Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mitsubishi L200

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Mitsubishiju so s prenovo modela outlander predstavili poteze novih oblikovalskih smernic, po katerih se potem sklicujejo preostali hišni modeli. Ponavadi, a ne vedno. Samo oglejte novi L200. Ta se v svoji peti reinkarnaciji prej kot na omenjenega sklicuje na koncept predhodnika in stavi na stilsko izpopolnjenost.
Mitsubishi L200
Foto: Gašper Miš
26. 10. 2015 ob 13:30
Komentarjev: 0

Kupnim navadam, kjer kupci poleg prostornosti in uporabnosti pričakujejo še približek športnosti in prestiža, so se počasi prilagodili tudi proizvajalci t.i. pickupov, poltovornjakov, če hočete. L200 se je temu približal pred približno 10 leti s predstavitvijo predhodnika. Novinec v primerjavi z omenjenim prinaša predvsem evolucijo stranske linije, s še izraziteje integrirano ločnico, ki poteka med kabino in kesonom pri različici DC. Imenuje se J-linija, zato izvora imena ni potrebno posebej razlagati. Ta pri ohranitvi prostornosti omogoča krajšo medosno razdaljo, vozilo pa postane okretnejše in lažje premaguje ozke zavoje.

Ker pa v primeru novinca medosna razdalja ni spremenjena, to pomeni prostornejšo notranjost. Potniki na klopi so tako pridobili 20 milimetrov prostora za noge, tako kot tisti na novih sprednjih sedežih pa še 10 milimetrov širine v višini ramen in preko 80 v višini oči. Novost predstavlja še nova zvočna zatesnitev in armaturna plošča, s 7-palčnim zaslonom pri paketu instyle v kombinaciji z navigacijsko napravo in kamero za vzvratno vožnjo.

2.4-litrski turbodizelski motor DI-D MIVEC so popolnoma prenovili, v razred pa premierno prinaša motor iz lahke litine. 30 kilogramov lažji razvije 113 (153 KM) oziroma 133 kilovatov moči (178 KM), ki se lahko preko šeststopenjskega ročnega kot tudi petstopenjskega samodejnega menjalnika s prestavnimi ročicami na volanu prenaša na štiri kolesa. Terenskim nalogam primerni so koti, talni odmik in štirikolesna pogona easy select z reduktorjem in super select z reduktorjem ter sredinsko zaporo diferenciala. Keson je krajši, a prostornejši, 1,1 m3 sprejme, razlog pa tiči v 300-milimetrskem višinskem prirastku. S prenovo sprednjega in zadnjega vzmetenja so omogočili še približno tono nosilnosti.

Ker so kupci v preteklosti pretežno povpraševali po različici DC, namenjeni prevozu petih, novi L200 k nam prihaja izključno v omenjeni, in sicer s tremi paketi opreme: invite, intense in instyle. Ti serijsko prinašajo številne sisteme, kot so ABS, ASTC, BAS, EBD, HSA in TSA, ki pripomore pri ohranitvi stabilnosti prikolice. Sedmim varnostnim blazinam, klimatski napravi, omejevalniku hitrosti in tempomatu se pridružuje še opcijska oprema, razporejena po paketih intense in instyle. Kandidat za naziv poltovornjaka leta prinaša še možnost kovinske in biserne barve.

500 evrov stane, kar je približno polovica cene paketa kromiranih okrasnih elementov style, s katerimi so opremili vozilo, razstavljeno na predstavitvi. 26.990 evrov stane najcenejši (L200 DC 2.4 DI-D MIVEC invite), 29.900 pripravite za predvidoma najbolje prodajano (L200 DC 2.4 DI-D MIVEC intense) oziroma 33.900 evrov za najdražjo različico s samodejnim menjalnikom (L200 DC 2.4 DI-D MIVEC instyle). Na navedene cene so pri Mitsubishiju pripravili popust v vrednosti 2.000 evrov, kar pomeni, da lahko novinec, ki je cenovno postavljen med najhujša konkurenta, forda ranger in nissana navara, letno prepriča približno 60 do 70 kupcev.

Cene:

mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D MIVEC invite, 6. st. roč. (113 kW) – 26.990 EUR
mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D MIVEC intense, 6. st. roč. (133 kW) – 29.900 EUR
mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D MIVEC instyle, 5. st. sam. (133 kW) – 33.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 10. 2021
Oktober 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 4 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 11 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 11 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 11 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 11 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 leti  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  |