Kljub temu da bo klasična štirivratna limuzina več zanimanja požela na trgih izven stare celine, so se odločili, da jo ponudijo tudi nam, ker z njo nenazadnje zapolnjujejo vrzel, ki je nastala zaradi odsotnosti modela accord. Novinec je v primerjavi s svojim predhodnikom postal kar 90 milimetrov daljši, 45 širši in 20 nižji, 30 milimetrov daljša pa je tudi njegova medosna razdalja. S skupaj 4.648 milimetri dolžine se tako po velikosti vriva med accorda predzadnje in zadnje generacije, od aktualnega kombilimuzinskega brata pa oblikovno ne odstopa preveč. Tako boste takšnega še najlažje prepoznali po bolj kupejevski strehi, ki se proti zadku spušča položneje, dodatnem bočnem steklu za zadnjimi vrati in limuzinskem pokrovu prtljažnih vrat.
Tudi v notranjosti ni večjih sprememb, sama armaturna plošča, na kateri prevladujeta kar sedempalčni osrednji zaslon in digitalni zaslon merilnikov, tako ostaja praktično nespremenjena, prve razlike pa se pokažejo predvsem pri prostornosti. Napram predhodni limuzinski različici se spredaj sedi 20 milimetrov nižje, lepo se pozna tudi to, da je precej širši, medtem ko potnike zadaj razvaja dodatnih 55 milimetrov prostora v predelu kolen, zrasel je tudi sam prtljažni prostor. 519 litrov pogoltne, kar je 41 litrov več kot prej, napram kombilimuzinskemu civicu pa to pomeni še dodatnih 13 litrov. Limuzinska oblika pa vseeno terja davek v obliki bistveno manjše nakladalne odprtine.
Se se pa snovalci odločili, da to različico ponudijo izključno v povezavi z močnejšim bencinskim motorjem. Gre za nov 1,5-litrski prisilno polnjen štirivaljni motor i-VTEC, ki razvije 134 kilovatov moči (182 KM), povezan pa je lahko tako z dva tisoč evrov vrednim menjalnikom CVT, kot klasičnim šeststopenjskim ročnim, ki bo verjetno vaša prva izbira. Napovedan je še prihod turbodizelske različice i-DTEC, ki bo razvila 88 kilovatov moči (120 KM), ponudbi pa se bo najbrž pridružila istočasno kot kombilimuzinskemu civicu, torej spomladi prihodnje leto.
Paketi opreme so tu le trije, in sicer comfort, elegance in executive, na ceniku pa boste našli še ponudbe v povezavi z navigacijsko napravo Garmin. V primerjavi s primerljivo opremljeno in motorizirano kombilimuzino boste za takšen civic grand v poprečju odšteli še dodatnih 500 evrov, kar pomeni od najmanj 23.490 (civic grand 1.5 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč.) do največ 28.490 evrov (civic grand 1.5 i-VTEC turbo executive navi, 6-st. roč.). Seveda pa lahko tudi tu na navedene cene pričakujete še promocijski popust v vrednosti dveh tisočakov in zares zajeten seznam serijske opreme z vsemi že znanimi sistemi aktivne varnosti pod skupnim imenom sensing. Po napovedih lahko do konca leta na cestah pričakujemo približno 50 novih limuzin, kar nekako sovpada s preteklo prodajo, ko so pri nas prodali od 20 do 30 odstotkov takšne različice civica.
Cene:
honda civic grand 1.5 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč. (134 kW) – 23.490 EUR
honda civic grand 1.5 i-VTEC turbo comfort navi, 6-st. roč. (134 kW) – 24.290 EUR
honda civic grand 1.5 i-VTEC turbo elegance, 6-st. roč. (134 kW) – 24.990 EUR
honda civic grand 1.5 i-VTEC turbo elegance navi, 6-st. roč. (134 kW) – 25.790 EUR
honda civic grand 1.5 i-VTEC turbo executive navi, 6-st. roč. (134 kW) – 28.490 EUR