Defender 130 je od že konkretno dolge različice 110 daljši za 34 centimetrov, skupno torej kar 5.358 milimetrov, kar je celo 10 centimetrov več kot jih meter pokaže pri najdaljši različici modela range rover. Inženirji pri Land Roverju so zatrdili da podaljšan zadnji previs ne bo kriv za slabše terenske sposobnosti, saj vstopni kot ostaja pri 37,5 stopinjah, izstopni pri 28,5, poleg tega pa lahko defender 130 vozi po 90 centimetrov globoki vodi. So pa seveda dodatni centimetri krivi za veliko več prostora v kabini, zaradi česar so lahko v tretjo vrsto sedežev namestili še tretji sedež, skupno pa lahko defender 130 prevaža 8 ljudi. Dodaten sedež bo vsaj v očeh vodilnih kriv za še boljšo prodajo modela, saj bo osem sedežev na voljo že v osnovi, kupci pa se bodo lahko brezplačno odločili za petsedežno različico.
Za premikanje bosta zadolžena 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik in 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik. Bencinska brata bosta dala od sebe 220 kW (300 KM) moči in 470 Nm navora, oziroma 294 kW (400 KM) moči in 550 Nm navora, dizelska stroja pa 183 kW (250 KM) moči in 600 Nm navora ter 220 kW (300 KM) moči in 650 Nm navora. Vsi motorji so del blagohibridnega pogonskega sklopa in bencinska sta kriva, da se defender 130 do 100 km/h požene v 8,0 oziroma 6,6 sekunde, dizelska stroja pa enako nalogo opravita v 8,5 oziroma 7,5 sekunde.
V notranjosti na na armaturni plošči velik 11,4-palčni zaslon multimedijskega sistema Pivi pro, ki so ga doslej premogli samo bolje založeni primerki različic 90 in 110, v osnovi je na voljo tudi sistem za čiščenje zraka. Poleg tega premore vstopni model še sistem za pametno glasovno upravljanje, ki vozniku olajša delo, saj lahko nekatere funkcije vključi ali izključi kar preko glasovnih ukazov. Na seznamu dodatne opreme je možnost, da so tudi povsem zadnji sedeži ogrevani, ne samo sprednjih pet, poleg tega je lahko vsakemu potniku dodeljen lasten polnilni vhod USB tipa C. Še več, na voljo je lahko do 5 isofix sidrišč, ki so na voljo pri vseh zunanjih sedežih in na sovoznikovem.
Defender 130 se lahko pohvali z veliko prostora, saj je pri vseh osmih sedežih v prtljažnik še vedno mogoče pospraviti 389 litrov prtljage, če se zadnja vrsta sedežev prevrne pa se prostor za prtljago poveča na 1.232 litrov. Tega je mogoče še dodatno povečati s prevračanjem naslonov sedežev druge vrste, s čimer se prtljažni prostor poveča na 2.291 litrov, pri petsedežni različici pa na 2.516 litrov. Še več, petsedežna različica ima že v osnovi na voljo 1.329 litrov velik prtljažnik.
Bistvenih razlik pri paketih opreme ne bo, še vedno bodo na voljo SE, HSE, X-dynamic in X, takisto dodatni paketi zunanjih dodatkov explorer, adventure, country in urban, tako kot pri različicah 90 in 110. Vstopni model model bo stal najmanj 90.000 evrov.