Križanci še vedno v ospredju
Avtosalon Frankfurt 2017


Audi
Bentley predstavlja tretjo generacijo modela continental GT, za katero pravijo da je najbolj športna doslej. Za to je kriv tudi prevetren 6,0-litrski turbobencinski motor W12, ki proizvede dobrih 630 konjev in brutalnih 900 Nm navora. Uff. Se kar ne ustavi.
Pri BMW-ju predstavljajo ogromno novosti, med katerimi je za nekatere zanimiv BMW 6 gran turismo, ki zamenjuje petico GT. Tisti, ki imajo radi velike, pa bodo potešeni ob pogledu na koncept BMW X7, ki je narejen z mislijo na prevoz sedmih oseb. Če bo dovolj zanimanja, ga bodo seveda naredili.
Bogward se po 56-letni odsotnosti vrača na evropsko tržišče. Zaenkrat že ponujajo SUV-je za Kitajski trg, tokrat pa predstavljajo koncept kupeja, ki bi se lahko znašel tudi na naših cestah, vendar gotovo ne pred koncem desetletja. V živo izgleda čudovito in bolj prijetno od gospoda, ki je ves čas stal ob njem. Vidite ga na desni s 'hozentregerji'.
Naravnost s Kitajske pa prihaja znamka Chery, ki tukaj predstavlja SUV za Evropski trg. Avtomobil je narejen na novi platformi in ima nekaj naprednih sistemov, tudi LED luči spredaj, zaenkrat pa še ni znano, kdaj bomo lahko takšne avtomobile videli tudi pri nas. Verjetno še nekaj let ne, pa tudi potem ne pričakujemo množične prodaje. Notranjost je po kakovosti izdelave daleč od nivoja kateregakoli ostalega proizvajalca pri nas, takisto pa so zelo slabo izdelane tudi kljuke na vratih.
Citroen
Ker jim gre letos zelo dobro na tekmovanjih WRC, pri Citroënu predstavljajo še svoj dirkalnik na osnovi modela C3. Pravilno, na zmage in dobre uvrstitve je treba bit ponosen! Pa še lep je kot strela, najdete ga spodaj v galeriji.
Pri Dacii pa so se lotili svojega dusterja in mu namenili obsežno prenovo, tako da zdaj avtomobil izgleda čisto drugače. V drobovju je sicer vse večinoma enako, nov je le 1,2-litrski turbobencinski motor, je pa popolnoma nova notranjost, ki so jo pokazali šele tukaj. Na sveži duster bomo morali počakati do poletja.
Ferrari letos razkriva svoj portofino, kabriolet ki bo zamenjal model california T. Čeprav bi lahko rekli, da je portofino bolj vstopni model, čeprav ima pod pokrovom 3,9-litrski prisilno polnjen V8, ki proizvede kar 600 'konjev', zato lahko do stotice pospeši v 3,5 sekunde in doseže hitrost 322 km/h. Loterija, pomagaj!
Pri Fordu so se odločili, da njihov ecosport potrebuje obsežno prenovo, zato so avtomobil, ki je narejen na osnovi modela fiesta, popolnoma prenovili, tako da je zunaj obraz povsem nov, pa tudi notranjost je posodobljena in po vzoru tiste, ki je v novem fordu fiesta. Nov je še 1,5-litrski dizelski motor, ki bo lahko prvič moč prenašal na vsa kolesa, na zadku pa se prtljažna vrata na žalost še vedno odpirajo na stran. Manjšo obrazno preobrazbo so namenili še možatemu mustangu, ki je v zadnji reinkarnaciji v Evropi našel že preko 30.000 kupcev. In tudi novo fiesto ST smo lahko videli v živo, izgleda dokaj zadržano, a ne dvomimo, da bo pravi mali hudiček. Jo komaj čakamo.
Zgodaj prihodnje leto bomo na cestah videli tudi prevetreni honda jazz, ki spredaj izgleda malo drugače in bolj agresivno. Verjetno so tudi zato dodali nov paket dodatkov dynamic, ki avtomobil naredi vizualno bolj športen in z oranžno barvo v notranjosti tudi bolj zanimiv. Nov bo še 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki bo premogel 130 'konjev', zato takšen jazz ne bo počasen. Prodaja bo stekla novembra.
In ko smo že menili, da je Honda dokončno izgubila neko oblikovalsko logiko, koncept CR-V pač res ni lepotec, so pokazali študijo malčka urban EV concept, ki je izjemen. Ob pravi ceni bi ga pričakali z odprtimi rokami in ne dvomimo, da tudi vi. Simpatično. Električni domet bo do 300 kilometrov, proizvodna različica pa bo na cestah že leta 2019.
Priznam, da tega sem se pa res veselil. Nabriti hyundai i30 N, ki lahko ima 250 ali pa 275 'konjev', sistem za hitrejše speljevanje launch control pa ga izstreli do stotice v 6,4 oziroma 6,1 sekunde. Testirali so ga na nemškem dirkališču Nürburgring, ker vidijo v i30 N hitro kombilimuzino, ki bo trn v peti konkurenci predvsem zaradi ugodne cene, saj bo vstopni model z vsemi aerodinamičnimi dodatki verjetno stal okoli 30 tisočakov. Že varčujem!
No, pa smo le dočakali še jaguarja E-pace, manjšega brata od F-pace, ki pa nima tako mišičastih linij. Dokaj majhna mačka v dolžino meri 4,39 metra in bo lahko prevažala do 5 potnikov, prtljažnik pa bo pogoltnil 577 litrov tovora. Notranjost je bolj napredna od tiste pri F-pace, saj so pred voznikom lahko digitalni merilniki, pa tudi ročica menjalnika ni vrtljiva. Jaguar E-pace bo na cestah zgodaj prihodnje leto za vsaj 34 tisočakov, čeprav bo za različico s 300 'konji' treba še konkretno doplačati.
Še eden novinec v segmentu križancev B-segmenta je kia stonic, bratranec hyundaija kona. Stonic je poseben zaradi dvobarvnosti in več kot 20 možnih kombinacij barve, od katerih jih je 5 samo za streho. Baje bo edini v ponudbi, ki ga bo mogoče tako personalizirati, okrasna in zaščitna plastika pa mu doda nekaj vizualne trdoživosti. Motorji bodo večinoma enaki kot pri hyundaiju, osnovni pa bo stal 15 tisočakov.
Kia proceed koncept nam prikazuje nov oblikovalski jezik, ki ga bodo začeli uporabljati južnokorejci. Mogoče je tole tudi napoved, da bo v kratkem na cestah še cee'd v različici shooting brake, vsekakor pa je veliko dodatkov iz kroma, ki v kombinaciji s steklom na C-stebričku ustvarijo občutek lebdeče strehe. Kot se za koncept spodobi, je proceed obut v 20-palčna platišča.
Tako kot se sicer slinimo okoli hostes, se tukaj zaradi lamborghinijevega aventadorja S roadster, torej zgoraj brez. Še vedno ima 750 'konjev' in 690 Nm navora, zato lahko do stotice pospeši v okroglih treh sekundah, lasje pa vam pričnejo izpadati pri 350 km/h. Tudi tega boste lahko obarvali tako kot boste želeli, ampak morate do februarja nabrati vsaj 314 tisočakov.
Pri Lexusu stavijo na posodobitev modelov CT in NX. Prvi ima spremenjen obraz, ki je odslej bolj športen, drzna različica F-sport pa bo dobila drugačno masko in ob posebni barvi notranjosti še več dodatkov. Nekaj več je še varnostnih sistemov, na cestah pa se bo osveženi lexus CT pojavil še pred koncem leta.
Ampak, pozabite vse od prej, tole je tisto, kar želite, če obožujete hitro vožnjo. Mercedes-AMG project one. Hibridno tehnologijo so vzeli kar iz formule 1, na cesto pa spravi več kot 1.000 'konjev'. Pazite to, 1,6-litrski motor V6 se vrti s kar 11 tisoč vrtljaji! Do 200 pospeši v šestih sekundah, meni se vrti že, ko samo razmišljam o teh številkah. Tole je res dobesedno in prava zvezda šova, ni kaj. Lep dokaz so moji odrgnjeni komolci, ker sem se komaj prerinil do te pošasti.
Pri Miniju predstavljajo svoj prvi koncept električnega vozila za množice, ki so ga poimenovali mini electric concept. Na proizvodno različico bomo morali počakati do leta 2019, bo pa narejen na BMW-ju i3, tako da pričakujemo enak električni domet do 300 kilometrov in pospešek do stotice v dobrih sedmih sekundah.
Ljubitelji vozil z napisom Opel dobro veste, da različice GSi obstajajo že od leta 1984, ko sta na ceste prvič zapeljala opla manta in kadett GSi. Leto 2017 je znova pomembno za oznako GSi, saj se je tokrat znašla na admiralski ladji insignia, ki ima športno podvozje podvozjem in štirikolesni pogon. Najbolj pa je zanimiv 2,0-litrski turbobencinski motor, ki da od sebe 191 kW, torej 260 konjev in 400 Nm navora. Do 100 km/h pospeši v x sekundah, še vedno pa tole ni brutalni OPC. Aja, tako zmogljiv bo tudi karavan.
Porsche predstavlja tretjo generacijo modela cayenne, ki je narejena po vzoru limuzine panamera in malenkost manjšega macana. Oblikovno gre sicer bolj za evolucijo pretekle oblike, je pa cayenne v dolžino zrastel za 63 milimetrov, za slab centimeter pa je nižja streha. Na voljo bo z vso moderno opremo, ki jo ima v lasti skupina Volkswagen, za različico s 340 'konjički' pa boste prihodnje leto plačali vsaj 75 tisočakov.
Renault
Po tem, ko so nam več mesecev kazali dražilne fotografije najbolj brutalnega megana RS, so ga tokrat končno pokazali še v živo. Štirikolesno krmiljenje, drzni oblikovni dodatki in 300? 'konjev', vse to pa bo krivo za nasmeh na obrazu, saj bo avtomobil z mesta do 100 km/h pospešil v šestih sekundah. Noro, komaj čakam, da ga dobimo na test.
Pri Seatu veliko stavijo na novi arona, ki se bo boril proti kii stonic, hyunadiju kona in citroënu C3 aircross. Narejen je na najmanjši platformi MQB A0 in zato v dolžino meri 4 metre in skoraj 14 centimetrov, v prtljažnik pa gre do 400 litrov prtljage. Seveda spominja na modela ibiza in ateca, bo pa možnih kar 68 različnih barvnih kombinacij šasije in okrasne plastike, streha pa je lahko siva, črna, oranžna ali v barvi karoserije. Vstopni motor bo 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, arona pa vas bo olajšal za vsaj 17 tisočakov.
smart
Pri smartu predstavljajo koncept vision EQ fortwo, samovozeč električni koncept novodobnega avtomobila za mesto, ki bi bil odličen za koncept carsharinga, torej sposojanje avtomobila. Baje bo igral ključno vlogo ravno v konceptu sposoje avtomboilov car2go, tam enkrat leta 2030.
Po New Yorku pa se impreza predstavlja še v Frankfurtu. Nova generacija je zrasla v vse smeri, saj je daljša za 25 milimetrov, za 5 milimetrov pa je znižano še težišče, da bo boljša vodljivost. Notranjost je zdaj bolj čista in vse različice bodo imele 6,5-palčni zaslon na dotik, moč pa se bo v primeru bencinskega ali dizelskega stroja prenašala na vsa kolesa. Nova impreza bo na cestah še ta mesec.
Hitri suzuki swift sport na povečano moč kaže že z dvema izpuhoma zadaj. Avtomobil, ki tehta manj kot 900 kilogramov ima pod pokrovom motorja 1,4-litrski turbobencinski motor, ki ga ima tudi vitara S in proizvede 140 konjev, zaradi česar lahko do stotice pospeši preceeeeeej suvereno. Uff, tole pa se bo splačalo sprobat. Poleti za najmanj 18 jurjev.
.jpg)
Škodi je s kodiaqom padla sekira v med, zato je prav da na ceste spustijo še manjši karoq, ki zamenjuje yeti. Od slednjega je daljši za 16 in širši za skoraj 5 centimetrov, medosje pa je daljše za 26 centimetrov, zato bo v notranjosti dovolj prostora. Posebnost bodo še digitalni merilniki, prvič na voljo pri Škodi, številni dodatki pa bodo ceno dvignili nad 20 tisočakov, kolikor bodo januarja hoteli za novinca.
Tudi pri Škodi se pripravljajo na elektriko, saj bodo po predstavitvi priključno-hibridne različice superba leta 2019 pokazali še novi električni model na osnovi koncepta vision E. Tega so predstavili že v Šanghaju, proizvodni pa bo verjetno precej podoben temu, le da bo manj futurističen. Prevozil bo lahko 500 kilometrov, brezžično polnjenje preko indukcije pa bo baterijo do 80 odstotkov napolnilo v pol ure.
Pri Volkswagnu je letos ogromno novosti. V prvi vrsti se predstavlja šesta generacija volkswagna polo, ki je narejen na novi platfomi in je v dolžino zrasel za debelih 8 centimetrov, tako da je tudi v notranjosti več prostora in več tehnologij. Polo bo ob doplačilu imel celo digitalne merilnike, najbolj brutalna različica GTI pa bo imela 200 'konjev' moči. Ta pa seveda ne bo tako poceni kot vstopni model, ki bo stal okoli 13 tisočakov, na cestah pa ga bomo videli januarja.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















