Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford KA+

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Proizvajalci avtomobilov nas ves čas prepričujejo, da rabimo njihove najnovejše izdelke, ker bomo z njimi bolj varni, čistejši in pač splošno zadovoljni. Potem pa Ford pripelje KA+ in z njim demantira sam sebe.
Ford KA+
Foto: Matej Mihinjač, Gašper Miš
21. 9. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Seveda gre še vedno za nov in sodoben avtomobil, ampak Ford pravi, da je ta za tiste, ki ne želijo najnovejših tehnologij, ampak enostavno dober, preizkušen, enostaven in poceni avto. Res je na voljo že za 10.750 EUR, za kar dobite klimatsko napravo, radio in tudi v resnici ne potrebujete prav ničesar drugega več. KA+ ni naslednik malega KA, ker spada segment višje. Po velikosti je podoben fiesti (40 mm krajši), le da je cenovno umeščen nižje. Streha je višja za 29 milimetrov, kar pomeni zelo veliko prostora za glave potnikov, tudi zadnja klop glede na zunanje mere ponuja kar veliko prostora, zato pa je prtljažnik med manjšimi in meri le 270 litrov. Mogoče je to, poleg imena, še največja podobnost s predhodnikom, ki je bil pravi mestni malček.

Zanimivo je vedno poslušati, kako posebej za evropski trg prilagodijo sicer globalne avtomobile. KA+ izdelujejo v Indiji in ga prodajajo v številnih državah sveta, medtem ko Evropejci bolj uživamo v vožnji z 10 mm nižjim podvozjem in bolj togim vpetjem zadaj. S tem naj bi bolj poudarili energijo v gibanju, ki je še vedno glavno oblikovalsko vodilo pri Fordovih vozilih. Med manj kot 4 metre dolgimi avtomobili se KA+ dejansko kar prepričljivo pelje, seveda je fiesta še bolj suverena, ampak tisti osnovni Fordov občutek so uspeli prenesti tudi na 'nizkocenovni' avtomobil, kjer je pri nas največji konkurent dacia sandero. Predvsem poudarjajo, da ima veliko opreme za potovanja, torej deljivo zložljivo naslonjalo zadnje klopi, avtoradio s sistemom sync (bluetooth in USB-vhod), potovalni računalnik, omejevalnik hitrosti (tempomat +180 EUR) in klimatsko napravo, kar je danes sicer standard, je pa res, da težko za tako ugoden znesek.

Za osnovno varnost je seveda poskrbljeno z ESP, 6 zračnimi blazinami in nastavki isofix za otroške sedeže, ne morete pa si zaželeti nobenih sodobnih in večinoma nepotrebnih asistenčnih sistemov. Sicer smo mnenja, da je samodejno zaviranje v mestih izredno koristna pridobitev novih vozil in da bi sodilo tudi v KA+, ampak žal tudi to ni na voljo na zelo omejenem spisku dodatne opreme, kjer so v bistvu le barve, kovinska platišča, tempomat, samodejna klimatska naprava ter boljši radio. Morda bo koga motilo, da je tudi ponudba med motorji zelo omejena, saj je na voljo le 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 63 kW (85 KM) v povezavi s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki pa bi ga tudi v ponudbi ostalih motorjev verjetno izbrala večina kupcev.

Pri Fordu pravijo, da bo KA+ dobra izbira za starše, ki kupujejo prvi avto za svoje otroke, ter za starejše, ki ne marajo kompliciranih sodobnih sistemov, ampak želijo enostaven avto za vsakodnevne ali le občasne vožnje. Z obema modeloma bo Ford pri nas predvidoma zasedel tretje mesto v segmentu, medtem ko naj bi do konca leta prodali 150 KA+. Bolj bo za širšo publiko zanimivo prihodnje leto, ko k nam pripeljejo prenovljeni ecosport, transita tourneo in custom, predvsem pa celotna nova družina focus.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |