{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda jazz

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med kompaktnimi malčki praktično ni junaka, ki bi po uporabnosti in prostornosti lahko kljuboval hondi jazz. Da bo tako ostalo tudi v prihodnje, je na naše ceste zapeljala še večja tretja generacija.
Honda jazz
Foto: Anže Jereb
9. 3. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Pogosto se zdi, da znamki Honda evropski trg pomeni zelo malo, vsaj po majhni modelni paleti in borni raznolikosti določenega modela, sodeč. Vseeno pa je mali jazz v petnajstih letih in v dveh generacijah ogrel srca petih milijonov in pol kupcev, obenem pa v Evropi požel preko 70 različnih priznanj, večinoma zaradi kakovosti. Ena od njegovih ključnih prednosti je bila seveda od nekdaj prostornost, zato pri novi generaciji poudarjajo predvsem to.
 

Novi jazz je večji. Tri centimetre je zrasel v medosje in skoraj deset v celotno dolžino, tudi širši je. Še vedno ostaja tik pod dolžino štirih metrov, v prtljažniku ponuja zajetnih 354 litrov prostora, ob podrtju zadnjih naslonjal celo 1.314 litrov. Da si boste lažje predstavljali; več kot 25 centimetrov daljši golf ima le nekaj litrov večji osnovni prtljažnik, ob podrtih naslonjalih pa celo manjšega. Obenem še vedno pričakujte enostavno podiranje naslonjal zadnje klopi do povsem vodoravnega položaja in tudi dvig zadnjih sedal navzgor, kar je že dolgo Hondin skriti adut. Tudi naslona sprednjih sedežev se lahko podreta povsem do ravnega dna, bojda za lažji počitek na dolgih poteh, nam je pa na misel prišla še ena dejavnost, bolj zanimiva.

Pri obliki se ne bom predolgo zadrževal, jazz ostaja malce poseben, tokrat tudi bolj zašiljen in prijetnejši, notranjost pa po prvi kratki vožnji prepričuje predvsem s kakovostno izdelavo in 7-palčnim zaslonom na dotik. Pri Hondi pravijo, da ima 'sofisticiran futuristični kokpit', s čimer se težko strinjamo, je pa notranje okolje vsekakor prijetno in pregledno, malce tudi obrnjeno k vozniku. Več pa seveda v testu.

Motor je po novem le eden, vsaj zaenkrat, in sicer 1,3-litrski bencinski. Zamenjuje 1,2- in 1,4-litrski, od obeh pa je prevzel najboljše lastnosti. Porabi manj od obeh in je ob 75 kilovatih moči obenem prožnejši. Do stotice pospeši v 11,2 sekunde, jazz pa z njim lahko zdrvi do 190 km/h. Motor uporablja Atkinsonov cikel, pri katerem se ventil ne zapre povsem do konca, zaradi česar je poraba goriva manjša, upad moči pa ne tako zelo opazen. Povprečno naj bi v okolje izpustil le 116 g CO2/km.

Tudi nov menjalnik so mu namenili, pravzaprav dva. Ročni ima sedaj šest prestav, za okoli deset odstotkov krajši hod ročice, zmanjšali so tudi upor ročice, da je prestavljanje lažje. Alternativa je brezstopenjski CVT s sedmimi vnaprej programiranimi prestavami, pri katerem poudarjajo manjše trenje in manj hrupnosti. Podvozje je prirejeno evropskim zahtevam, ne dvomimo, da nas bo vozniško na testu precej prepričalo, saj je bil že prejšnji jazz prijeten, med sodobnimi pritiklinami pa omenjamo sistem ADAS. Ta vključuje opozorilnik pred trčenjem, opozorilnik pred zapuščanjem voznega pasu, prepoznavo prometnih znakov, samodejno prilagaja dolžino snopa luči in vsebuje še radarski tempomat. Doplačilno je na voljo za 1.200 EUR.

Cene:

honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC trend – 15.800 EUR
honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC comfort – 17.900 EUR
honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC elegance – 19.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1 sportback
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617  domača premiera - renault kadjar
181920
21222324  domača premiera - audi Q3
252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Maticher
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 6 meseci  |