Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet

Ford focus

Avtor prispevka: Ford
Bolečine v križu so najpogostejši posamezni vzrok invalidnosti na svetu in težava, za katero strokovnjaki ocenjujejo, da bo na neki točki v njihovem življenju prizadela polovico vseh Evropejcev.
Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet
Foto: Ford
11. 3. 2019 ob 10:00
Komentarjev: 0

Potovanje lahko tako postane nadvse neprijetna izkušnja tako za voznike kot za sopotnike. Za zmanjšanje bolečin v križu med vožnjo je povsem novi ford focus na voljo s sedežema za voznika in sovoznika, ki ju je možno nastaviti v 18 smereh in si tako zagotoviti maksimalno oporo in udobje – to pa je s posebnim certifikatom nagradila tudi vodilna organizacija za zdravo hrbtenico Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), Kampanja za zdrav hrbet. Focus je prvo Fordovo vozilo, ki je prejelo certifikat neodvisne testne komisije strokovnjakov zveze AGR z različnih zdravstvenih področij. Za pridobitev certifikata mora sedež omogočati prilagajanje položaju sedenja uporabnika, ne pa, da mora uporabnik svoj položaj prilagajati sedežu.

“Sedenje v napačnem položaj lahko voznika prisili, da se sklanja naprej, kar obremeni spodnji del hrbta. S focusom smo si zastavili cilj, da izdelamo v 18 smereh nastavljiv sedež, ki se prilagaja vsakemu uporabniku, in voznikom vseh postav in velikosti omogoča preprosto doseganje optimalnega sedežnega položaja za maksimalno udobje, še posebej na dolgih potovanjih,” je povedal Glen Goold, glavni programski inženir za forda focusa. Povprečen Evropejec vozi svoje vozilo približno eno uro na dan, pri tem pa ni upoštevan čas, porabljen v prometu ali pri iskanju parkirišča.* Britanska raziskava je odkrila, da ima 75 odstotkov voznikov težave s hrbtom zaradi napačnega položaja sedenja, kar je lahko tudi vzrok za boleč vrat, utrujenost mišičnih sklopov in motnje v prekrvavitvi, vse to pa povzroči, da je voznik hitreje utrujen.

Pri razvoju sedeža za novega focusa, ki je prejel certifikat zveze AGR, so Fordovi inženirji upoštevali filozofijo osredotočenosti na uporabnika. Ta postavlja uporabniško izkušnjo v žarišče zasnove in oblikovanja ter upošteva zahteve focusovih uporabnikov po dodatni opori za noge in ledveni del hrbta. Tako focusov sedež omogoča nastavitev v 18 smereh, kar vključuje višino in nagib sedeža ter oporo hrbta, vratu in stegen. S stikalom na stranici sedeža je možno ledveno oporo nastavljati v štirih smereh. Pri dodajanju štirismernega nastavljanja ledvene opore in prav tako štirismernega nastavljanja vzglavnikov ter podaljšanja opore za stegna, ki s focusom prejšnje generacije niso bili na voljo, so Fordovi strokovnjaki za sedeže opravili testiranja z različno velikimi in težkimi vozniki in voznicami različnih postav, da bi razvili optimalno zasnovo sedeža. Trpežnost so preverili s 150.000 prevoženimi kilometri v dejanskih pogojih, pa tudi z uporabo Fordovega robotskega simulatorja zadnjice, poimenovanega ‘Robutt’ (ritbot), ki polnih 10 let uporabe strne v samo tri dni, pri tem pa 7500-krat sede, se odrine s sedeža in se zasuka na njem.

Za kar najbolj uglajeno vožnjo je focus na voljo tudi s tehnologijo za zaznavanje udarnih jam, ki zmanjša sunke pri vožnji po ‘razcvetelih’ cestah, v primerjavi s focusom prejšnje generacije pa imajo potniki na zadnjih sedežih 5 centimetrov več prostora za kolena in 6 centimetrov več za ramena. “Ergonomske lastnosti sedežev vozila so nadvse pomembne, še posebej za voznike, ki pogosto sedijo za volanom. Veseli nas, da se je Ford pridružil boju proti bolečemu hrbtu in omogočil, da so udobni sedeži dostopni še več ljudem,” je povedal Detlef Detjen, generalni direktor zveze Aktion Gesunder Rücken e.V. Slovenski avto leta 2019, novi ford focus, je že naprodaj v Fordovih salonih.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |