Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet

Ford focus

Avtor prispevka: Ford
Bolečine v križu so najpogostejši posamezni vzrok invalidnosti na svetu in težava, za katero strokovnjaki ocenjujejo, da bo na neki točki v njihovem življenju prizadela polovico vseh Evropejcev.
Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet
Foto: Ford
11. 3. 2019 ob 10:00
Komentarjev: 0

Potovanje lahko tako postane nadvse neprijetna izkušnja tako za voznike kot za sopotnike. Za zmanjšanje bolečin v križu med vožnjo je povsem novi ford focus na voljo s sedežema za voznika in sovoznika, ki ju je možno nastaviti v 18 smereh in si tako zagotoviti maksimalno oporo in udobje – to pa je s posebnim certifikatom nagradila tudi vodilna organizacija za zdravo hrbtenico Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), Kampanja za zdrav hrbet. Focus je prvo Fordovo vozilo, ki je prejelo certifikat neodvisne testne komisije strokovnjakov zveze AGR z različnih zdravstvenih področij. Za pridobitev certifikata mora sedež omogočati prilagajanje položaju sedenja uporabnika, ne pa, da mora uporabnik svoj položaj prilagajati sedežu.

“Sedenje v napačnem položaj lahko voznika prisili, da se sklanja naprej, kar obremeni spodnji del hrbta. S focusom smo si zastavili cilj, da izdelamo v 18 smereh nastavljiv sedež, ki se prilagaja vsakemu uporabniku, in voznikom vseh postav in velikosti omogoča preprosto doseganje optimalnega sedežnega položaja za maksimalno udobje, še posebej na dolgih potovanjih,” je povedal Glen Goold, glavni programski inženir za forda focusa. Povprečen Evropejec vozi svoje vozilo približno eno uro na dan, pri tem pa ni upoštevan čas, porabljen v prometu ali pri iskanju parkirišča.* Britanska raziskava je odkrila, da ima 75 odstotkov voznikov težave s hrbtom zaradi napačnega položaja sedenja, kar je lahko tudi vzrok za boleč vrat, utrujenost mišičnih sklopov in motnje v prekrvavitvi, vse to pa povzroči, da je voznik hitreje utrujen.

Pri razvoju sedeža za novega focusa, ki je prejel certifikat zveze AGR, so Fordovi inženirji upoštevali filozofijo osredotočenosti na uporabnika. Ta postavlja uporabniško izkušnjo v žarišče zasnove in oblikovanja ter upošteva zahteve focusovih uporabnikov po dodatni opori za noge in ledveni del hrbta. Tako focusov sedež omogoča nastavitev v 18 smereh, kar vključuje višino in nagib sedeža ter oporo hrbta, vratu in stegen. S stikalom na stranici sedeža je možno ledveno oporo nastavljati v štirih smereh. Pri dodajanju štirismernega nastavljanja ledvene opore in prav tako štirismernega nastavljanja vzglavnikov ter podaljšanja opore za stegna, ki s focusom prejšnje generacije niso bili na voljo, so Fordovi strokovnjaki za sedeže opravili testiranja z različno velikimi in težkimi vozniki in voznicami različnih postav, da bi razvili optimalno zasnovo sedeža. Trpežnost so preverili s 150.000 prevoženimi kilometri v dejanskih pogojih, pa tudi z uporabo Fordovega robotskega simulatorja zadnjice, poimenovanega ‘Robutt’ (ritbot), ki polnih 10 let uporabe strne v samo tri dni, pri tem pa 7500-krat sede, se odrine s sedeža in se zasuka na njem.

Za kar najbolj uglajeno vožnjo je focus na voljo tudi s tehnologijo za zaznavanje udarnih jam, ki zmanjša sunke pri vožnji po ‘razcvetelih’ cestah, v primerjavi s focusom prejšnje generacije pa imajo potniki na zadnjih sedežih 5 centimetrov več prostora za kolena in 6 centimetrov več za ramena. “Ergonomske lastnosti sedežev vozila so nadvse pomembne, še posebej za voznike, ki pogosto sedijo za volanom. Veseli nas, da se je Ford pridružil boju proti bolečemu hrbtu in omogočil, da so udobni sedeži dostopni še več ljudem,” je povedal Detlef Detjen, generalni direktor zveze Aktion Gesunder Rücken e.V. Slovenski avto leta 2019, novi ford focus, je že naprodaj v Fordovih salonih.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |