A7 sportback je še zelo svež model, zato oblikovno vanj niso preveč posegali, malo so le spremenili sprednjo masko, ki je sedaj še bolj agresivna in, kot pravijo, nakazuje obliko prihodnjih audijev. Navzven boste opazili še drugačne žaromete, sprednji so odslej v led tehniki tudi v najosnovnejši izvedenki, za doplačilo pa je na voljo matrični led, ki svoj snop zna prilagajati na sto in en način. Vetrobransko in sprednji stranski stekli so sedaj akustična, zato je notranjost za osem decibelov tišja.
Bistveno več popravkov je pri motorjih in varnostnih sistemih. Motorji vsi po vrsti ustrezajo normativom Euro 6, so bistveno čistejši od predhodnikov in prav vsi občutno močnejši. Že vstopni dvolitrski turbobencinski agregat ponuja 185 kilovatov moči, trilitrski šestvaljni turbodizel pa od 160 do 235 kilovatov. Potem sta v ponudbi še brutalni S7 s 331 kilovati in sapo-jemajoči RS7 s kar 412 kilovati moči. Večina različic je na voljo s štirikolesnim pogonom quattro, vsi, razen različice RS7 in najmočnejšega dizla, so povezani s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, preostala dva pa ponujata osemstopenjski samodejni menjalnik.
A7 sportback bojda zmore avtonomno voziti skoraj trideset sekund, preden vozniku vseeno zaukaže, naj prime volanski obroč in se sistemi izključijo. Sicer pa med vožnjo za potnike skrbijo vsi najnovejši sistemi: radarski tempomat zna vozilo povsem ustaviti in samodejno speljati, zahtevni boste veseli treh vhodov USB, dva zmoreta naprave tudi polniti. Vstopni model je A7 sportback 2,0 TFSI s ceno 55.800 EUR, najcenejši dizelski agregat nosi ime 3,0 TDI ultra in stane 61.990 EUR, šest tisočakov več boste morali odšteti za štirikolesni pogon, najbolj drzni pa za RS7 zajetnih 154.700 EUR. Spisek dodatkov je tudi zelo dolg, zato vstopno ceno jemljite z rezervo.