Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford KA+

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Proizvajalci avtomobilov nas ves čas prepričujejo, da rabimo njihove najnovejše izdelke, ker bomo z njimi bolj varni, čistejši in pač splošno zadovoljni. Potem pa Ford pripelje KA+ in z njim demantira sam sebe.
Ford KA+
Foto: Matej Mihinjač, Gašper Miš
21. 9. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Seveda gre še vedno za nov in sodoben avtomobil, ampak Ford pravi, da je ta za tiste, ki ne želijo najnovejših tehnologij, ampak enostavno dober, preizkušen, enostaven in poceni avto. Res je na voljo že za 10.750 EUR, za kar dobite klimatsko napravo, radio in tudi v resnici ne potrebujete prav ničesar drugega več. KA+ ni naslednik malega KA, ker spada segment višje. Po velikosti je podoben fiesti (40 mm krajši), le da je cenovno umeščen nižje. Streha je višja za 29 milimetrov, kar pomeni zelo veliko prostora za glave potnikov, tudi zadnja klop glede na zunanje mere ponuja kar veliko prostora, zato pa je prtljažnik med manjšimi in meri le 270 litrov. Mogoče je to, poleg imena, še največja podobnost s predhodnikom, ki je bil pravi mestni malček.

Zanimivo je vedno poslušati, kako posebej za evropski trg prilagodijo sicer globalne avtomobile. KA+ izdelujejo v Indiji in ga prodajajo v številnih državah sveta, medtem ko Evropejci bolj uživamo v vožnji z 10 mm nižjim podvozjem in bolj togim vpetjem zadaj. S tem naj bi bolj poudarili energijo v gibanju, ki je še vedno glavno oblikovalsko vodilo pri Fordovih vozilih. Med manj kot 4 metre dolgimi avtomobili se KA+ dejansko kar prepričljivo pelje, seveda je fiesta še bolj suverena, ampak tisti osnovni Fordov občutek so uspeli prenesti tudi na 'nizkocenovni' avtomobil, kjer je pri nas največji konkurent dacia sandero. Predvsem poudarjajo, da ima veliko opreme za potovanja, torej deljivo zložljivo naslonjalo zadnje klopi, avtoradio s sistemom sync (bluetooth in USB-vhod), potovalni računalnik, omejevalnik hitrosti (tempomat +180 EUR) in klimatsko napravo, kar je danes sicer standard, je pa res, da težko za tako ugoden znesek.

Za osnovno varnost je seveda poskrbljeno z ESP, 6 zračnimi blazinami in nastavki isofix za otroške sedeže, ne morete pa si zaželeti nobenih sodobnih in večinoma nepotrebnih asistenčnih sistemov. Sicer smo mnenja, da je samodejno zaviranje v mestih izredno koristna pridobitev novih vozil in da bi sodilo tudi v KA+, ampak žal tudi to ni na voljo na zelo omejenem spisku dodatne opreme, kjer so v bistvu le barve, kovinska platišča, tempomat, samodejna klimatska naprava ter boljši radio. Morda bo koga motilo, da je tudi ponudba med motorji zelo omejena, saj je na voljo le 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 63 kW (85 KM) v povezavi s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki pa bi ga tudi v ponudbi ostalih motorjev verjetno izbrala večina kupcev.

Pri Fordu pravijo, da bo KA+ dobra izbira za starše, ki kupujejo prvi avto za svoje otroke, ter za starejše, ki ne marajo kompliciranih sodobnih sistemov, ampak želijo enostaven avto za vsakodnevne ali le občasne vožnje. Z obema modeloma bo Ford pri nas predvidoma zasedel tretje mesto v segmentu, medtem ko naj bi do konca leta prodali 150 KA+. Bolj bo za širšo publiko zanimivo prihodnje leto, ko k nam pripeljejo prenovljeni ecosport, transita tourneo in custom, predvsem pa celotna nova družina focus.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |