Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet

Ford focus

Avtor prispevka: Ford
Bolečine v križu so najpogostejši posamezni vzrok invalidnosti na svetu in težava, za katero strokovnjaki ocenjujejo, da bo na neki točki v njihovem življenju prizadela polovico vseh Evropejcev.
Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet
Foto: Ford
11. 3. 2019 ob 10:00
Komentarjev: 0

Potovanje lahko tako postane nadvse neprijetna izkušnja tako za voznike kot za sopotnike. Za zmanjšanje bolečin v križu med vožnjo je povsem novi ford focus na voljo s sedežema za voznika in sovoznika, ki ju je možno nastaviti v 18 smereh in si tako zagotoviti maksimalno oporo in udobje – to pa je s posebnim certifikatom nagradila tudi vodilna organizacija za zdravo hrbtenico Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), Kampanja za zdrav hrbet. Focus je prvo Fordovo vozilo, ki je prejelo certifikat neodvisne testne komisije strokovnjakov zveze AGR z različnih zdravstvenih področij. Za pridobitev certifikata mora sedež omogočati prilagajanje položaju sedenja uporabnika, ne pa, da mora uporabnik svoj položaj prilagajati sedežu.

“Sedenje v napačnem položaj lahko voznika prisili, da se sklanja naprej, kar obremeni spodnji del hrbta. S focusom smo si zastavili cilj, da izdelamo v 18 smereh nastavljiv sedež, ki se prilagaja vsakemu uporabniku, in voznikom vseh postav in velikosti omogoča preprosto doseganje optimalnega sedežnega položaja za maksimalno udobje, še posebej na dolgih potovanjih,” je povedal Glen Goold, glavni programski inženir za forda focusa. Povprečen Evropejec vozi svoje vozilo približno eno uro na dan, pri tem pa ni upoštevan čas, porabljen v prometu ali pri iskanju parkirišča.* Britanska raziskava je odkrila, da ima 75 odstotkov voznikov težave s hrbtom zaradi napačnega položaja sedenja, kar je lahko tudi vzrok za boleč vrat, utrujenost mišičnih sklopov in motnje v prekrvavitvi, vse to pa povzroči, da je voznik hitreje utrujen.

Pri razvoju sedeža za novega focusa, ki je prejel certifikat zveze AGR, so Fordovi inženirji upoštevali filozofijo osredotočenosti na uporabnika. Ta postavlja uporabniško izkušnjo v žarišče zasnove in oblikovanja ter upošteva zahteve focusovih uporabnikov po dodatni opori za noge in ledveni del hrbta. Tako focusov sedež omogoča nastavitev v 18 smereh, kar vključuje višino in nagib sedeža ter oporo hrbta, vratu in stegen. S stikalom na stranici sedeža je možno ledveno oporo nastavljati v štirih smereh. Pri dodajanju štirismernega nastavljanja ledvene opore in prav tako štirismernega nastavljanja vzglavnikov ter podaljšanja opore za stegna, ki s focusom prejšnje generacije niso bili na voljo, so Fordovi strokovnjaki za sedeže opravili testiranja z različno velikimi in težkimi vozniki in voznicami različnih postav, da bi razvili optimalno zasnovo sedeža. Trpežnost so preverili s 150.000 prevoženimi kilometri v dejanskih pogojih, pa tudi z uporabo Fordovega robotskega simulatorja zadnjice, poimenovanega ‘Robutt’ (ritbot), ki polnih 10 let uporabe strne v samo tri dni, pri tem pa 7500-krat sede, se odrine s sedeža in se zasuka na njem.

Za kar najbolj uglajeno vožnjo je focus na voljo tudi s tehnologijo za zaznavanje udarnih jam, ki zmanjša sunke pri vožnji po ‘razcvetelih’ cestah, v primerjavi s focusom prejšnje generacije pa imajo potniki na zadnjih sedežih 5 centimetrov več prostora za kolena in 6 centimetrov več za ramena. “Ergonomske lastnosti sedežev vozila so nadvse pomembne, še posebej za voznike, ki pogosto sedijo za volanom. Veseli nas, da se je Ford pridružil boju proti bolečemu hrbtu in omogočil, da so udobni sedeži dostopni še več ljudem,” je povedal Detlef Detjen, generalni direktor zveze Aktion Gesunder Rücken e.V. Slovenski avto leta 2019, novi ford focus, je že naprodaj v Fordovih salonih.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 9. 2020
September 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
310102  mednarodna premiera - renault E-TECH
03040506
07  mednarodna premiera - sto let znamke Mazda
0809  domača premiera - citroën C5 aircross hybrid
10111213
1415  domača premiera - fiat 500 hybrid
1617181920
21222324  domača premiera - hyundai i30
252627
28  domača premiera - mazda MX-30
293001020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 234
peugeot 2008 185
hyundai tucson 171
škoda octavia 165
nissan qashqai 159

Podatki veljajo za avgust 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 38.791 novih avtov.

Anketa
Kolikokrat ste od marca razkužili svoj avtomobil?
975Vsak dan enkrat 974Zakaj bi ga razkuževal? 973Samo enkrat. 972Enkrat na mesec. 971Enkrat tedensko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 dnevi  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 1 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 2 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 2 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 4 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 10 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 leti  |