Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda civic

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Hondi se lahko po novem pohvalijo, da so skozi zgodovino proizvedli že več kot 100 milijonov vozil. Največ zaslug za to gre modelu civic, ki na temeljih bogate 44-letne zgodovine letos vstopa v svojo 10. generacijo.
Honda civic
Foto: Gašper Miš
18. 5. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Ta je postavljena na novo platformo, ki mu omogoča, da je napram predhodnemu postal kar 13 centimetrov daljši, 3 med osema, toliko pa je po novem še širši. Ker želijo z novim poudariti izrazito športen karakter, ne preseneča, da je dva centimetra nižji in da ga odlikujejo predvsem ostre linije ter zanimiv LED-svetlobni podpis. Tudi notranjost je zelo zanimiva, predvsem armaturna plošča, ki tokrat ni več tako pomaknjena proti vozniku. Središče le-te sicer predstavlja nov 7-palčni zaslon multimedije, preveden v slovenščino, ne gre mimo navigacijske naprave priznanega proizvajalca in kakovostne kamere za vzvratno vožnjo. Da bo vožnja varnejša, so mu namenili še integriran zaslon merilnikov, ki lahko prikazuje vse pomembne informacije, na precej privzdignjeni sredinski konzoli pa boste našli še prostor za brezžično polnjenje mobilnih naprav. V primerjavi s predhodnikom ne manjkajo niti številna priročna odlagališča in predali.

Precej nenavadna se zdi poteza, da se pri Hondi z novim civicom poslavljajo od praktične rešitve 'magic seats'. Pravijo, da so se za ta korak odločili, da bi pridobili pri prostornosti na zadnji klopi, kar najbrž drži, ker je prostora tam zdaj zares veliko. Prtljažni prostor po drugi strani ostaja prostorninsko skoraj nespremenjen, le dodaten liter lahko sprejme, je pa res, da so veliko naredili pri sami odprtini, ki je po novem bistveno širša. 478 litrov, kolikor jih skriva, pomeni, da civic še naprej ostaja prostorninski rekorder razreda. Ni pa vse v velikosti in prostorski razkošnosti, ker so tu še številni varnostni in asistenčni sistemi pod skupnim imenom 'Honda Sensing'. Prav vse različice so po novem opremljene s sistemom, ki preprečuje nalete, radarskim tempomatom, ki lahko s pomočjo dodatnega sistema in menjalnika CVT sam sledi koloni, ne manjka niti sistem sledenja voznemu pasu in opozorilnik na nenamerno menjavo le-tega. Bogatejši paketi opreme prinašajo še sistem nadzora vozil v mrtvem kotu in opozorilnik na prečni promet.

Tudi pri Hondi smo dočakali dan, ko so snovalci povsem podlegli tako imenovanemu downsizingu, oziroma zmanjševanju prostornin motorjev. Najprej sta na voljo dva povsem nova, prisilno polnjena bencinska motorja družine i-VTEC, in sicer 1,0-litrski trivaljni in močnejši 1,5-litrski štirivaljni. Kasneje, predvidoma spomladi prihodnje leto, pričakujemo še prihod dizelske različice i-DTEC, ki bo tako kot pri predhodni ob prostornini 1,6 litra predvidoma razvila 88 kilovatov moči (120 KM). Bencinska motorja, ki nadomeščata predvsem stari, 1,8-litrski atmosferski štirivaljnik, sta močnejša, in sicer razvijeta 95 (129 KM) oziroma 134 kilovatov (182 KM) in od 200 do 240 Nm navora. V osnovi se navor prenaša na sprednji kolesi preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, opcijsko pa lahko posežete tudi po brezstopenjskem CVT, ki z dvojnim blažilnikom zmanjšuje vibracije in izboljša odzivnost. Se pa civic tudi v deseto pelje odlično, pripomore boljša razporeditev mase, kar 34 milimetrov nižje težišče in 52-odstotno povečana torzijska togost. Za piko na i so izboljšali še krmilni mehanizem, fine nastavitve podvozja in civicu dodali boljšo zvočno zatesnitev.

Petvratna kombilimuzina k nam prihaja prva, civic pa bo lahko tudi v deseto nosil oznako type R, ki je pred kratkim s časom 7 minut in 43 sekund na nemškem Nürburgringu postavil nov rekord med avtomobili s sprednjim pogonom. Proti koncu leta ga pričakujemo, še pred koncem meseca pa prihaja limuzinski civic grand, medtem ko kombijevska različica tourer ostaja pod vprašajem. Nekoliko več izbire bo tokrat pri paketih opreme, med kar sedmimi lahko izbirate, petimi, ki poudarjajo predvsem eleganco, in dvema športnima. Novi civic je tako po prvih občutkih odličen avtomobil, ki pa ni poceni, saj najcenejši stane kar 19.990 (civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč.), najdražji pa 27.990 evrov (civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč.). Pri zastopniku zato na navedene cene ponujajo 2.000 evrov popusta, toliko, kolikor boste doplačali za brezstopenjski menjalnik CVT. 550 evrov boste odšteli za drugo in obenem zadnjo opcijo dodatne opreme, kovinsko ali biserno barvo. Civic bo v osnovi rdeč, tako da boste hitreje opazili enega izmed dvestotih, kolikor jih planirajo prodati do konca letošnjega leta.

Cene:
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo comfort, 6-st. roč. (95 kW) – 19.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo elegance, 6-st. roč. (95 kW) – 22.290 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive, 6-st. roč. (95 kW) – 24.990 EUR
honda civic HB 1.0 i-VTEC turbo executive premium, 6-st. roč. (95 kW) – 27.490 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport, 6-st. roč. (134 kW) – 22.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo sport plus, 6-st. roč. (134 kW) – 25.990 EUR
honda civic HB 1.5 i-VTEC turbo prestige, 6-st. roč. (134 kW) – 27.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |