Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz GLC in GLE

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
4MATIC, štirikolesni pogon znamke iz Stuttgarta, letos praznuje trideseto obletnico obstoja. Samo podatek, da je danes na voljo pri praktično vseh modelih, pove veliko o tem, na kakšen odziv je naletel med kupci.
Mercedes-benz GLC in GLE
Foto: Gašper Miš
9. 9. 2015 ob 17:00
Komentarjev: 0

Pri Mercedes-benzu trideseto obletnico štirikolesnega pogona med drugimi praznujejo tudi z rojstvi novih terenskih predstavnikov, ki se letos v hišnem repertoarju pojavljajo kot gobe po dežju. Po novem GLA so letos lansirali novi GLE coupe, ki se mu pridružujeta še novi GLE in GLC. GLC povzema oblikovalsko podobo razreda C in ob tem nadomešča model GLK, kar pomeni, da bi bil še pred leti to najmanjši terenski predstavnik znamke. Robert Lešnik se je ponovno podpisal pod zunanjo podobo novinca, ki je v primerjavi s svojim predhodnikom zrastel v širino in dolžino. 118 milimetrov pri medosni razdalji se pozna predvsem v notranjosti, kjer je sorodstvo z razredom C še izrazitejše. Nasploh je notranjost prostornejša, kar se še posebej pozna pri prostornosti na zadnji klopi in pri prtljažnem prostoru, ki po novem sprejme kar 580 litrov prtljage. Kot zanimivost; novi GLC je kot prvi predstavnik razreda na voljo tudi z zračnim vzmetenjem 'air body control', kar pomeni, da bo v primerjavi z limuzinskim in karavanskim bratom na makadamskih poteh prepričljivejši, na pravem terenu pa takšnega lepotca vseeno ne boste srečevali.

Kot smo že omenili, novosti zastopa tudi novi GLE. S popolnoma novim modelom GLE coupe smo se spoznali v poletnih mesecih, GLE pa nadomešča legendarni model ML. Medtem ko so spremembe med modelom GLC in GLK konkretne, je zgodba pri novem GLE nekoliko drugačna. Sprememb sicer ni malo, so pa na prvi pogled skrite. Maska vozila je agresivnejša in ima po novem lamelo manj, novo je še vetrobransko steklo z debelino 5 milimetrov in dodatni akustični filter, kar pomeni boljšo zvočno zaščito v notranjosti. Tu prevladuje nekoliko osvežena armaturna plošča z novim multimedijskim zaslonom s premerom sedmih oziroma opcijsko osmih palcev, torej dobrih dvajset centimetrov, nov volanski obroč in nove kombinacije barv ter materialov.


Novi GLC na trg prihaja s štirivaljnimi motorji; 2,0-litrskim bencinskim 250 4MATIC s 155 kilovati moči (211 KM) in 2,2-litrskima dizelskima z oznako 220 d 4 MATIC s 125 (170 KM) oziroma 250 d 4MATIC s 150 kilovati moči (204 KM). GLE je medtem na voljo s tako štiri-, šest- in osemvaljnimi motorji. 150 kilovatov moči (204 KM) razvije štirivaljni motor z oznako 250 d 4MATIC, ki je na voljo tako pri novem GLC kot novem GLE. Temu se v ponudbi pridružujeta še 3,0-litrska šestvaljnika, in sicer dizelski 350 d 4MATIC s 190 (258 KM) in bencinski 400 4MATIC z 245 kilovati moči (333 KM). Ta je na voljo tudi v priključno hibridni različici 500 e 4MATIC, ki s pomočjo elektromotorja in 8,8 kWh litij-ionske baterije razvije 325 kilovatov moči (442 KM) in lahko samo s pomočjo elektrike prevozi 30 kilometrov. Piko na i predstavljajo 4,7 in 5,5-litrska osemvaljnika 500 4 MATIC, 63 AMG 4MATIC in 63 AMG S 4MATIC s 320 (435 KM), 410 (557 KM) oziroma 430 kilovati moči (585 KM). Motorne različice modela GLC in GLE, ki izpolnjujejo izpušne normative razreda EURO6, so v povezavi s 7-stopenjskim (7G-TRONIC PLUS in 7G-TRONIC AMG speedshift plus) in 9-stopenjskim (9G-TRONIC) menjalnikom serijsko povezane še s štirikolesnim pogonom 4MATIC.

Paketi AMG line, exclusive in OFF-ROAD so na voljo od 46.600 (GLC 220 d 4MATIC) do 47.970 evrov (GLC 250 d 4MATIC) za model GLC, kar je v primerjavi z nemškima konkurentoma nekoliko več, a ne smemo pozabiti, da GLC samodejni menjalnik in štirikolesni pogon prinaša serijsko. 58.990 (GLE 250 d 4MATIC) in največ 166.880 evrov (GLE 63 AMG S 4MATIC) je potrebnih za nakup modela GLE, kar je v povprečju od pet do deset tisoč evrov manj kot zastopnik zahteva za GLE coupe. Ker je zanimanje za novinca veliko, samo za manjši model GLC so prve kupce pridobili še pred samim lansiranjem, lahko podobno pričakujemo tudi pri prihajajočih modelih GLS in GLC coupe.

Informacije o modelu GLC lahko pridobite v mednarodni premieri.


Cene:

mercedes-benz GLC 220 d 4MATIC (125 kW) – 46.600 EUR
mercedes-benz GLC 250 d 4MATIC (150 kW) – 47,970 EUR
mercedes-benz GLC 250 4MATIC (155 kW) – 47.250 EUR
mercedes-benz GLE 250 d 4MATIC (150 kW) – 58.990 EUR
mercedes-benz GLE 350 d 4MATIC (190 kW) – 69.350 EUR
mercedes-benz GLE 400 4MATIC (245 kW) – 74.690 EUR
mercedes-benz GLE 500 4MATIC (320 kW) – 106.850 EUR
mercedes-benz GLE 500 e 4MATIC (325 kW) – 77.900 EUR
mercedes-benz GLE 63 AMG 4MATIC (410 kW) – 151.980 EUR
mercedes-benz GLE 63 AMG S 4MATIC (430 kW) – 166.880 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |