S tehnološko naprednim štirikolesnim pogonom
Opel insignia country tourer

Z dodatnimi 25 milimetri odmika od tal in zaščitnimi oblogami opel insignia country tourer kar kliče po tem, da se poslovimo od uglajenega asfalta in se odpravimo na izzivalnejše, bolj grobe podlage. Skrivnost neomejenega uživanja v vožnji je pod karoserijo: štirikolesni pogon Twinster z nadzorom vektorjev navora. “Ekstremno obvladovanje ovinkov in izjemna smerna stabilnost tudi na najzahtevnejših podlagah sta odliki večine sodobnih Oplovih sistemov štirikolesnih pogonov,” je povedal Andreas Holl, direktor razvoja nadzornih sistemov in štirikolesnega pogona pri Oplu.
Inovativni štirikolesni pogon temelji na izjemni tehnologiji: sistem Twinster deluje z nadzorom vektorjev navora, dvojni sklopki nadomeščata običajni diferencial na zadnji osi. Tako lahko sistem individualno prenese navor enemu ali obema zadnjima kolesoma v delčku sekunde,” pojasni Holl. To pomeni, da je vedno zagotovljen optimalen prenos moči. “Twinster omogoča ekstremno zmogljivo porazdelitev navora, ki sega celo od 0 Nm na eni strani do 1500 Nm na drugi. Poleg tega je možna porazdelitev navora neodvisno od zdrsa in vrtljajev kolesa. Naslednja prednost je kompaktna konstrukcija: ker sta pred pogonskima osema dve sklopki, diferencial na zadnji osi ni potreben. To omogoča prihranek prostora in mase.”
Mehatronsko podvozje FlexRide omogoča optimalno vodenje v vsaki situaciji. Blažilnike, umeritev stopalke za plin in točke prestavljanja (pri vozilih z avtomatskim menjalnikom) prilagaja samodejno ali v skladu z načinoma Tour in Sport, ki ju izbere voznik. Glede na izbrani način sta krmiljenje in odzivnost pospeševanja mehkejša ali še bolj neposredna, ESP pa poseže bolj zgodaj ali pozneje. Za bolj športno vožnjo z delovanjem sistema ESP in štirikolesnim pogonom poskrbi način ‘Sport’. V tem načinu sistem dovoli izdatnejše pomike okrog navpične osi (manjše blaženje odmika od smeri) in obenem podpira dinamičen značaj insignie country tourer. Ko si voznik zaželi udobnega križarjenja, lahko pritisne na tipko ‘Tour’. Osrednja programska oprema ‘Drive Mode Control’ (nadzor voznega načina) je srce prilagodljivega podvozja. Ves čas analizira informacije senzorjev in nastavitve ter prepozna individualen slog vožnje.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 domača premiera - toyota RAV4 | 15 domača premiera - BMW xDrive domača premiera - mercedes-benz B | 16 | 17 |
18 domača premiera - fiat 500X | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 | 03 |
renault clio | 282 |
renault captur | 181 |
škoda octavia | 132 |
volkswagen polo | 113 |
volkswagen golf | 107 |
Podatki veljajo za leto 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
















