Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Škoda fabia

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Fabia je drugi najbolje prodajan model češke avtomobilske znamke, zato ne preseneča, da na trg vstopa še v novi, tretji generaciji. Ta se ponaša z oblikovnimi elementi študije vison C, ki je luč sveta ugledala spomladi.
Škoda fabia
Foto: Gašper Miš
8. 12. 2014 ob 18:30
Komentarjev: 0
video domača premiera škoda fabia
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kako hitro teče čas, se hitro zavemo ob podatku, da je škoda fabia med nami že 15 let. Prav ste prebrali, fabia je na trg prvič zapeljala pred koncem 20. stoletja, takrat nadomestila felicio in do danes po svetu prepričala kar 3,5 milijona kupcev. Ker pa je izbira vse večja in kupci vse zahtevnejši, Škoda na trg pošilja novo, tretjo generacijo. To odlikuje malo bolj drzen dizajn, nove barvne kombinacije in inovativna zasnova notranjosti. Fabia, ki ponuja 17 domiselnih rešitev 'simply clever', od tega 9 novih, je od predhodnice 8 milimetrov krajša, 31 milimetrov nižja in 90 milimetrov širša. Tako je potniški prostor spredaj 21 milimetrov širši in presenetljivo 8 milimetrov daljši, več prostora pa je tudi nad glavami voznika in sovoznika. Prtljažni prostor je s 330 litri oziroma 1.150 litri ob podrti zadnji klopi največji v segmentu. V primeru, da tudi to ne zadosti vaših prostorskih potreb, lahko le namignemo, da je v prihodu tudi karavanska izvedenka.

Češka predstavnica spodnjega B-razreda je na račun manjše mase zdaj do 17 % varčnejša. Modularna platforma MQB in številne manjše rešite so prihranile do 65 kilogramov, kar pomeni, da osnovni model tehta pod tisoč kilogrami. Volanski mehanizem je po novem elektro-mehanski, serijsko pa je nova fabia opremljena še z elektronsko zaporo diferenciala EDS z dodatkom XDS+, ki jo je do zdaj imela le fabia RS in je v tretji generaciji ni za pričakovati. Pod motornim pokrovom so prostor namenili dvema bencinskima motorjema različnih zmogljivosti. Prvi s trivaljnim atmosferskim motorjem MPI, ki zmore od 44 (60 KM) do 55 kilovatov (75 KM) moči in je povezan s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, in drugi s štirivaljnim prisilno polnjenim motorjem TSI s 66 (90 KM) oziroma 81 kilovati (110 KM) moči. 66-kilovatni motor TSI je povezan s 5-stopenjskim ročnim, 81-kilovatni pa s 6-stopenjskim ročnim oziroma 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom DSG. Za konec je tu še 1,4-litrski trivaljni turbodizelski motor TDI s 66 (90 KM) in 77 kilovati (105 KM) moči, oba povezana s 5-stopenjskim ročnim oziroma 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom DSG. Motorji izpolnjujejo evropske zahteve izpušnih standardov Euro 6 in so serijsko opremljeni s sistemom start-stop z regeneracijo zavorne energije. V prihodnje lahko pričakujemo še prihod športne izvedenke monte carlo in najvarčnejše izvedenke greenline s trivaljnim turbodizelskim motorjem. Ta bo, če je verjeti tovarniškim podatkom, ob kombinirani vožnji porabila le 3,1 litra na sto prevoženih kilometrov, ob tem pa v zrak izpustila le 82 gramov CO2 na prevožen kilometer.


Kupcem je nova škoda fabia na voljo s tremi paketi opreme: acitve, ambition in style. Vse izvedenke so serijsko opremljene s šestimi varnostnimi blazinami, potovalnim računalnikom, klimatsko napravo, električno pomičnima sprednjima stekloma in avtoradiom s priključkom USB in AUX-in. Pri bogateje opremljenih izvedenkah bodo v serijski opremi med drugim na voljo še multimedijski sistem s 5-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, s tehnologijama 'mirrorlink' in 'smartgate', parkirnimi senzorji zadaj, samodejno klimatsko napravo, tempomatom, omejevalnikom hitrosti in številnimi rešitvami 'simply clever'.

Najcenejša fabia z atmosferskim bencinskim motorjem je na voljo od 10.752 evrov, najcenejša s prisilno polnjenim dizelskim pa od 16.293 evrov dalje. Karavanska izvedenka combi, ki na trg prihaja prihodnje leto, bo od kombilimuzinske v povprečju 660 evrov dražja, kar pomeni, da bo vrh ponudbe s ceno 18.960 evrov predstavljala bogato opremljena karavanska izvedenka s turbodizelskim motorjem in robotiziranim menjalnikom DSG. Slovenski zastopnik znamke, ki kupcem nudi še napredne oblike financiranja, pričakuje, da bo ponudba letno privabila približno 1.400 kupcev. Nekoliko večji tržni delež bo na strani kombilimuzinske izvedenke, kupci pa bodo večinoma posegali po bencinskih motorjih. Največ zanimanja pri nas bo za kombilimuzinsko izvedenko s šibkejšim 1,2-litrskim turbobencinskim motorjem TSI in paketom opreme ambition, kakršno vidite na fotografijah.

Dodatne informacije o novi škodi fabia lahko pridobite pri mednarodni premieri.

Še nekatere cene:

škoda fabia 1.0 active, 5-st. ročni (44 kW) – 10.782 EUR
škoda fabia 1.0 ambition, 5-st. ročni (55 kW) – 12.586 EUR
škoda fabia 1.2 TSI DSG style, 7-st. DSG (81 kW) – 15.894 EUR
škoda fabia 1.4 TDI ambition, 5-st. ročni (66 kW) – 16.293 EUR
škoda fabia 1.4 TDI DSG style, 7-st. DSG (66 kW) – 18.298 EUR
škoda fabia combi 1.0 active, 5-st. ročni (55 kW) – 11.845 EUR
škoda fabia combi 1.2 TSI ambition, 5-st. ročni (66 kW) – 13.849 EUR
škoda fabia combi 1.2 TSI ambition, 6-st. ročni (81 kW) – 14.551 EUR
škoda fabia combi 1.4 TDI ambition, 5-st. ročni (77 kW) – 17.526 EUR
škoda fabia combi 1.4 TDI DSG style, 7-st. DSG (66 kW) – 18.960 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 6. 2021
Junij 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 tedni  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 7 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 7 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 7 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 8 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 8 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 8 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 8 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 8 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 8 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 9 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 10 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 10 meseci  |