Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda jazz

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med kompaktnimi malčki praktično ni junaka, ki bi po uporabnosti in prostornosti lahko kljuboval hondi jazz. Da bo tako ostalo tudi v prihodnje, je na naše ceste zapeljala še večja tretja generacija.
Honda jazz
Foto: Anže Jereb
9. 3. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Pogosto se zdi, da znamki Honda evropski trg pomeni zelo malo, vsaj po majhni modelni paleti in borni raznolikosti določenega modela, sodeč. Vseeno pa je mali jazz v petnajstih letih in v dveh generacijah ogrel srca petih milijonov in pol kupcev, obenem pa v Evropi požel preko 70 različnih priznanj, večinoma zaradi kakovosti. Ena od njegovih ključnih prednosti je bila seveda od nekdaj prostornost, zato pri novi generaciji poudarjajo predvsem to.
 

Novi jazz je večji. Tri centimetre je zrasel v medosje in skoraj deset v celotno dolžino, tudi širši je. Še vedno ostaja tik pod dolžino štirih metrov, v prtljažniku ponuja zajetnih 354 litrov prostora, ob podrtju zadnjih naslonjal celo 1.314 litrov. Da si boste lažje predstavljali; več kot 25 centimetrov daljši golf ima le nekaj litrov večji osnovni prtljažnik, ob podrtih naslonjalih pa celo manjšega. Obenem še vedno pričakujte enostavno podiranje naslonjal zadnje klopi do povsem vodoravnega položaja in tudi dvig zadnjih sedal navzgor, kar je že dolgo Hondin skriti adut. Tudi naslona sprednjih sedežev se lahko podreta povsem do ravnega dna, bojda za lažji počitek na dolgih poteh, nam je pa na misel prišla še ena dejavnost, bolj zanimiva.

Pri obliki se ne bom predolgo zadrževal, jazz ostaja malce poseben, tokrat tudi bolj zašiljen in prijetnejši, notranjost pa po prvi kratki vožnji prepričuje predvsem s kakovostno izdelavo in 7-palčnim zaslonom na dotik. Pri Hondi pravijo, da ima 'sofisticiran futuristični kokpit', s čimer se težko strinjamo, je pa notranje okolje vsekakor prijetno in pregledno, malce tudi obrnjeno k vozniku. Več pa seveda v testu.

Motor je po novem le eden, vsaj zaenkrat, in sicer 1,3-litrski bencinski. Zamenjuje 1,2- in 1,4-litrski, od obeh pa je prevzel najboljše lastnosti. Porabi manj od obeh in je ob 75 kilovatih moči obenem prožnejši. Do stotice pospeši v 11,2 sekunde, jazz pa z njim lahko zdrvi do 190 km/h. Motor uporablja Atkinsonov cikel, pri katerem se ventil ne zapre povsem do konca, zaradi česar je poraba goriva manjša, upad moči pa ne tako zelo opazen. Povprečno naj bi v okolje izpustil le 116 g CO2/km.

Tudi nov menjalnik so mu namenili, pravzaprav dva. Ročni ima sedaj šest prestav, za okoli deset odstotkov krajši hod ročice, zmanjšali so tudi upor ročice, da je prestavljanje lažje. Alternativa je brezstopenjski CVT s sedmimi vnaprej programiranimi prestavami, pri katerem poudarjajo manjše trenje in manj hrupnosti. Podvozje je prirejeno evropskim zahtevam, ne dvomimo, da nas bo vozniško na testu precej prepričalo, saj je bil že prejšnji jazz prijeten, med sodobnimi pritiklinami pa omenjamo sistem ADAS. Ta vključuje opozorilnik pred trčenjem, opozorilnik pred zapuščanjem voznega pasu, prepoznavo prometnih znakov, samodejno prilagaja dolžino snopa luči in vsebuje še radarski tempomat. Doplačilno je na voljo za 1.200 EUR.

Cene:

honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC trend – 15.800 EUR
honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC comfort – 17.900 EUR
honda jazz 1,3L DOHC i-VTEC elegance – 19.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 7 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 7 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 8 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 10 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 10 meseci  |