Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda jazz

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med kompaktnimi malčki praktično ni junaka, ki bi po uporabnosti in prostornosti lahko kljuboval hondi jazz. Da bo tako ostalo tudi v prihodnje, je na naše ceste zapeljala še večja tretja generacija.
Honda jazz
Foto: Anže Jereb
9. 3. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Pogosto se zdi, da znamki Honda evropski trg pomeni zelo malo, vsaj po majhni modelni paleti in borni raznolikosti določenega modela, sodeč. Vseeno pa je mali jazz v petnajstih letih in v dveh generacijah ogrel srca petih milijonov in pol kupcev, obenem pa v Evropi požel preko 70 različnih priznanj, večinoma zaradi kakovosti. Ena od njegovih ključnih prednosti je bila seveda od nekdaj prostornost, zato pri novi generaciji poudarjajo predvsem to.
 

Novi jazz je večji. Tri centimetre je zrasel v medosje in skoraj deset v celotno dolžino, tudi širši je. Še vedno ostaja tik pod dolžino štirih metrov, v prtljažniku ponuja zajetnih 354 litrov prostora, ob podrtju zadnjih naslonjal celo 1.314 litrov. Da si boste lažje predstavljali; več kot 25 centimetrov daljši golf ima le nekaj litrov večji osnovni prtljažnik, ob podrtih naslonjalih pa celo manjšega. Obenem še vedno pričakujte enostavno podiranje naslonjal zadnje klopi do povsem vodoravnega položaja in tudi dvig zadnjih sedal navzgor, kar je že dolgo Hondin skriti adut. Tudi naslona sprednjih sedežev se lahko podreta povsem do ravnega dna, bojda za lažji počitek na dolgih poteh, nam je pa na misel prišla še ena dejavnost, bolj zanimiva.

Pri obliki se ne bom predolgo zadrževal, jazz ostaja malce poseben, tokrat tudi bolj zašiljen in prijetnejši, notranjost pa po prvi kratki vožnji prepričuje predvsem s kakovostno izdelavo in 7-palčnim zaslonom na dotik. Pri Hondi pravijo, da ima 'sofisticiran futuristični kokpit', s čimer se težko strinjamo, je pa notranje okolje vsekakor prijetno in pregledno, malce tudi obrnjeno k vozniku. Več pa seveda v testu.

Motor je po novem le eden, vsaj zaenkrat, in sicer 1,3-litrski bencinski. Zamenjuje 1,2- in 1,4-litrski, od obeh pa je prevzel najboljše lastnosti. Porabi manj od obeh in je ob 75 kilovatih moči obenem prožnejši. Do stotice pospeši v 11,2 sekunde, jazz pa z njim lahko zdrvi do 190 km/h. Motor uporablja Atkinsonov cikel, pri katerem se ventil ne zapre povsem do konca, zaradi česar je poraba goriva manjša, upad moči pa ne tako zelo opazen. Povprečno naj bi v okolje izpustil le 116 g CO2/km.

Tudi nov menjalnik so mu namenili, pravzaprav dva. Ročni ima sedaj šest prestav, za okoli deset odstotkov krajši hod ročice, zmanjšali so tudi upor ročice, da je prestavljanje lažje. Alternativa je brezstopenjski CVT s sedmimi vnaprej programiranimi prestavami, pri katerem poudarjajo manjše trenje in manj hrupnosti. Podvozje je prirejeno evropskim zahtevam, ne dvomimo, da nas bo vozniško na testu precej prepričalo, saj je bil že prejšnji jazz prijeten, med sodobnimi pritiklinami pa omenjamo sistem ADAS. Ta vključuje opozorilnik pred trčenjem, opozorilnik pred zapuščanjem voznega pasu, prepoznavo prometnih znakov, samodejno prilagaja dolžino snopa luči in vsebuje še radarski tempomat. Doplačilno je na voljo za 1.200 EUR.

Cene:

honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC trend – 15.800 EUR
honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC comfort – 17.900 EUR
honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC elegance – 19.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: PakiiRS
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |