Že nekaj let čakamo, da se Nemci zganejo in pokažejo svojega predstavnika v B-segmentu, kjer je že veliko električnih avtomobilov. Govorice so namigovale na prihod manjšega modela, zdaj pa smo končno dobili predogled v obliki koncepta ID.2 all concept, ki se bo v proizvodni obliki postavil po robu električnemu peugeotu e-208 in ostalim v segmentu. Na žalost bo prišel relativno pozno, šele leta 2025, bo pa zato, iskreno upamo, zelo dobro izdelan in na voljo z novo tehnologijo baterijskih sklopov. Izdelan bo na platformi MEB in čeprav so Nemci že leta 2019 napovedovali, da bo stal manj kot 20.000 EUR, je aktualna situacija v svetu avtomobil podražila za 5 tisočakov.
V osnovi bo avtomobil izdelan na enaki platformi MEB kot modeli ID.3, ID.4, ID.5, tudi škoda enyaq in nekateri drugi, zavoljo manjših stroškov pa bo elektromotor postavljen pod sprednjim pokrovom in bo moč prenašal na sprednji kolesi. Uradno so sicer izjavili, da so koncept ustvarili v manj kot dveh mesecih pod taktirko vodje oblikovanja Andreasa Mindta, ki se je koncernu pridružil šele 1. februarja. Bivši oblikovalec za Audi in Bentley je tako ustvaril precej bolj enostaven izgled avtomobila, ki ni tako futurističen kot koncept ID.life. Oblikovno se ID.2 all concept poklanja legendarnim modelom beetle, golf in polo, vsekakor pa se zdi kot svojevrsten model z malo DNK družine ID. ID.2 all concept je dolg 4,05 metra, pri čemer medosje meri 2,6 metra, kar je sicer 5 centimetrov več kot pri modelu polo, od katerega pa bo malenkost krajši.
Čeprav bo Volkswagen začel s prodajo ID.2 šele leta 2025, so že zdaj izdali nekaj tehničnih podrobnosti, poleg seveda postavitve elektromotorja. Gotovo bo na voljo več različnih naborov moči, med drugim pa bo eden ponudil 166 kW (226 KM), kar bo dovolj za pospešek do 100 km/h v približno sedmih sekundah. Elektromotorju bo elektriko zagotavljala baterija, ki bo lahko pohrustala ali 38 ali 56 kWh elektrike, kakšna bo tehnologija v sami bateriji pa zaenkrat ostaja skrivnost. Vemo le, da bo na testiranjih WLTP lahko s polno večjo baterijo prevozil do 450 kilometrov. Baterija se bo polnila z močjo 125 kW, torej bo lahko v 20 minutah napolnjena od 10 do 80 odstotkov.
Pri oblikovanju notranjosti so končno doumeli, da nihče noče imeti merilnikov na majhnih zaslonih, zato ima ID.2 all concept merilnike na 10,9-palčnem zaslonu, multimedijski sistem pa gnezdi v drobovju 12,9-palčnega sistema. Kar je bolj pomembno je to, da so pod zaslonom na armaturni plošči tudi gumbi za spreminjanje temperature in vklop ogrevanja sedežev, takisto vrtljiv gumb za nastavljanje glasnosti predvajanih vsebin. Poleg tega so spremenili tudi volan, ki ma vrtljive in navadne gumbe, ki k sreči niso občutljivi na dotik, na srečo pa so zdaj na vratih tudi štirje gumbi za odpiranje stekel in ne več dva z dodatnim za vklop odpiranja zadnjih stekel. Še več, ročica za izbiranje prestave je zdaj drugače oblikovana, na sredinski konzoli pa je izbirnik programov vožnje. Prtljažnik koncepta pogoltne 440 litrov tovora, torej skoraj 60 litrov več kot pri ID.3, pod zadnjimi sedeži pa je na voljo še dodatnih 50 litrov za shranjevanje drobnarij.