CR-V, ki smo ga sicer že imeli na testu, je dobil še 1,6-litrski dizelski agregat, ki ponuja 88 kilovatov moči. Gre za povsem novi motor, kakršnega so doslej ponujali le v modelu civic in je prvi izdelek tehnologije 'earth dreams'. V civicu smo ga že preizkusili in bili nad njim navdušeni (test boste lahko prebrali kmalu), po prvi vožnji pa se zdi, da svoje delo povsem suvereno lahko opravlja tudi v večjem modelu CR-V.
Pri slednjem je na voljo le v kombinaciji s sprednjim pogonom. Zgolj zaradi motorja je avtomobil lažji za nekaj manj kot 50 kilogramov (v primerjavi z močnejšim dizelskim agregatom), zaradi celotnega sklopa pa kar 116 kilogramov – ko upoštevamo še menjalnik in odsotnost štirikolesnega pogona. Sicer pa naj bi povprečno tak CR-V porabil le 4,5 litra goriva na sto kilometrov in je na voljo le pri dvokolesno gnanih izvedenkah. Tudi menjalnik je v kombinaciji s tem motorjem le ročni.
Še nekaj cen:
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2 WD comfort – 24.990 EUR
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2 WD elegance – 26.490 EUR
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2 WD lifestyle – 28.990 EUR