{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Več pleha, manj hostes

Avtosalon Ženeva 2018

Avtor prispevka: Volan
Avtomobilska pomlad se tradicionalno začne v Švici. V državi, kjer je telefonija še vedno nesramno draga in kjer avtomobilov glede na promet v Ženevi ne marajo. Pa vseeno organizirajo najpomembnejši avtosalon na svetu. Že 88. po vrsti.
Več pleha, manj hostes
Foto: Anže Jereb
8. 3. 2018 ob 18:00
Komentarjev: 0
Avtomobilski salon Ženeva 2018
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

avtosalon Ženeva 2018
Da se boste lažje znašli med vsemi novostmi, smo znamke razporedili kar po abecedi. Bolj podrobne opise boste našli tudi na povezavah, če smo o avtomobilih že pisali, kmalu pa si boste lahko vse skupaj ogledali tudi v dveh ekskluzivnih prispevkih v oddajah Volan na Kanalu A.

abarth 124 GT
Abarth:
 

Italijani so mojstri posebnih izvedb, tudi če samo z nalepkami malo olepšajo športni 695. Najnovejši se imenuje rivale, nastal pa je v sodelovanju s prestižnim proizvajalcem plovil Riva, zato ni nič čudnega, da zanj pravijo, da je najbolj prefinjen abarth kdajkoli. Bolj zanimiv se nam zdi model 124 GT, ki ima lahko opcijsko tudi snemljivo karbonsko streho, zaradi katere je karoserija lažja in bolj toga.

alfa romeo stelvio nürburgring
Alfa Romeo:
 

Tudi pri Alfi Romeo se držijo podobne recepture. V Ženevo so zato letos pripeljali štiri prav posebne različice modelov 4C, giulia in stelvio. Prvi razburja v različici 4C competizione in Italia, giulia in stelvio pa v najzmogljivejši različici Nürburgring, s katero se poklanjajo temu slavnemu nemškemu dirkališču.

alpina XD3
Alpina:
 

Bavarska Alpina, podobno kot BMW, predstavlja model X4. Pri njih se imenuje XD4, model X3 pa XD3. Oba imata pod pokrovom trilitrski šestvaljnik, ki razvije kar 388 'konj' ter bikovskih 770 Nm navora.

alpine A110 GT4
Alpine:
 

Francozi so prav na tem mestu lansko leto z modelom A110 oživeli znamko Alpine, letos pa sem vračajo s tremi posebnimi različicami. To so A110 pure, legende, še najbolj zanimiv pa se nam zdi dirkaški GT4, ki obenem združuje več moči ter oprijema, kupcem pa bo prvič na voljo prihodnje leto.

aston martin DB11 volante
Aston Martin:
 

Britanski Aston Martin predstavlja tri modele. Dirkaški valkyrie AMR pro, plod sodelovanja z ekipo Formule 1 Red Bull Racing, konceptno lagondo vision, za ’običajne smrtnike’ pa bo še najbolj zanimiv vantage V8. Pod pokrovom ima štirilitrski osemvaljnik, ki razvije 510 'konjskih moči', izposodili pa so si ga kar pri Mercedes-Benzovem športnem oddelku AMG.

audi A6
Audi:
 

Iz Ingolstadta prihaja tale: audi A6. Priznamo, da smo ga kar dolgo čakali. Nova, zdaj že peta generacija, posnema bratski A8, zato sta si modela podobna tako zunaj kot znotraj. Prav vse različice bodo blago hibridne, je pa novinec postal tudi malenkost večji, zato znotraj ponuja več prostora. Zaradi ogromne količine opreme in varnostnih elementov je postal celo težji od prejšnjega, se boste pa lahko zato z njim povezali s kar petimi mobilnimi napravami in vozilo potem odklepali, zaklepali in celo zagnali kar na daljavo. Na sončno stran Alp bo zapeljal predvidoma poleti.

audi A6
Zelo zanimiv bo tudi audi e-tron. Za zdaj še kot prototip, proti koncu leta pa kot prvi električni audi. Polnil se bo lahko na kar 150-kilovatni polnilnici, da bo baterija lahko polna v vsega pol ure. Na štirih kontinentih trenutno potekajo še obsežna testiranja in čisto možno je, da ga boste zamaskiranega kje srečali na cesti. Baje vam ne bodo tudi nič težili, če ga boste objavili na kakšnem socialnem omrežju.

bentley bentayga hybrid
Bentley:
 

Bentley vse stavi na terenski bentayga. Trije so na salonu, prvi, ki sliši na ime by Mulliner, potem bentayga hybrid ter bentayga V8. Če iščete prestiž, boste izbrali prvo varianto, druga bo najbolj varčna, za vas pa bo bentayga V8. Res, da imajo v ponudbi še dvanajstvaljno, ampak mislim, da bo tudi 550 'konjičkov' dovolj. Tudi zavore se zdijo čisto solidne. Spredaj merijo rekordnih 440 milimetrov!

BMW M8 gran coupe concept
BMW:
 

Bavarci so ob ženevsko jezero pripeljali kar nekaj zanimivih avtomobilov. Se nam pa zdi, da posebno izstopata le dva. Prvi je konceptni BMW M8 gran coupe, ki napoveduje veliko vrnitev serije 8. Že zdaj vemo, da nam bo všeč, pa čeprav najbrž ne bo stal manj kot 150 tisočakov. Prej dobrih 200, zato ga letos še ne bomo imeli. Niti ne bo na voljo.

Bo pa BMW X4, narejen na osnovi lani predstavljanega modela X3, le da ima nizko streho in želi biti bolj športen. Pravijo, da se pelje vrhunsko, ampak bomo morali za ta podatek počakati na test.

citroën berlingo multispace
Citroën:
 

Tudi pri Citroënu se vse vrti okrog dveh novosti. Najbrž zato, ker jih dosti več nimajo, sta pa zato ti dve toliko bolj pomembni. Prva je berlingo multispace, druga bodeči C4 cactus. Iztokov kolega, ki ima tri otroke, nam vsake toliko reče, da bo njegov naslednji avto spet berlingo, in ne boste verjeli, tudi novi mu je všeč. Predvsem zato, ker od bratov izgleda najbolj drzno, pa tudi zato, ker stoji na pol-novi platformi, ima nove motorje, povsem prevetrena je še notranjost, pa tudi zadnji stekli se zdaj odpirata navzdol.

C4 cactus pa v prenovljeni podobi dokazuje, da zaščite 'airbump' le niso bile vsem po godu. Kljub temu se jim niso povsem odrekli, so pa postale bistveno manjše in avtomobil bolj konvencionalen.

corbelatti missile concept
Corbellati:
 

Corbellati je najbrž ena tistih znamk, za katero niste še nikoli slišali. Je pa povsem možno, da boste v bližnji prihodnosti večkrat, za kar bo kriv model missile. Zanj pravijo, da bo ob lansiranju najhitrejši serijski avtomobil na svetu, ker bo lahko dosegel neverjetnih 500 kilometrov na uro. Ja! 500! Kako bo to možno? Pod pokrovom bo baje 9,0-litrski osemvaljnik z dvema turbinama, proizvedel pa bo kar 1.800 'konjskih moči' ter 2.350 Nm navora. Če dobro preračunamo, bi bili z njim v Ženevi v uri in pol ob praznih cestah. Nas res zanima, če bo kdaj zares pripeljal na ceste.

cupra e-racer concept
Cupra:
 

Ni le Renault tisti, ki ob ženevskem jezeru oživlja znamko, tudi pri Seatu predstavljajo novo. Za cupro ste zagotovo že kdaj slišali in ta je zdaj postala lastna znamka nabritih španskih modelov. Ateca in ibiza bosta njihova prva, so pa že takoj na začetku pokazali še nekaj prav posebnega, model e-Racer. Koncept napoveduje prvi električni dirkalnik za turne dirke in stalno ponuja 300 kilovatov, na trenutke celo do 500. Prevedeno to pomeni 680 'konj', kar je dovolj za 3,2-sekundni pospešek do 100 in končno hitrost 270 na uro. Ja, kot kaže, nam bodo celo električni avtomobili kmalu pihali na dušo!

david brown automotive speedback silverstone edition
david brown automotive speedback silverstone edition
David Brown Automotive:
 

David Brown se prej kot ime avtomobilskega proizvajalca sliši kot ime kakšnega znanega britanskega čarovnika. Pa ni, gre le za proizvajalca, ki v Ženevi predstavlja ekskluzivni model speedback Silverstone edition. Stoji na osnovi jaguarja XKR, pa tudi pod pokrovom prostor namenja Jaguarjevemu motorju. Gre za 5,0-litrski V8, ki ponuja približno 600 'konjskih moči', avto pa že pred pribitkom davkov stane preko 600.000 funtov. Če ga vseeno želite, pohitite, baje jih bo samo 10.

ferrari 488 pista
Ferrari:
 

Pri Ferrariju so pravi mojstri poimenovanja modelov. Samo nekaj primerov – berlinetta, testarossa, portofino, superfast in la ferrari. No, mogoče zadnja dva le nista najboljša primera, je pa zato novi 488 pista. Italijani bi rekli molto bene! Pa sploh veste, da je tole obenem najzmogljivejši osemvaljni ferrari v zgodovini? Najbrž ne, tudi mi nismo, vemo pa, da je direktno za na pisto, ker tako pravi ime in tehta le 1.280 kilogramov. Aja, moč, kar 710 poskočnih 'konjičkov' se skriva nekje v drobovju, čeprav moramo priznati, da jih spredaj pod pokrovom nismo našli.


ferrari 488 pista

Fiat:
 

Niti na Fiatovem razstavnem prostoru ne, tudi če seštejemo vseh šest novosti, ki jih predstavljajo. Podobno kot pri Abarthu, Alfi ter Maseratiju gre tudi tu za posebne različice že znanih modelov. Prestižna mirror bo na voljo pri modelih 500, 500L ter 500X, bolj športnen S-design pa si boste lahko že v kratkem zaželeli pri modelih 124 spider, 500X ter tipo.

ford edge
Ford:
 

Ford predstavlja pomlajeni edge, malce bolj robustno različico ka+ active, vas pa najbolj zanima mustang Bullitt. Poklon mustangu GT fastback ob 50. obletnici istoimenskega filma poganja 5,0-litrski osemvaljnik, povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Ameriška mišica bo naprodaj že letos.


GFG style corvair

GFG style corvair
GFG style:
 

Legendarni oblikovalec Giorgetto Giugiaro bi si pa za svojo novo firmo res lahko izmislil kakšno bolj zanimivo ime kot GFG Style. Je pa vsaj ime prvega avtomobila fino. Sybilla. Ja, kar paše električnemu prototipu prestiža, ki v dolžino meri preko pet metrov.

hyundai kona electric
Hyundai:
 

Evo, še en električni. Hyundai kona electric. K nam pripelje poleti, na voljo pa bo z dvema različnima motorjema in dvema različno velikima baterijama, s katerima bo lahko prevozil do 300 ali do 470 kilometrov. Za nas bo zmogljivejši, jasno, zdaj pa čakamo le še na ceno, ker obstajajo govorice, da bo osnovni na voljo celo pod 30 tisočakov.

Tudi novi hyundai santa fe je kar malo podoben malčku kona, predvsem z deljenimi lučmi. Južnokorejci obljubljajo še, da bo vodilni na področju prostornosti v sedemsedežni konfiguraciji. Ga želite? Najmanj 29 tisoč evrov pripravite, za poletni oddih bo kar pravi.

honda CR-V prototype
Honda:
 

Pri Hondi letos kar mrgoli konceptov, za kupce pa je edina prava novost honda CR-V. Prvič smo jo videli že v Tokiu, tole pa je evropska izvedenka. Drugo leto bo na voljo tudi kot hibrid z dvolitrskim bencinskim motorjem in dvema elektromotorjema, običajni bo na voljo že letos jeseni. Tudi tu boste lahko posegli po sedmih sedežih, pričakujte še podobno notranjost, kot jo ima civic.

italdesign zerouno targa
italdesign zerouno targa
Italdesign:
 

Znamka Italdesign je že lani pokazala prestižni karbonski športnik zerouno, letos pa javnost dražijo z brezstrešno targo. Bi ga imeli? Bi! Edini razlog, da ga ne bomo, je cena, ker stane preko milijon evrov.

jaguar I-pace
Jaguar:
 

Dobra stvar? Bo več ostalo za novi jaguar I-pace, neposredni tekmec tesli X. Poganja ga samo štrom, ki se shrani v baterijo kapacitete 90 kWh, dva elektromotorja na vsaki osi pa proizvedeta kar 400 'konj'. Pazite to, 2,1 tone tehta in do stotice poskoči v vsega 4,8 sekunde. To pa je moč elektrike. Nam je zelo všeč. Baje bo stal dobrih 70 tisočakov. To nam pa ni všeč.

kia ceed
Kia:
 

Tudi pri Kii imajo letos kaj pokazati. Za začetek prenovljeno optimo, malce bolj športno nastrojen rio GT line, tekmecem pa se hlače tresejo predvsem zato, ker sta na ogled še novi ceed in kombijevski ceed SW. Zdaj nimata več opuščaja v imenu in sta čisto nova. Seveda še večja, boljša, bolj prostorna, bolj udobna, ampak to ste zagotovo že vedeli, niste pa vedeli, da bosta na voljo že jeseni. Všeč so nam še fino oblikovane LED-luči po vzoru meglenk iz preteklih modelov GT. Motorji bodo razvili od 100 do 140 'konjičkov', Angleži pa bi rekli le: very nice.

L
lamborghini huracan performante spyder
amborghini:
 

Želite zmogljiv ter hiter italijanski športnik, ki je povrhu vsega še brez strehe? Ja? No, lahko kupite prej omenjeni italdesign zerouno targa, lahko pa izberete novi huracan peformante spyder. S 640 'konji' ter 600 Nm navora, kot jih razvije 5,2-litrski atmosferski V10, bo brez težav ušel vsaki nevihti.

Če orkanu ne nameravate pobegniti, pa vseeno priporočamo avtomobil s trdo streho. Na primer novi lamborghini urus, prvi superšportni SUV na svetu. No, tako mu pravijo sami, ne mi, je pa res, da motor razvije celo 10 'konjičkov' več kot v brezstrešnem huracanu performante.

land rover range rover SV coupé
Land Rover:
 

Land Roverju se še vedno kolca po defenderju, ki letos praznuje 70 let, zato mu v poklon namenjajo prav posebno različico original V8. Cena za največ 150 vozil najmanj 150.000 britanskih funtov.

Veste, kaj dobite za dvakratnik te cene? Tudi dvovratni land rover, le da ima ta še oznaki range rover in SV coupé. Baje bo konkuriral rolls-royceu cullinan, čeprav ima tisti pet vrat. Ne razumemo in očitno tudi nikoli ne bomo, ker nimamo 300 tisočakov. Pa bi prav prišli.

lexus UX
Lexus:
 

Japonci zadnje čase res presenečajo. Ne z Godzilo ampak z avtomobili, ki so skoraj na las podobni predstavljenim konceptom. Bravo! No, vseeno novi lexus UX nima vrat, ki se odpirajo nazaj, ima pa napihnjene blatnike in velika kolesa. Poglejte LED-luči, hude so. Te zadnje baje predstavljajo najdaljšo ravno ledico v avtomobilski industriji. Seveda bo poleg običajnega lexusa UX na voljo tudi hibridni s čisto novim izjemno termalno učinkovitim motorjem. Vseeno pa v notranjosti ne bo holograma, kot ga je pred dvema letoma imel njegov koncept. Ti šment …

maserati ghibli
Maserati:
 

Maserati je samo še ena italijanska znamka, ki ni imela pokazati ničesar novega. Smo pričakovali športni levante GTS V8, dobili pa le tri posebne različice modelov ghibli, levante ter quattroporte. Nerissimo edition se imenujejo in ja, res so zelo črne.

mazda vision coupe concept
mazda CX-5
Mazda:
 

Tudi pri Mazdi ni večjih novosti. Predstavljajo le pomlajeno šestico v kombijevski različici sportswagon. Podobno kot limuzinska, predstavljena pred meseci, bo tudi ta pod motornim pokrovom ponujala 2,5-listki turbobencinski motor skyactive-G z 230 'konji' ter 420 Nm navora.

mclaren senna GTR concept
McLaren:
 

Sledi McLaren, znamka iz Wokinga, ki zadnja leta bolj kot v Formuli 1 blesti na cestah. Kar precej zanimivih modelov so že predstavili, najnovejši pa nosi ime po preminulem brazilskem dirkaču z dvema črkama N v imenu. Ja, Ayrtonu Senni, ki jim je v letih 1989, 1990 ter 1991 privozil tri naslove prvakov, tako med posamezniki kot konstruktorji. V poklon predstavljajo novi superšportnik, ki do stotice pospeši v vsega 2,8 sekunde in razvije končno hitrost 340 kilometrov na uro. Vozili ga najbrž ne bomo nikoli, ker so vseh 500 primerkov že razprodali, pa čeprav je vsak stal približno 850 tisoč evrov.

mercedes-AMG C43
mercedes-AMG GT63 S
Mercedes-AMG:
 

Tudi Mercedes-AMG ima kaj pokazati. Poleg modelov C43 AMG, CLS53 AMG, E53 AMG so ob Ženevsko jezero pripeljali še terenski G63 AMG in tri štirivratne športnike – GT53, GT63 in GT63 S. Govorimo o modelih, ki skupaj predstavljajo šele drugi model, ki so ga oblikovali in izdelali pri športnem oddelku AMG, prvi je bil SLS. Je pa ta bolj uporaben, čeprav težko rečemo družinski. Kdo pa bo s 640 'konji' prevažal družino naokrog?

mercedes-benz A
Mercedes-Benz:
 

Za družine bosta zato bolj primerna novi mercedes-benz razred A in pa prenovljeni razred C. Prvi je tako zelo zanimiv, da ljudje kar derejo na razstavišče, najbrž zato, ker je večji od predhodnika, bolj drzen, obenem pa v notranjosti podoben večjim bratom E in S, vsaj, kar se zaslonov tiče. Baje bo kasneje na voljo še različica s klasičnimi, analognimi merilniki, ampak tiste nočemo.

Evforija nad novim A-jem je v senco postavila večji razred C. Tega so le rahlo pomladili, mu nadeli nova odbijača, malenkost spremenili luči spredaj in zadaj, v notranjosti pa prvič ponudili digitalne merilnike. 12,3-palca merijo in če vas prepričajo v nakup, pripravite okrog 30 tisočakov. Na voljo bo tudi dizelski priključni hibrid.

mercedes-maybach S
Mercedes-Maybach:
 

Če želite odšteti bistveno več, bo za vas bolj primerna nova generacija mercedes-maybacha razreda S. Kaj je novega? Dejansko so veliko stvari prenesli kar iz prevetrenega razreda S, malenkost pa so se zgledovali še po šest metrov dolgem konceptu mercedes-maybach 6. Motorna maska je posledično postavljena navpično, zunanjost dvobarvna, na voljo pa je tudi v 9 različnih barvnih kombinacij.

MINI:
 

MINI je prevetreni cooper in platneno strešni cooper cabrio predstavil že v Detroitu, evropskim kupcem pa se prvič predstavlja v Ženevi. Na prvi pogled prenova ni prinesla pretiranih novosti, ob bolj podrobnem pregledu pa boste hitro ugotovili, da so jima dodali nekaj posebnosti, zaradi katerih jih bodo kupci imeli še raje.

mitsubishi
Mitsubishi:
 

Koncept IMx kuro je tisti, ki bo na Mitsubishijev razstavni prostor privabil največ obiskovalcev. Ker smo ga videli že v Tokiu, smo si mi raje ogledali prenovljeni outlander in outlander PHEV. Slednji od leta 2015 velja za najbolje prodajan priključni hibrid na stari celini, z novim modelnim letom pa bo prejel še nov bencinski motor, zmogljivejši elektromotor, obenem pa tudi nekaj manjših lepotnih popravkov.

Morgan:
 

Tu sta še nova morgana, pa čeprav že zdaj izgledata stara pol stoletja. Aero GT je prvi, drugi pa plus 8 50th anniversary, predstavljen ob 50. obletnici znamke. Zato mu lahko izgled vsaj delno upravičimo.

peugeot 508 first edition
Peugeot:
 

Čeprav bo pariški avtomobilski salon potekal že jeseni, so se pri Peugeotu vseeno odločili, da že na ženevski pripeljejo novi 508. Tokrat zares nov, četudi se s številko 508 na motornem pokrovu poklanjajo legendarnemu modelu 504. Izgleda zelo dobro, samo poglejte sprednje LED-luči in vrata brez okenskih okvirjev, precej napredna je tudi notranjost. Malenkost krajši je kot prejšnji, a to še ne pomeni, da v notranjosti ne ponuja več prostora, prav nasprotno. Celo odlagališč je nekaj. Kar se motorjev tiče, nas najbolj zanima 1,6-litrski turbobencinar, ki bo razvil 180 ali 225 'konjev', drugo leto pa se ponudbi pridružuje še priključni hibrid.

Podobno kot za berlingo multispace, velja tudi za novi rifter. Rifter, ne drifter! Nadomešča partner tepee, kar pomeni, da bo šala o družinskem nasilju postala stvar preteklosti. Pokazali so tudi konceptni par … oprostite, rifter 4x4. Ampak to niti ni pomembno, ker ga v salonih najbrž ne bomo nikoli videli.

pininfarina H2 speed hydrogen track car
pininfarina
Pininfarina:
 

Oblikovalska hiša Pininfarina zna prijetno presenetiti. To velja tako za superšportnik H2 speed, ki ga poganjajo gorivne celice in prihaja v serijsko proizvodnjo (na voljo bo 12 vozil), kot koncept HK GT, za razvoj katerega so se povezali s Kitajci. Rezultat je električno čudo s štirimi sedeži ter parom dvižnih vrat.

polestar 1
polestar 1
Polestar:
 

Po vzoru Alpine in Cupre se v Ženevi predstavlja še Polestar. Nič več volvo polestar, samo še Polestar. Njihov prvi model, ki se, pazite to, imenuje 1 (res domiselno), ima pod pokrovom dvolitrski bencinski motor, za nameček pa še dva elektromotorja, da je sistemske moči za 600 'konj'! Pravijo tudi, da bo samo ob pomoči elektrike lahko prevozil do 150 kilometrov in da bo proizvodnja stekla že čez dobro leto.

porsche 911 GT3 RS
Porsche:
 

Porsche 911 je ikona, ki pa v osnovni različici nikakor ne povzroči takšnega vznemirjenja kot v različici 911 GT3 RS. Tudi če ta zunaj z izjemo velikega spojlerja ni bistveno drugačna od ostalih, pa ima pod pokrovom 4,0-litrski atmosferski motor, ki se vrti do kar 9 tisoč vrtljajev in ob tem ponuja še 520 'konjev'! Premalo? Nikakor, sto doseže v 3,2 sekunde.

Priznamo, nabriti GT3 RS nam je zelo všeč, nas pa zato povsem hladne pusti koncept porsche mission E cross turismo. Mogoče je bil celo najgrši avtomobil na salonu. Tehnično pa je nor, ker ima dva elektromotorja in 600 'konjev', do 200 kilometrov na uro potrebuje le 12 sekund, baterija pa se v 15 minutah napolni za teoretičnih 400 kilometrov vožnje.

renault EZ-GO concept
Renault:
 

Medtem ko je pri znamki Dacia vse mirno in predstavljajo le posebni različici modelov stepway, Renault predstavlja prenovljeni ZOE. Po novem ima močnejši in bolj učinkovit elektromotor.

Koncept EZ-GO pa je ponoven dokaz, da Renault že pridno gleda v prihodnost. Baje si bomo v kratkem avtomobile samo še izposojali ali najemali prevoze in takšen EZ-GO bo kot nalašč za velika mesta. Ponujal bo enostaven vstop v kabino, velika stekla za dober razgled in zelo prijeten ambient za druženje z ostalimi potniki. Seveda bo vozil avtonomno.

rimac C_two concept
rimac C_two concept
Rimac:
 

Veliko pozornosti je namenjene tudi našim južnim sosedom. Natančneje hrvaškemu Rimacu. V Ženevi predstavlja koncept C_two, torej naslednik koncepta one. Baje je zasnovan povsem na novo in niti en del ni enak prejšnjemu, bolj zanimive kot to pa so številke. Pazite: 1.914 'konjskih moči', 2.300 Nm navora in pospešek do sto v vsega 1,95 sekunde. Do 300? 11,6. Domet? 650 kilometrov. Ja, bere se res noro!

rolls-royce dawn aero cowling
Rolls-Royce:
 

Medtem ko že vsi nestrpno pričakujemo prihod prvega terenskega rolls-roycea cullinan, so na salon pripeljali le posebno različico modela dawn, katerega premiero najdete v deveti oddaji prejšnje sezone , ter tri različice phantoma. Posebno zanimiva so njihova imena: aero cowling, a moment in time, the gentleman´s tourer in pa whispered muse. Ja, marsikje ne bi delovala, pri rolls-roycu pa še kako.

ssangyong e-SIV electric concept
ssangyong e-SIV electric concept
SsangYong:
 

Tu je še korejski SssssangYong. Predstavljajo nov model musso, električni koncept e-SIV, ne SUV, ni pomota, pa bo baje zamenjal stari korando in bo z elektromotorjem, ki premore okroglih 190 'konj', prevozil do 500 kilometrov. Bi radi videli, ja!

subaru viziv tourer concept
Subaru:
 

Scoobaru nas ponovno draži s konceptom. Tokrat z viziv tourer, ki bi lahko bil predogled kombijevske različice modela impreza ali pa WRX. Mogoče predstavlja celo predogled nove generacije levorga, ne vemo in nam nočejo povedati. Vemo pa, da ga vsi že nestrpno pričakujemo. Kakršenkoli že bo.

škoda vision X concept
Škoda:
 

A ni škoda, da prenovljena škoda fabia v ponudbi nima več dizelskih motorjev? Sploh ne! Ima pa zato nov, svež obraz in LED-luči tako spredaj kot zadaj. Bolj prefinjen je postal še medved kodiaq, ki ga tu okrog predstavljajo v posebni različici L&K, torej Laurin&Klement.

S konceptom vision X pa napovedujejo prihod majhnega križanca, ki bo na ceste zapeljal čez dobro leto. Novinec bo na nek način predstavljal dvignjeno fabio, podobno kot seat arona predstavlja dvignjeno ibizo. Že zdaj si upamo trditi, da bo prodajna uspešnica, ki bo nosila ime na črko K. Kodiaq, karoq ...

toyota auris
toyota auris
Toyota:
 

Zvezda razstavišča je seveda koncept dirkalne supre, zanimiva pa sta še prenovljeni aygo in novi auris. S slednjim želijo Japonci konkurirati najboljšim, zato so naredili privlačno obliko, razvili nove in zelo učinkovite bencinske motorje, najboljše pa je, da bosta zdaj v ponudbi kar dva hibrida. Takšen, kot je že bil, in močnejši z novim dvolitrskim motorjem. Dizlov ne bo več, tako da evo, začetek konca smrdljivih traktorjev.

toyota GR supra racing concept
Koncept toyota GR (GR kot gazoo racing) surpra racing kar lepo namiguje, kakšna bo nova supra v cestni različici. Pod pokrovom bo imel dvolitrski turboštirivaljni motor spredaj, pogon zadaj, lahek bo, več pa nam še nočejo povedati, le, da ga bomo na cesti videli prihodnje leto.

Touring Superleggera:
 

Čeprav supra ne bo ravno rekordno prodajan avtomobil, boste morali za pravo ekskluzivo zaviti k podjetju Touring superleggera. Njihov najnovejši model sciadipersia, kar smo skoraj zagotovo napisali narobe, je pod krinko res maserati gran turismo, a jih bodo naredili le 10. Cene še niso razkrili, vidimo, pa le, da maseratiju ni prav nič podoben.

volkswagen I.D. vizzion concept
Volkswagen:
 

Bolj, kot razmišljamo o samodejni vožnji, bolj vidimo, kako bi nam prav prišla v zastojih. Naš urednik bi sicer rekel, ja, super, da boste lahko še kaj naredili vmes, Iztok pa bi najbrž samo spal. Nov sistem samodejne vožnje se pri Volkswagnu zdaj imenuje digitalni šofer, gnezdi pa v novem konceptu I.D. vizzion. Dva motorja ima, skupaj 225 kilovatov, baterija pa 111 kWh. Prevozi lahko do 660 kilometrov, platišča so 24-palčna, v osnovi pa gre za limuzino z nizko streho ter štirimi vrati. Po velikosti sledi audiju A8, zato je možno, da bo takšen naslednik phaetona. Leta 2025, ko naj bi pripeljal na ceste.

volvo V60
Volvo:
 

De hër ër den nia volvoan - to je novi volvo V60. Podoben je večjemu V90, kar pomeni, da ima luči v obliki Torovega kladiva. Na cestah bo septembra, v notranjosti pa boste, kako nepričakovano, našli vse, kar imajo že ostali Volvovi modeli, vključno z digitalnimi merilniki. Od posebnosti ponuja samodejno pospeševanje in zaviranje do hitrosti 130 kilometrov na uro, videl pa bo tudi ljudi in živali, da se bo lahko sam ustavil. Baje imajo težave le še s kenguruji, čudno … Kakorkoli, motorji bodo za zdaj le dvolitrski, se pa kasneje ponudbi pridružujeta še dve priključno-hibridni različici, a ti ne bosta stali 36 tisočakov kot osnovni.

Ste opazili, da je na fotografijah tokrat več ’pleha’ in manj kože? Ja, sodobna gibanja so presegla že vsako mero zdrave pameti in v Ženevi so se nekatere znamke prav prestrašile in v zadnjem trenutku odpovedale tiste najbolj atraktivne hostese, izgovarjajo pa se, da je tako večji fokus na njihovih avtomobilih. Res gremo na salone zaradi avtomobilov, je pa res, da z veseljem pogledamo tudi kakšno lepo punco. Smo torej ugotovili, da je prihodnost totalno dolgočasna? Brezoblični električni avti in do vratu oblečene ženske, ki ne bodo smele pokazati centimetra kože? Pri Volanu nismo za takšno prihodnost, smo pa absolutno za napredek in večjo varnost na cestah. In za vsaj malo tistega, zaradi česar imamo avtomobile in vse, kar je povezano z njimi, tako radi.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: marinka
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |