Pri BMWju vztrajno posodabljajo svoje modele, da se konkurenti vse težje spopadajo z njimi, 1. junij pa so izkoristili za predstavitev tretje generacije modela X1, ob katerem so predstavili tudi popolnoma električno različico iX1. Novi X1 je za dobrih 5 centimetrov daljši od predhodnika, skupno v dolžino meri točno 4,5 metra, v širino je zrasel za 24 milimetrov, takisto se je za 22 milimetrov podaljšalo medosje. Avtomobil je sicer še vedno izdelan na enaki platformi kot poprej, UKL2, oblikovno pa gre za evolucijo oblike 2. generacije.
Velik korak naprej je doživela notranjost, ki je izdelana po vzoru drugih novejših, torej je na armaturni plošči velik skupek dveh zaslonov sestavljen iz 10,25-palčnega za multimedijo in 10,7-palčnega za digitalne merilnike. X1 bo s pomično zadnjo klopjo tudi bolj praktičen, slednja bo na voljo brez doplačila pri večini izdaj, prtljažnik, ki sicer v osnovi pogoltne 540 litrov prtljage, pa se bo lahko tako zmanjšal in ponudil več prostora za noge potnikov zadaj. Priključnohibridni X1 bo imel malenkost manjši prtljažnik, ta bo v osnovi pogoltnil 490 litrov prtljage.
Vstopni bencinski in dizelski motor bosta ponujala pogon na sprednji kolesi. 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik bo v sdrive18i proizvedel 100 kW (136 KM) moči in 230 Nm navora, s čimer se bo lahko do 100 km/h pognal v 9,2 sekunde, vstopni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik pa bo dal od sebe 110 kW (150 KM) moči in 360 Nm navora, zato se bo do 100 km/h pognal v 8,9 sekunde. Vstopna motorja ne bosta premogla elektrifikacije.
Štirikolesni pogon bo prinesel ne samo 48-voltno napeljavo ampak tudi blagohibridni pogonski sklop, ki bo premogel tudi manjši elektromotor vgrajen v sam menjalnik. Tako bo X1 xDrive23i premogel skupno 160 kW (218 KM) moči in 360 Nm navora, pri čemer elektromotor ponudi do 14 kW (19 KM) moči in 55 Nm navora, posledično pa se bo takšen X1 do 100 km/h pognal v 7,1 sekunde. Dizelska alternativa xDrive23d bo po drugi strani premogla 155 kW (211 KM) moči in 400 Nm navora, zato se bo do 100 km/h pognal v 7,4 sekunde.
Zanimiva bosta tudi priključna hibrida xDrive25e in xDrive30e, ki bosta sicer na voljo šele novembra letos, torej mesec dni kasneje kot klasično gnani brati. Obe različici bosta premogli 1,5-litrski turbobencinski motor, ki bo v šibkejšem xDrive25e proizvedel 100 kW (136 KM) moči in 230 Nm navora, na zadnji premi pa bo elektromotor z močjo 80 kW (109 KM) in 247 Nm navora. Sistemske moči bo za 180 kW (245 KM) in 477 Nm navora, tako da se bo takšen X1 do 100 km/h pognal v 6,8 sekunde, samo na elektriko bo lahko vozil do hitrosti 140 km/h in s polno baterijo prevozil od 78 do 89 kilometrov. X1 xDrive30e bo imel zmogljivejši bencinski motor, ki bo dal od sebe 110 kW (150 KM) moči in 230 Nm navora ter zmogljivejši elektromotor, ki bo proizvedel 130 kW (177 KM) moči in 247 Nm navora. Sistemske moči bo za 240 kW (326 KM) in 477 Nm navora, takšen X1 pa se bo do 100 km/h pognal v 5,7 sekunde in bo na elektriko tudi lahko prevozil od 78 do 89 kilometrov. Realno gotovo nekaj kilometrov manj, bo pa baterijski sklop pogoltnil 14,9 kWh elektrike, in bo poln v poltretji uri, saj bosta obe različici imeli vgrajen polnilnik z močjo 7,4 kW. Vstopni BMW X1 bo stal okoli 35.000 evrov.