Kljub temu da je novinec postavljen na platformo PF1, kakršno si je lastil tudi njegov predhodnik, danes pa služi še modeloma C4 cactus in peugeotu 208, je z novo generacijo zrasel v skoraj vse smeri. Natančneje 55 milimetrov v dolžino, skoraj 75 milimetrov med osema in dobrih 20 v širino. Le 50 milimetrov nižji je. A kljub merskemu prirastku ostaja kompaktnih mer, ker v dolžino še naprej meri manj kot štiri metre.
Pravijo, da ima novi C3 edinstven stil, ki smo ga spoznali že z novim C4 cactus, z njim pa želijo dodobra preoblikovati oblikovalske smernice v avtomobilski industriji in obenem poskrbeti za kanček svežine. Napram staremu prav veliko podobnosti sicer ni opaziti, ko se sprehodimo mimo nekoliko privzdignjenega pokrova motorja, novih žarometov z LED-dnevnimi lučmi in plastičnih obrob odbijačev, pa v njem hitro prepoznamo oblikovalske smernice hišnega križanca. Tudi tako imenovani airbumps so prisotni, le da so tu ti s kančkom barvnega pridiha videti še nekoliko bolj odštekano.
Tudi notranjost se več kot očitno sklicuje po tisti iz cactusa. Klasičnih stikal je malo, vse pomembnejše stvari pa so tako svoj prostor našle na 7-palčnem, na dotik občutljivem zaslonu. Opazili boste še, da so merilniki analogni, in da horizontalno postavljena armaturna plošča tudi tu pripomore k občutku prostornosti. A lahko potrdimo, da prostora kljub temu ni malo, tako za potnike spredaj, kot tiste zadaj, prtljažni prostor pa po novem sprejme solidnih 300 litrov. Med sistemi najdemo opozorilo za nenamerno menjavo voznega pasu pa opozorilo za vozilo v mrtvem kotu, sistem prepoznave prometnih znakov in utrujenosti, prisotna je tudi kamera za vzvratno vožnjo. Premierno novost v avtomobilskem svetu predstavlja še ena kamera, ki sliši na ime ConnectedCAM. Ta je opcijsko nameščena v notranjem vzvratnem ogledalu in podrta s sistemom GPS in 16 GB pomnilnika. Služi tako fotografiranju kot snemanju dogajanja pred vozilom, seveda pa lahko vse to delite tudi družabnih omrežjih. Pravijo, da bo še kako prav prišla v primeru prometnih nesreč, ker samodejno posname okoliščine 20 sekund pred in 30 sekund po trku.
Ponudbo bo sprva sestavljalo pet motornih različic. Gre za trivaljne in štirivaljne motorne različice zadnje generacije, med njimi pa najdemo 1,0-litrski bencinski motor PureTech 68, 1,2-litrska PureTech 82 in 110, na drugi strani pa še dizelski 1,6 BlueHDi 75 in 100. Številka ob imenu pove število konjskih moči, najmočnejši motor 1,6 BlueHDi 120 in novi 6-stopenski samodejni menjalnik pa pričakujemo kasneje.
O modelu, ki k nam prihaja decembra, lahko dodamo še, da bo ob treh paketih opreme moč izbirati še med kar 36 barvnimi kombinacijami. Pri Citroënu celo pravijo, da ne želijo, da bi imela dva kupca enak avtomobil, zato poleg številnih barv karoserije in strehe ponujajo še obilo možnosti individualizacije. S podatkom o cenah nam niso postregli, so pa zato postregli s številnimi zanimivi informacijami o dosedanji in prihajajoči prodaji. Kar 4.000 kupcev so pri nas našli modelu C3, ki se poslavlja, ob tem pa ponosno dodajajo, da imajo zelo zveste stranke. Pri tem modelu se kar polovica preteklih odloči za ponoven nakup, povprečni kupci pa so predvsem nežnejšega spola med 38-im in 58-im letom. Prodaja je raznolika, mlajši namreč v povprečju posežejo po najbolje opremljenih različicah, medtem ko se starejši kupci v večini primerov odločajo za osnovne različice. Prav zato si po novem želijo privabiti mlajše kupce ter kupce moškega spola, prodajo pa povečati za približno 10 odstotkov. To v številkah pomeni nekje 90 vozil mesečno, od tega 60 fizičnim osebam.