Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vse novosti frankfurtskega salona

Avtosalon Frankfurt 2013

Avtor prispevka: Volan
Frankfurtski mednarodni avtomobilski salon sicer svoja vrata odpira vsako drugo leto, vendar še vedno velja za svetovno najbolj celovito predstavo novosti v avtomobilski industriji. Letošnji, že petinšestdeseti po vrsti, je postregel s 189 svetovnimi premierami, skupno pa je razstavljalo 300 razstavljalcev.
Vse novosti frankfurtskega salona
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš, Miha Kokalj
12. 9. 2013 ob 15:20
Komentarjev: 3

alfa romeo giulietta

Italijani sicer niso predstavili nobenega novega avtomobila, so pa vse rahlo posodobili. Enako se je zgodilo z modelom giulietta, ki ima po novem na voljo novi 2,0-litrski turbodizelski motor, ki proizvede 150 'konjev'. Rahlo so spremenili tudi masko in žarometom dodali dnevne luči v led tehnologiji, v notranjosti pa so novi sedeži, obloge vrat in kljuke ter volan. Posodobljeni alfa romeo giulietta bo na voljo od oktobra.

alfa romeo mito MY

Samo posodobitve je bil deležen tudi drugi član družine, mito, ki je po novem na voljo z novima turbodizelskima agregatoma in 0,9-litrskim bencinskim dvovaljnikom, ki razvije moč 105 'konjev'. Zunaj se je osvežitev dotaknila samo maske, več je tudi barv in dodatne opreme.

 

alpina BMW D3 biturbo

Tudi nemški predelovalci avtomobilov so pokazali svoje najnovejše dosežke. Bavarsko podjetje Alpina BMW je tako predstavilo najnovejši izdelek, narejen na osnovi BMWjeve serije 3. Pod pokrovom motorja tukaj hrumi 3,0-litrski šestvaljnik, ki ob pomoči dveh turbopolnilnikov proizvede kar 350 'konjev', kar je dovolj, da limuzina (ali karavan) pospeši do 100 km/h v samo 4,6 sekunde in doseže hitrost 278 kilometrov na uro. Ravno prav za drugi družinski avto, mar ne?

aston martin vanquish volante

Če imate na računu dobrih 220.000 EUR preveč, pa si lahko omislite tole zverino zgoraj brez. Aston martin vanquish volante je poseben tudi zato, ker je v celoti narejen iz karbonskih vlaken in je zato tudi najbolj trden kabriolet v zgodovini Aston Martina. Še ena posebnost je vetrobransko steklo, ki ga zaradi premične platnene strehe niso nič skrajšali. Streha tehta samo 9 kilogramov, zaradi česar se ultra kabriolet ob pomoči 6,0-litrskega dvanajstvaljnika, ki proizvede kar 573 'konjev' in 620 Nm navora, verjetno zelo suvereno premika. Cena? 265.000 EUR!

audi A3 cabrio

Audi je na svojem ekskluzivnem razstavnem prostoru, ki je bil edini zgrajen zunaj, pred razstavnimi stavbami, pokazal, kako bo izgledal model A3 zgoraj brez. Streha je (k sreči) ostala platnena, kljub sedežnemu sistemu 2+2 pa se bosta najbolj udobno vedno vozila dva. Poleg različice zgoraj brez so pokazali še športno različico limuzinskega modela, ki se bo v boj za številke podala z mercedes-benzom CLA 45 AMG.

audi a8

Po treh letih pa je očitno moral obiskati plastičnega kirurga tudi najbolj prestižni član Audijeve družine, A8. Admiralski ladji so posodobili predvsem izgled, tako da zdaj zaradi ostrih linij deluje bolj dinamično. Največja sprememba pa so žarometi v led tehniki, ki imajo sekvenčne smernike. To pomeni, da vse led diode ne zasvetijo naenkrat, pač pa po vnaprej določenem časovnem vrstnem redu. Podobno, kot opozorilne table na avtocesti.

audi nanuk quattro concept / sport quattro koncept

Ker ima Audi v lasti podjetje za oblikovanje Italdesign, in ker jim je bil njihov giugiaro parcour zelo všeč, so se enostavno odločili, da na isti osnovi še sami naredijo koncept. Slednji se imenuje nanuk in predstavlja tudi mogoč razvoj Audijeve družine. V vsakem primeru si želimo, da ga kmalu vidimo tudi na cestah, kot tudi drugi koncept, sport quattro koncept. Slednji se bohoti s 700 vranci pod pokrovom motorja, kar je dovolj, da ga do 100 km/h katapultira v zgolj TREH sekundah! Res je, da je to že drugi Audijev koncept z istim imenom, vsi pa se poklanjajo skoraj 30 let stari legendi, dirkalniku audi quattro. Ko pride na ceste, naredimo test.

bentley continental GT V8 S

Ker moči enostavno nikoli ni preveč, so se tudi nemški lastniki odločili, da bo bentley continental GT V8 postal še močnejši, zato so mu dodali tudi oznako S. Po novem ima sicer samo 27 'konjev' več, kar nanese na skupno 528 'konjev' in to je popolnoma dovolj, da doseže hitrost 100 km/h v samo 4,3 sekunde. Hitrost se neha povečevati pri 308 km/h, pri (tovarniško obljubljeni) povprečni porabi dobrih deset litrov na 100 prevoženih kilometrov. Pri manjših hitrostih, seveda.

BMW i3

Če smo bili leta 2011 malo šokirani nad dejstvom, da želijo Bavarci na tržišče pripeljati popolnoma elektrificiran avtomobil, smo zdaj znova presenečeni, da jim je dejansko uspelo. Konec letošnjega novembra se bodo prvi kupci že lahko odločili zanj in odšteli za samo električno različico 35.000 EUR. Na voljo bo tudi različica s podaljševalnikom dosega, ki bo v tem primeru BMWjev dvovaljnik iz oddelka motornih koles, za to različico pa bo treba odšteti skoraj 5.000 EUR več. V ekipi sicer že komaj čakamo, da ga preizkusimo, vendar se bojimo, da bo to šele prihodnje poletje.

BMW i8

Drugi član BMWjeve električne družine pa bo novi i8, s katerega so končno sneli tančico skrivnosti. Dejansko bo to hibridni superšportni avtomobil, ki bo, ob pomoči električnega in motorja z notranjim izgorevanjem, imel na voljo 362 'konjev'. Samo na elektriko se bo možno voziti do 120 km/h, vendar, kdaj bo na voljo, še niso hoteli povedati. V vsakem primeru pa bo na voljo samo tistim, ki imajo pregloboke žepe, saj bo verjetno stal najmanj 150.000 EUR.

BMW serija 5 / 5GT / X5

Rahlih posodobitev je bila deležna tudi BMWjeva serija 5, vendar vam o teh lahko takoj povemo dve stvari. Prvič, pogledati morate res zelo natančno, da jih sploh najdete. Drugič, ne, različica gran turismo ni postala nič lepša. Tega pa ne moremo trditi za od tal bolj oddaljenega brata, model X5, kateremu so se precej bolj posvetili. Namenili so mu precej bolj agresivno masko in nove žaromete, medtem ko se je precej podaljšal tudi spisek dodatne opreme, s katerega boste lahko kupci že to jesen naročali dodatno opremo. Cene se v Nemčiji začnejo pri 52.900 EUR, ob pomoči ozvočenja Harman Kardon ali Bang & Olufsen pa se ta še precej poveča.

brabus G63 AMG 6x6   

Brabus sodi med zelo ekskluzivne predelovalce prestižnih avtomobilov, včasih pa se zdi, da gredo kar malo predaleč. Sploh z rdečo notranjostjo pri brabusu G63 AMG 6x6. Avtomobil, ki mimogrede tehta skoraj štiri tone, zaradi 700 'konjskih' moči do 100 km/h pospeši v 7,4 sekunde. Če se vam to zdi porazno, potem vas moramo navdušiti tudi s podatkom, da lahko s takšnimi pnevmatikami, kot jih vidite na fotografijah, doseže hitrost samo 160 km/h. Pri vprašanju o porabi nam predstavniki na žalost niso znali (ali hoteli) pomagati, smo pa ugotovili, da moramo za takšen eksotičen avtomobil, ki zaradi pogona na vseh šest koles pride marsikam, zbrati vsaj dobrega pol milijona EUR.

bugatti veyron grand sport vitesse limited Jean Bugatti edition

Tale pa je imel najdaljšega na salonu, ime namreč. Bugatti veyron grand sport vitesse limited Jean Bugatti edition so izdali v poklon Jeanu Bugattiju. On je namreč med drugim zaslužen za sloviti model type 57, od preostalih članov famozne družine veyron grand sport pa se razen po barvi notranjosti in pretirani uporabi karbonskih vlaken pravzaprav avtomobil sploh ne razlikuje. Še vedno ima 1.200 'konjev' in stane najmanj 2,3 milijona EUR. Predrago.

chevrolet camaro

Družina camaro pri Chevroletu je dobila novega člana. Gre za različico zgoraj brez, ki ima zaradi težke platnene strehe tudi rahlo slabše pospeške kot kupe. Oba imata sicer nova obraz in zadek, bolj zanimivo pa je, da bodo od zdaj vsi modeli opremljeni z navigacijsko napravo s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik. Nov bo tudi prikazovalnik različnih vrednosti pred očmi voznika, saj se bodo slednje projicirale na vetrobransko steklo. Moč in cena ostajata nespremenjeni.

citroën cactus

Da je trg še željen križancev in se prodaja slednjih samo še veča, je jasno skoraj vsakemu. To pa želi izkoristiti tudi Citroën z modelom cactus, za katerega že vemo, da ga bodo v kratkem začeli izdelovati. Svoj futurističen izgled potrjuje tudi z rahlo zbadljivim imenom, zaradi česar bo gotovo trn v peti ostalim konkurentom. Motorna paleta bo v prvi četrtini prihodnjega leta, ko bo zapeljal na ceste, enaka zdajšnji Citroënovi paleti. Kasneje pa bo na voljo tudi hibridna različica.
 

citroën C4 grand picasso

Po izredno uspešni prvi generaciji modela C4 picasso je pred nekaj meseci prvi ugledal luč sveta manjši, C4 picasso. Avtomobil smo letos že imeli na testu in nas je večinoma pozitivno presenetil, zdaj pa bodo prišli na vrsto tudi tisti, ki rabijo še več prostora. V C4 grand picasso se namreč lahko pelje do 7 oseb. Od pretekle generacije je izgubil precej kilogramov, točno 110, zaradi česar bosta vožnja in z njo vodljivost boljša, izboljšala se bo ekonomičnost. Na voljo bo tudi novi 1,6-litrski bencinski agregat.

dacia duster

Vsi, ki ste navdušeni nad dacio duster tako kot naš Matej, boste gotovo veseli novice, da je tudi duster doživel preporod. V bistvu so ga kar polepšali z novo masko in spremenjenimi žarometi, največ sprememb pa je znotraj. Upoštevali so kritike številnih in zamenjali lokacijo gumbov za odpiranje stekel, po novem so na vratih. Spremenjena je tudi armaturna plošča, kjer je lahko po novem navigacijski sistem, na voljo pa so še senzorji spredaj in kmalu novi 1,2-litrski turbobencinski motor.

ferrari 458 speciale

No, pri Ferrariju so se končno spametovali in popravili obupnega 458 italia. Vsi vemo, da je 570 'konjev' absolutno premalo, zato so jih v to malce boljšo verzijo speciale stlačili 605. Ok, vsi, ki se strinjate, da imajo avti povečini 4 kolesa, veste, da je italia že v standardni izvedbi res vrhunski cestni dirkalnik. Medtem ko je speciale še pohitrena različica. Kar je bila scuderia modelu F430, je speciale italii. Izboljšan je praktično vsak aspekt vozila, od aerodinamike, manjše mase in s tem tudi vodljivosti. Do 100 se sedaj požene v samo še treh sekundah. Fascinantno.

Fiat

Pri Fiatu in na splošno italijanskih znamkah mislijo, da so že pred leti naredili tako dobre avtomobile, da jih še ne rabijo zamenjati. Zato so tokrat pokazali samo nove, lepše pakete opreme. Fiat freemont bo po novem na voljo tudi v izvedbi black edition, ki avtomobil povsem počrni. Črni so zunanjost, platišča, tudi notranjost. Res, zelo izvirno. Novi paket opreme je na voljo tudi pri modelu 500, nosi pa oznako GQ. Tudi na model panda niso pozabili ter mu zaradi tridesete obletnice obstoja dodali, pazite, nov paket opreme. Res, dobri ste, Italijani!

ford S-max

Naslednja generacija forda S-max pa bo prekipevala od novih tehnologij in imela nov izgled, ki sledi Fordovemu novemu oblikovalskemu jeziku. In ja, tudi ta spominja na Aston Martina. Najbolj fino je vetrobransko steklo, ki se razteza vse do prtljažnih vrat, zaradi česar bo veliko bolj svetla tudi notranjost. Znotraj pa je bolj čista armaturna plošča, na kateri je manj gumbov in je bolj futuristična. Forda S-max, ki bo precej lažji od predhodnika, bo poganjal tudi 1,5-litrski bencinski ecoboost, v njem pa se bo lahko peljalo od 4 do 7 oseb.

honda civic tourer

Ogromen prtljažnik ponuja honda civic tourer. 624 litrov prtljage je možno spraviti v zadnji del, ki ima celo dvojno dno. To so lahko dosegli zato, ker so prestavili rezervoar za gorivo pod noge prednjih potnikov, tako da je več prostora zadaj. Avtomobil zna samodejno prilagajati trdoto pri paru zadnjih blažilnikov in tudi odmaknjenost od vozne podlage. Edina slabost sta samo dva pogonska agregata: 1,6-litrski turbodizel s 120 'konji' in 1,8-litrski bencinski agregat s 142 'konji'. 

hyundai i10

Popolnoma nov je tudi hyundai i10. Ozek malček je zdaj odrasel in ima tudi večje dimenzije, tako da ne izgleda več prav nič smešno. Pravijo, da ima enega največjih prtljažnikov v razredu, saj je vanj možno spraviti za 252 litrov prtljage.

jaguar C-X17 concept

Tudi Jaguar želi dobiti svoj kos velike pogače križancev, ravno zato so pokazali koncept C-X17. Ima znan obraz, saj je premium križanec povzel nekatere oblikovne linije modela XJ. Seveda je tudi tukaj v notranjosti veliko zaslonov občutljivih na dotik, ki so povezljivi s številnimi socialnimi omrežji. 4,7 metra dolg križanec, ki ima v konceptni različici samo 4 sedeže, bo na žalost dostopen samo nekaterim.

lamborghini gallardo LP 570-4 squadra corse

Tole pa je verjetno povsem zadnja različica gallarda, ki bo obstajala. Naslednik tega legendarnega športnika, o katerem že 10 let sanjamo mnogi, je namreč že skoraj na proizvodnem traku in bo gotovo tako poseben, kot so novi odbijači na gallardu. Vrancev pod pokrovom motorja je 570, karbonski je tudi pokrov motorja, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 320 kilometrih na uro.

lexus LF-NX crossover concept

Križanci očitno še lep čas ne bodo nepopularni, saj se je tudi Lexus lotil svojega. Agresivne linije in nepozabni žarometi so res fantastični, vendar v takšni obliki gotovo ne bodo ugledali proizvodnega traku. Verjetno bo precej drag, saj je tudi tukaj veliko zaslonov občutljivih na dotik, ki so povezani z raznoraznimi socialnimi omrežji, LF-NX koncept pa predstavlja tudi naslednjo generacijo Lexusovega hibridnega pogona, ki bo še bolj ekonomičen. Jasno.

mazda3

Japonci pa so se z novo mazdo3 svoje naloge lotili čisto od začetka in naredili avtomobil z lažjo karoserijo in novim podvozjem, ki lahko poskrbi tako za komfortno, kot tudi dinamično vožnjo. Mazda3 je v veliko pogledih večja od poslavljajočega se modela in je nabasana z najnovejšimi zabavnimi in varnostnimi tehnologijami. Tako je na voljo projekcijski zaslon, novi osrednji vrtilni gumb s tipkami in jasno velik zaslon z vsemi pomembnimi informacijami ter navigacijsko napravo. Prodaja bo stekla oktobra, takrat pa bo na voljo ves spekter motorjev SKYACTIV z močjo od 100 do 165 'konjev'. To bo huda konkurenca volkswagnu golf, vendar le, če ne bo predraga.

mercedes-benz S63 AMG

Vsi pomembneži in premožni direktorji pa se bodo gotovo slinili okoli te eksotične limuzine mercedes-benz S63 AMG. Avtomobil, ki je sicer v prvi vrsti namenjen tistim, ki se želijo zelo udobno pripeljati do cilja, je precej bolj športno naravnan, saj pod pokrovom motorja dirka 585 'konjev'. Spremenjeno je tudi podvozje, ki je trše in manj udobno, ojačane so zavore. Veliko direktorjev se gotovo ne bo odločilo za tako močno zverino, razen v primeru, da res želijo občutiti moč osemvaljnika, ki limuzino do 100 km/h izstreli v pičlih 4 sekundah. Cena? Najmanj 150.000 EUR.

mercedes-benz S coupé concept

Drugi, okoli katerega so prav tako tekli potoki sline, je mercedes-benz S coupé concept. Na tega smo lahko ponosni, saj je tudi tukaj imel prste vmes naš oblikovalec Robert Lešnik, ki je izrisal krasnega prestižnega kupeja. Nadaljeval bo namreč tam, kjer je zaključil mercedes-benz CL, le da bo S coupé še bolj agresiven in precej drugačen od razreda S, kot lahko že sami vidite na fotografijah. Po vsej verjetnosti bo na ceste zapeljal že čez 2 leti, takrat pa po vsej verjetnosti ne bo uporabljal agregata s 333 'konji', kot ga je konceptna različica.

mercedes-benz GLA

Kljub temu da marsikdo pravi za mercedes-benza GLA, da je samo visoko postavljeni razred A, lahko povemo, da so razlike precejšnje. Ne samo, da je daljši za 13 centimetrov, tudi precej širši je in bolj robusten, a hkrati dovolj privlačen, da bo navdušil mnoge. Res je, da gre v tem primeru za tiste, ki imajo nekaj več pod palcem, saj se bo cena začela že pri 30 tisočakih. Notranjost je sicer podobna tisti, ki smo je vajeni že iz razredov A in CLA, več prostora pa je tudi v prtljažnem prostoru. Proti nizkocenovnim križancem se bo sicer težko boril, bo pa zato med prestižnimi verjetno najbolj ugoden.

nissan X-trail

Tudi nissan je predstavil dolgo pričakovanega naslednika zelo uspešnega terenca x-trail, ki se je končno znebil škatlaste oblike. Novi je narejen na platformi, ki jo je Nissan razvil v sodelovanju z Renaultom in bo na prodaj v preko 190 državah, tudi v ZDA, kjer bo nadomestil nissana rogue. Novi x-trail je zdaj bolj podoben kakšnemu križancu, pod pokrovom motorja pa bo nekaj novih motorjev z manjšimi delovnimi prostorninami. Na voljo bo tudi tretja vrsta sedežev ter kup novih sistemov za udobje in varnost, vključno s sistemom za aktivno zaviranje motorja, naprednim sistemom za spust po klancu in  tudi žarometi v LED tehnologiji. Prvi bodo zapeljali v prodajne salone v prvi četrtini prihodnjega leta.

opel insignia / sports tourer / country tourer

Na Oplovem razstavišču so bile vse oči uperjene v novo insignio. Zunaj je sicer le rahlo posodobljena, vendar ravno toliko, da je spet zelo zanimiva. Več novosti je znotraj, kjer je nova armaturna plošča, na kateri je bistveno manj gumbov, saj je funkcije teh nadomestil velik, na dotik občutljiv zaslon. Dodali so še površino, preko katere lahko voznik ali sopotnik enostavno vpisujeta imena ali številke. Novi so tudi merilniki, med katerimi je po novem velik barvni zaslon, kjer se prikazujejo informacije, med drugimi tudi hitrost in število vrtljajev motorja. Spremenjeno je še podvozje, da je vožnja bolj udobna in več je motorjev, ki bodo na voljo tudi pri bolj robustni različici country tourer, kjer je več zaščitne plastike. Slednja je od obeh bratov še bolj oddaljena od tal, za točno 20 milimetrov, in bo predstavljala vrh ponudbe.

opel monza

Po 114 letih evolucije Opel predstavlja novi monza concept, poklon monzam, ki so bile v proizvodnji od leta 1977 do 1986. Dirkalnik bo poganjal litrski trivaljnik s pogonom na plin, na futuristični armaturni plošči s projekcijsko led tehnologijo pa vas bo povezoval z vsemi možnimi socialnimi omrežji in omogočal enostaven prenos informacij, kot so želene ali ubrane poti, ki bodo prikazane tudi pešcem, če bi kdo mogoče šel v isto smer in bi potreboval prevoz. Kakorkoli, je lep in ima lamborghinijevska vrata.

peugeot 308

Peugeot pa je s svojim prenovljenim modelom 308 napovedal vojno volkswagnu golf. Ta je v primerjavi s preteklo generacijo shujšal za 140 kilogramov, kar se bo gotovo dobro poznalo tudi na volanu, ki ga poznamo že iz modela 208. Iz slednjega so prevzeli pozicijo merilnikov, tako da si boste morali zelo dobro nastaviti volan, če jih boste hoteli dobro videti. Na voljo je cel kup nove opreme, vključno z 9,7-palčnim zaslonom na dotik, žarometi v led tehnologiji in v kratkem tudi novim 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom. Na voljo bo že to jesen. Tega pa ne moremo reči za zmogljivejšega brata, peugeota 308 R, za katerega se še sploh ne ve, če bo kdaj v avtomobilskih salonih. Res je, da je njegov adut 1,6-litrski turbobencinski agregat, ki proizvede kar 270 'konjev', vendar pri Peugeotu še ne vedo, če je dovolj zanimiv, da bi bili nad njim navdušeni mnogi. Mi menimo, da je in da ga nujno morajo narediti, saj s tem znova naredijo konkurenta nemcu, volkswagnu golf R.

peugeot 3008 / 5008

Peugeot pa je po vzoru modela 308 posodobil tudi malo bolj prostorna in družinsko naravnana brata, 3008 in 5008. Slednjemu so posodobili samo masko in žaromete ter zadnje luči in mu dodali še nekaj kozmetičnih dodatkov za lepši izgled. Nekaj podobnega so naredili tudi z modelom 3008, kjer so prav tako največ pozornosti posvetili sprednjemu delu, tako da bo malo starejšim zdaj mogoče še bolj všeč.

porsche 911 turbo / turbo S

Porscheju 911 turbo, ki so ga naredili v čast 40. obletnici modela 911, bi lahko reklil kar McLaren 12C, saj pospeši ravno tako hitro do 100 km/h – v samo 3,1 sekunde. Za to je krivih 560 'konjev' pod pokrovom motorja in sedemstopenjski PDK-menjalnik, uporablja pa še enako krmiljenje zadnjih koles kot 911 GT3. Cena? Dobrih 260 tisočakov.

porsche 918 spyder

Še več moči, skoraj 900 'konjev', pa ima novi Porschejev dirkaški hibrid, 918 spyder. Bencinskemu motorju pomagata dva elektromotorja in zato je tole kar mini reaktivno letalo. 2,8 sekunde do 100. Podobno kot kakšen hiter lovec. Je pa fino, ker lahko samo na elektriko prevozi do 30 kilometrov – ampak ne s polnim plinom. Postavil je celo rekord na Nordschleife, saj je krog prevozil v neverjetnem času 6 minut in 57 sekund. Komaj čakamo, da ga zapeljemo tudi po naših cestah!

Renault

Pri Renaultu so v ospredje postavili koncept, ki najverjetneje nakazuje naslednjo generacijo slovitega enoprostornika espace. Imenuje se initiale paris in je v primerjavi s preteklim modelom precej bolj dinamičen in atraktiven. Po nekaterih podatkih želi Renault z Initiale Paris narediti podobno, kot je naredila Toyota z znamko Lexus, v družini initiale pa bi naj bilo tudi več različnih modelov. Po drugi strani pa so posodobili še model megane, ki je zdaj dobil nova odbijača, sprednjega z dovodi zraka v stilu Formule 1. Na voljo bo tudi nekaj novih motorjev.

rolls-royce phantom celestial

Na svetu sta samo dva avtomobila, ki imata na stropu zvezde. Malček opel adam in slabih 6 metrov dolga limuzina rolls-royce phantom. V zvezdnati izvedbi celestial je na stropu na tisoče optičnih vlaken, ki imitirajo zvezdno nebo, notranjosti pa so dodali še novo uro z diamanti in bolj temne barve, da so zvezde bolj vidne. Vse ostalo ostaja praktično enako kot pri modelu phantom.

techart grandGT

Da so lahko serijski modeli z rahlimi izboljšavami še boljši, nam je jasno. Da so lahko eksotični še boljši pa… nam je tudi jasno. To je dokazal techart z modelom grandGT – kar je v bistvu predelan porsche panamera. 580 'konjev' preko koles spravi na cesto osemvaljnik, avtomobil pa izgleda nesramno dobro.

toyota hybrid R concept

Si predstavljate toyoto yaris z močjo dveh tretjin moči ferrarija? Ne rabite si več predstavljati, saj lahko enostavno pogledate fotografijo. 1,6-litrski bencinski agregat, sparjen z dvema elektromotorjema in superkondenzatorjem iz tehnološko superiornega Toyotinega športnika TS030 hybrid le mans, proizvede neverjetnih 400 'konjev'. Nekomu pri Toyoti se je malce odpelo. Ko bi se jim vsaj še večkrat!

volkswagen golf R

Volkswagen je razkril novo zverino, ki na veliko renčni s črko R. Golf R bo namreč najzmogljivejši golf, saj bo 2,0-litrski turbobencinski motor proizvedel kar 300 'konjev', ob pomoči menjalnika DSG pa bo pospešil do 100 km/h v samo 4,9 sekunde. Od golfa GTI je nižji za še dodatnih 5 milimetrov, izgleda pa res fantastično. Super je tudi to, da cena ne bo preveč zasoljena, saj ga bo mogoče dobiti že za 35.000 EUR. Škoda samo, da bo hitrost omejena samo na 250 km/h.

volkswagen golf sportsvan

Volkswagen je povečal družino golf še z enim modelom, naslednikom volkswagna golf plus. Po novem se ta imenuje golf sportsvan in bo še bolj prijazen do starejših. Delno zato, ker se sedi višje kot pri standardnemu golfu, in tudi zato, ker je zdaj še več prostora za vnuke. Od pretekle generacije je daljši za kar 13 centimetrov, zaradi česar je zrasel prtljažnik, v katerega gre 498 litrov prtljage.

volkswagen e-golf, e-up!

Da bomo očitno vsi v kratkem vozili na elektriko, menijo tudi pri Volkswagnu, ki nadaljuje z električno ofenzivo z modeloma e-golf in e-up!. Z manjšim in bolj uporabnim lahko z elektriko prevozite 150 kilometrov, z večjim e-golf pa do 190. Fino je, ker so baterije že tako dobre, da se na hitrih postajah do 80 odstotkov napolnijo v pol ure, kar je ravno toliko, kot če greste na dolgo kavico in še kakšno rečete z natakarico. Cene sicer še niso uradne, vendar bo e-up! najverjetneje stal najmanj 25.000 EUR. Z malo popusta in subvencije pa bo to verjetno najbolj ugoden velikoserijski električni avtomobil.

volvo coupé concept

Za volva coupé concept lahko rečemo: končno klasično oblikovan kupe. Dolg pokrov motorja, samo par vrat in kratek zadek. Tako, kot se spodobi. Sedi na 21-palčnih platiščih, za pogon pa skrbi 2,0-litrski turbobencinski motor, ki ob kombinaciji z elektromotorjem proizvede 400 'konjev' in 600 Nm navora. Baje bo nekaj teh linij povzel tudi novi volvo XC90.

seat leon ST

Tudi Seat je povečal družino leon s karavansko različico. Ta v primerjavi s konkurenco sicer nima najprostornejšega prtljažnika, volumen 587 litrov, je pa v notranjosti toliko prostora, kot v kombilimuzini. Vse mere, razen dolžine, ostajajo iste, vključno z medosno razdaljo.

smart fourjoy concept

Še eden električni koncept, smart fourjoy koncept, ki je nekakšen predogled prihajajočega modela forfour. Hecno je, ker je ta koncept popolnoma brez vrat, nima niti zadnjega stekla ali strehe, tako da je vse skupaj lahko dostopno vsem radovednim nosom. Poganja ga 75 'električnih konjev' in preko navadne vtičnice se baterije napolnijo v sedmih urah. Edino pravilno je tudi, da imajo vsa svetilna telesa led diode.

škoda rapid spaceback

Verjetno smo se v ekipi razveselili tudi petvratne različice Škodinega odličnega modela rapid. Res je, da je od limuzine krajši za 18 centimetrov, vendar še vedno za potnike ponuja točno toliko prostora kot limuzina. Avtomobilu bi lahko rekli kar 'češki golf', vendar ima prtljažnik celo 35 litrov prostora več. Najbolj zanimiva je različica s črno streho in zadnjim steklom, ki je podaljšano na pločevino, na njem pa je napisano ime modela. Res je, da bo to treba doplačati, vendar bo vredno, saj bo avtomobil tako izgledal še boljše.

škoda yeti

Mnogim pretekla generacija škode yeti ni bila všeč ravno zaradi sprednjega dela, kjer sta se bohotili dve veliki in okrogli meglenki. Kljub dobri prodaji je yeti padel pod kirurški skalpel in bo zdaj gotovo všeč še komu. Meglenki so, jasno, prestavili navzdol in ju zamenjali z oglatima, podobno usodo pa sta doživela tudi žarometa. Rahle posodobitve so bile deležne zadnje luči, predvsem pa je zdaj na voljo nekaj več dodatne opreme in menjalnik DSG v kombinaciji z nekaterimi motorji, kjer ga prej ni bilo možno naročiti. Trenutni vstopni model stane najmanj 16.715 EUR in pričakujemo, da tudi po posodobitvi ne bo zanj potrebno odšteti bistveno več. Prvi avtomobili bodo na ceste zapeljali že konec leta.

Reportažo s salona stalno dopolnjujemo, kmalu sledita tudi video in galerija s hostesami, zato jo le spremljajte še naprej.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
bW9uemEuanBnMTM4MTY5MTU5Nw==.jpg
sebasti pravi:
Meni je Opel Monza všeč!!!
(pred 8 leti )
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
Igor, ti maš težko življenje očitno... toliko nezadovoljstva, nesreče, vse te vrže iz tira, užali, razburi. Žal mi je zate.
(pred 9 leti )
Ni slike
igor pravi:
prvo mi je bilo malo žal, da nam ni uspelo it na izlet na sejem. glede na vse fotke , ki sem jih videl povsod, nisem popolnoma nič zamudil! ena sama žalost.
(pred 9 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 10. 2022
Oktober 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 184
renault captur 115
renault clio 113
volkswagen tiguan 92
hyundai tucson 90

Podatki veljajo za september 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 36.757 novih avtov.

Anketa
Kdaj bo gorivo predrago?
989Ko bo liter 3 EUR 988Ko bo liter 2,5 EUR 987Ko bo liter 2 EUR


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 8 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 10 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 1 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |