Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet

Ford focus

Avtor prispevka: Ford
Bolečine v križu so najpogostejši posamezni vzrok invalidnosti na svetu in težava, za katero strokovnjaki ocenjujejo, da bo na neki točki v njihovem življenju prizadela polovico vseh Evropejcev.
Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet
Foto: Ford
11. 3. 2019 ob 10:00
Komentarjev: 0

Potovanje lahko tako postane nadvse neprijetna izkušnja tako za voznike kot za sopotnike. Za zmanjšanje bolečin v križu med vožnjo je povsem novi ford focus na voljo s sedežema za voznika in sovoznika, ki ju je možno nastaviti v 18 smereh in si tako zagotoviti maksimalno oporo in udobje – to pa je s posebnim certifikatom nagradila tudi vodilna organizacija za zdravo hrbtenico Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), Kampanja za zdrav hrbet. Focus je prvo Fordovo vozilo, ki je prejelo certifikat neodvisne testne komisije strokovnjakov zveze AGR z različnih zdravstvenih področij. Za pridobitev certifikata mora sedež omogočati prilagajanje položaju sedenja uporabnika, ne pa, da mora uporabnik svoj položaj prilagajati sedežu.

“Sedenje v napačnem položaj lahko voznika prisili, da se sklanja naprej, kar obremeni spodnji del hrbta. S focusom smo si zastavili cilj, da izdelamo v 18 smereh nastavljiv sedež, ki se prilagaja vsakemu uporabniku, in voznikom vseh postav in velikosti omogoča preprosto doseganje optimalnega sedežnega položaja za maksimalno udobje, še posebej na dolgih potovanjih,” je povedal Glen Goold, glavni programski inženir za forda focusa. Povprečen Evropejec vozi svoje vozilo približno eno uro na dan, pri tem pa ni upoštevan čas, porabljen v prometu ali pri iskanju parkirišča.* Britanska raziskava je odkrila, da ima 75 odstotkov voznikov težave s hrbtom zaradi napačnega položaja sedenja, kar je lahko tudi vzrok za boleč vrat, utrujenost mišičnih sklopov in motnje v prekrvavitvi, vse to pa povzroči, da je voznik hitreje utrujen.

Pri razvoju sedeža za novega focusa, ki je prejel certifikat zveze AGR, so Fordovi inženirji upoštevali filozofijo osredotočenosti na uporabnika. Ta postavlja uporabniško izkušnjo v žarišče zasnove in oblikovanja ter upošteva zahteve focusovih uporabnikov po dodatni opori za noge in ledveni del hrbta. Tako focusov sedež omogoča nastavitev v 18 smereh, kar vključuje višino in nagib sedeža ter oporo hrbta, vratu in stegen. S stikalom na stranici sedeža je možno ledveno oporo nastavljati v štirih smereh. Pri dodajanju štirismernega nastavljanja ledvene opore in prav tako štirismernega nastavljanja vzglavnikov ter podaljšanja opore za stegna, ki s focusom prejšnje generacije niso bili na voljo, so Fordovi strokovnjaki za sedeže opravili testiranja z različno velikimi in težkimi vozniki in voznicami različnih postav, da bi razvili optimalno zasnovo sedeža. Trpežnost so preverili s 150.000 prevoženimi kilometri v dejanskih pogojih, pa tudi z uporabo Fordovega robotskega simulatorja zadnjice, poimenovanega ‘Robutt’ (ritbot), ki polnih 10 let uporabe strne v samo tri dni, pri tem pa 7500-krat sede, se odrine s sedeža in se zasuka na njem.

Za kar najbolj uglajeno vožnjo je focus na voljo tudi s tehnologijo za zaznavanje udarnih jam, ki zmanjša sunke pri vožnji po ‘razcvetelih’ cestah, v primerjavi s focusom prejšnje generacije pa imajo potniki na zadnjih sedežih 5 centimetrov več prostora za kolena in 6 centimetrov več za ramena. “Ergonomske lastnosti sedežev vozila so nadvse pomembne, še posebej za voznike, ki pogosto sedijo za volanom. Veseli nas, da se je Ford pridružil boju proti bolečemu hrbtu in omogočil, da so udobni sedeži dostopni še več ljudem,” je povedal Detlef Detjen, generalni direktor zveze Aktion Gesunder Rücken e.V. Slovenski avto leta 2019, novi ford focus, je že naprodaj v Fordovih salonih.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |