litrov. Grandland X nima le velikega imena, ima tudi veliko tehnologije. Omenimo Oplov sistem osebne pomoči OnStar, dostopno točko Wi-Fi, prilagodljiva LED-žarometa, prilagodljiv je tudi tempomat, ne manjka niti pomoč pri parkiranju in kamera s 360-stopinjskim prikazom okolice.


Novi grandland X je najprej na voljo z dvema štirivaljnima motorjema, in sicer 1,2-litrskim turbobencinskim s 96 kilovati (130 KM) ter 230 Nm navora in 1,6-litrskim turbodizelskim CDTi z 88 kilovati moči (120 KM) ter 300 Nm navora. Bistveno več povpraševanja pričakujejo po dizelskem, sicer pa skupaj zadovoljita kar 50 odstotkov potreb kupcev razreda C-SUV. Najbolj zahtevni, ki v to kvoto ne sodite, boste najbrž počakali do prihodnjega leta, ko se ponudbi pridružuje še močnejši 2,0-litrski turbodizelski CDTI. Razvil bo 132 kilovatov moči (180 KM) in bo spojen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Trenutno sta na voljo le šeststopenjska, tako ročni kot samodejni. Celo priključno hibridno različico bomo dočakali in ta bo v ponudbi tudi edina s štirikolesnim pogonom. Klasičnih različic, bodisi bencinskih ali dizelskih, z njim ne pričakujemo, kar le potrjuje, da oznaka X označuje le priljubljene križance, ne pa tudi resnih terenskih ambicij. Novinec pogon tako prenaša le na sprednji kolesi, v zahtevnejših razmerah pa bo v pomoč priskočil opcijski sistem intelligrip, kot so pri Oplu poimenovali sistem izbire enega izmed petih voznih načinov. Pravijo, da bo za večino to dovolj, dodajamo pa, da čudežev od takšnega sistema vseeno ni pričakovati.

Ponudbo zaokrožujejo trije že znani paketi opreme. Osnovni je paket selection, po katerem ne pričakujejo kaj dosti, če sploh kaj povpraševanja, kar pomeni, da bo večina kupcev posegla kar po obeh bogatejših, torej paketih enjoy in innovation. Grandland X in peugeot 3008 sta si precej blizu tudi cenovno, zato boste za najcenejšo različico odšteli najmanj 20.490 (grandland X 1.2 turbo start/stop selection, 6-st. roč.), za najdražjo pa največ 26.990 evrov (grandland X 1.6 CDTI start/stop innovation, 6-st. sam.). Lansiranje križanca spremlja še odlična popotnica, saj nastopa v letos najhitreje rastočem avtomobilskem razredu pri nas. Šteje približno 9.000 novih vozil letno, kar obenem predstavlja 12 odstotkov celotne prodaje. Del te pogače je očitno zadišal tudi Oplu, ki želi že letos prodati 100 vozil, prihodnje leto pa približno šestkrat toliko.

Informacije o oplu grandland X lahko pridobite še v mednarodni premieri.

Cene:

opel grandland X 1.2 turbo start/stop selection, 6-st. roč. (96 kW) – 20.490 EUR
opel grandland X 1.2 turbo start/stop enjoy, 6-st. roč. (96 kW) – 21.590 EUR
opel grandland X 1.2 turbo start/stop innovation, 6-st. roč. (96 kW) – 23.990 EUR
opel grandland X 1.2 turbo start/stop selection, 6-st. sam. (96 kW) – 21.990 EUR
opel grandland X 1.2 turbo start/stop enjoy, 6-st. sam. (96 kW) – 23.090 EUR
opel grandland X 1.2 turbo start/stop innovation, 6-st. sam. (96 kW) – 25.490 EUR
opel grandland X 1.6 CDTI start/stop selection, 6-st. roč. (88 kW) – 21.990 EUR
opel grandland X 1.6 CDTI start/stop enjoy, 6-st. roč. (88 kW) – 23.090 EUR
opel grandland X 1.6 CDTI start/stop innovation, 6-st. roč. (88 kW) – 25.490 EUR
opel grandland X 1.6 CDTI start/stop enjoy, 6-st. sam. (88 kW) – 24.590 EUR
opel grandland X 1.6 CDTI start/stop innovation, 6-st. sam. (88 kW) – 26.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 12 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |