Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen amarok

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Biti inovator je verjetno svojevrsten užitek. V nečem si prvi, kar običajno ljudje spoštujejo, orješ ledino, bi se lahko reklo. A kot inovator se soočaš s težavo, da ti prej ali slej nekdo začne konkurirati s podobnim izdelkom, ki je v praksi običajno celo boljši. Zato se včasih čakanje splača, le dovolj pozorno je treba opazovati in se seveda tudi dobro pripraviti. In pri Volkswagnu so se, njihov amarok prihaja na trg mnogo let zatem, ko so prvi orali ledino, a se mu kot zamudniku ni treba ničesar bati.
Volkswagen amarok
Foto: Anže Jereb
13. 4. 2011 ob 17:25
Komentarjev: 0
Volkswagen amarok
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nemci so namreč svoje znanje in že razvite tehnologije zapakirali v oblikovno všečen izdelek. Nobenega dvoma ni, amarok je nastopaški in markanten, z dolžino več kot 5,2 metra pa se mu ni treba bati, da bi ga kdo spregledal. Nastopaški efekt je sicer odvisen od tega, za kakšno opremo se boste odločili in izbrali odbijača v barvi vozila ali ne, oziroma želeli imeti sprednje letvice celo kromirane. Na voljo sta izvedenki z enojno ali dvojno kabino, tri različne stopnje opreme, dva motorja, dve pogonski osnovi in dva nivoja nosilnosti.

Začnimo s pogonom. Tisti manj zahtevni (in teh je izredno malo) lahko posežete po amaroku, ki ga poganjata le zadnji kolesi. Vsem ostalim je na voljo pogon 4Motion, pri katerem pa boste znova lahko izbirali in to brez doplačila. Odločite se lahko za stalni štirikolesni pogon, ki prenaša moč do koles v razmerju 40:60 ali 60:40, torej med sprednjo ali zadnjo osjo in ima tudi sredinsko zaporo diferenciala. Druga opcija je priklopljivi štirikolesni pogon, prav tako z zaporo, ki pa ima še reduktor. Tako se lahko vozite le z vključenim zadnjim pogonom, s štirikolesnim ali pa celo s skrajšanimi prestavnimi razmerji. Poleg tega za terenske lastnosti pri obeh štirikolesno gnanih izvedenkah skrbi še hill descent control, torej sistem, ki po klancu navzdol samodejno vzdržuje majhno hitrost. Pa sistem off-road, ki spremeni delovanje sistema ABS in ESP, ter sistem za speljevanje v klanec.

Tistim, ki pogosto s seboj vozite velike in težke tovore, sta pomembna naslednja podatka. Nosilnost pri komfortnem podvozju znaša 970 kilogramov, če se odločite za delovno vzmetenje »heavy duty« pa celo 1.170 kilogramov. Evropaleto boste brez težav spravili na keson, saj je ta širok 1,22 metra, njegova površina pa znaša 2,52 kvadratnega metra. Če ste lovci, naj vas prevažanje uplena ne skrbi, amarok se zmore vzpenjati in spuščati po 100-odstotnem klancu, torej na 45-stopinjski klančini in to tudi, če ima v kesonu tono tovora. Par srn in kakšna dva medveda skratka lahko naložite vanj. Zmore pa tudi bresti skozi pol metra vode in premagovati 50-stopinjske bočne naklone.

Za tiste, ki bi si amaroka omislili kot vozilo za prosti čas pa ... Notranjost je presenetljivo udobna, pravzaprav po prvih občutkih bolj podobna notranjosti v osebnih vozilih, kot pri kateremkoli drugem poltovornjaku pri nas. V primeru, da boste s seboj vlekli prikolico, ta lahko tehta do 2800 kilogramov, sistem ESP pa deluje tako, da zna umirjati tudi njo.

Motorja sta dva, oba dvolitrska dizla, šibkejši ponuja 90, močnejši pa 120 kilovatov. Pa cene? Vsaj 25.640 evrov bo potrebno odšteti za osnovnega amaroka z daljšo kabino, vseh kupcev letos pa naj bi se našlo osemdeset.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
161718  domača premiera - renault ZOE
19  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |