Tehnološka naprednost na trenutke celo poskrbi, da pozabimo na ostale superlative, ki jih največji mercedes-benz med avtomobili ponuja: neverjetno udobje in vrhunsko eleganco, tokrat pa še, da ga je zrisal naš Robert Lešnik. In morda zanimivost, da so najprej zrisali različico L, torej tisto daljšo, ker so Kitajci nanjo nori, jih je pa dovolj, da se zanje splača še posebej potruditi. Daljši S je dolg kar 5,25 metra, hvalijo zelo ugoden količnik zračnega upora, v ponudbi pa je tudi običajna izvedba s 5,12 metra dolžine. Vrhunska izdelava in najboljši materiali so seveda nekaj samoumevnega, nov pa je elegantno spisan napis Mercedes-Benz na volanu.
Torej tehnologija. Mercedes-benz S je prvi serijski avtomobil, ki omogoča avtonomno vožnjo. Z različico intelligent drive, ki vsebuje večino senzorjev serijskega vozila, so pred dnevi celo opravili sto kilometrov dolgo pot v prometu in to povsem brez voznika. Ker Evropska direktiva prepoveduje, da bi bila vozila sposobna peljati povsem samostojno, novi S tega (še) ne zna, ima pa kopico senzorjev, ki skrbijo, da mu kaj dosti ne zmanjka. Vsa svetila - sprednji in zadnji žarometi ter ambientalna osvetlitev - so serijsko v tehnologiji led. Novost predstavlja še aktivno podvozje ˈmagic body controlˈ, ki s pomočjo visoko zmogljive kamere prepozna konfiguracijo ceste in vzmetenje že vnaprej pripravi na anomalije, ki nas čakajo.
Ob začetku prodaje bodo na voljo štirje različni motorji. Poleg šestvaljnega turbodizelskega S350 BlueTEC s 190 kW in hibridne različice S400 HYBRID z 225 kW (in dodatnimi 20 kW ob pomoči elektromotorja), bosta na voljo še dva bencinska motorja. Ta zmoreta 335 kW oziroma 430 kW in sta rezervirana za modela S500 in S63 AMG, ki bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4MATIC. Proti koncu leta bodo ponudbo na trgu dopolnili še z modeloma S300 BlueTEC HYBRID, S350 BlueTEC 4MATIC in bencinskima S600 in S65, ki bosta na voljo le v krajši izvedenki.
V letošnjem letu želijo pri nas prodati pet do sedem novih vozil, v prihodnjem pa približno dvajset. Zastopnik želi, da bi razred S, ki ponovno postavlja standarde v svetu avtomobilizma, ob zvestih kupcih privabil tudi nove ljudi, ki bodo zanj pripravljeni odšteti vsaj 92.990 €, kolikor znaša vstopni model S350 BlueTEC. Za hibridni model S400 HYBRID bo treba odšteti najmanj 101.330 €, za bencinska predstavnika razreda S500 in S63 pa od 142.250 oziroma od 211.050 € dalje.