Oblika zunanjosti naslednjega scenica je tako rekoč zaključena, saj je glavni oblikovalec Gilles Vidal dejal, da predstavlja več kot 90 odstotkov oblike proizvodnega modela. Novi scenic se bo za prodajne številke leta 2024 podal v razred C, kjer bo po napovedih navduševal predvsem družine s svojo prostornostjo in fleksibilnostjo. Če je zunanja oblika skoraj zaključena pa po drugi strani predstavljena pogonska tehnologija ne bo nekaj, kar bomo lahko že uporabljali pri naslednjem scenicu, temveč predstavlja predogled pogonov v avtomobilih po letu 2030. Še več avtomobil je izdelan iz številnih trajnostnih materialov, kar 70 odstotkov materialov je recikliranih, 95 odstotkov celotnega avtomobila pa je mogoče v celoti reciklirati.
Koncept v dolžino meri 4,49 metra, medosje je dolgo 2.835 milimetrov, kar je debelih 20 centimetrov več kot meri pri modelu austral, posledično pa bo v notranjosti res ogromno prostora. Francozi se pri konceptu niso odločili za preveč odštekano obliko, saj želijo že zdaj vzbuditi zanimanje pri kupcih, ki bodo gotovo navdušeni tudi nad velikimi 21-palčnimi aerodinamičnimi platišči. Proizvodni model bo sicer še malenkost spremenjen, kar se oblike tiče, poleg osvetljenega logotipa na zadku pa očitno lahko pričakujemo še osvetljen C-stebriček. Še več, posebna je tudi črna barva, ki je izdelana iz recikliranih karbonskih vlaken.
Vstop v notranjost je mogoč po pritisku na Renaultov logotip, na mestu kjer bi sicer moral biti B-stebriček, kabina pa vsaj pri konceptu sprejme samo 4 potnike. Znotraj je tudi največ trajnostnih materialov, saj so tla izdelana iz reciklirane plastike iz industrijskih odpadkov in embalaže hrane. V notranjosti tudi ni usnja in prednjači bela barva, kar je posledica odstranjevanja barvil pri recikliranju. Za vsaj nekaj barve skrbi dikroična obloga, ki lahko razdeli svetlobo na žarke različnih valovnih dolžin, s čimer se ustvari naravni vzorec barve, podoben mavrici, ki se spreminja glede na kot opazovanja. Poleg tega sistem za prepoznavanje obrazov samodejno prepozna voznika in potnike, posledično pa prilagodi položaj sedeža in drugi nastavitve. V celoti je v notranjosti kar 10 manjših zaslonov za različne funkcije, med drugim je zaslon tudi na volanu, na sredini armature pa so štirje povsem prilagodljivi zasloni.
Renault scenic vision je izdelan na obstoječi platformi za električna vozila CMF-EV, ki podlaga tudi manjši megane E-tech electric in nissan ariya. V drobovju bi tako lahko bili baterijski sklopi, ki pogoltnejo do 90 kWh elektrike, s čimer bi lahko takšen scenic prevozil slabih 500 kilometrov, čeprav je bolj verjetno, da bo v trebuhu baterija, ki pogoltne 60 kWh elektrike, kot pri električnemu modelu megane. Koncept po drugi strani premore napreden hibridni pogonski sklop, ki za delovanje uporablja tehnologiji baterijskih električnih avtomobilov in vodikovih gorivnih celic, proizvedena elektrika pa dovaja moč elektromotorju na zadnji premi, ki proizvede 158 kW (215 KM) moči. Gorivna celica dejansko deluje kot podaljševalnik dometa, saj generira elektriko, podobno kot pri nekaterih starejših sistemih to nalogo opravlja manjši bencinski motor, na primer pri BMWju i3 REX.
Baterijski sklop pogoltne 40 kWh elektrike, toliko kot 'manjša' baterija pri električnemu modelu megane E-tech, ki jo je mogoče polniti na električni polnilnici, med potjo pa jo polni vodikova gorivna celica z močjo 15 kW. Ta prejema vodik iz rezervoarja, kjer se ga shrani do 2,5 kilograma. Renaultovi inženirji napovedujejo, da bi takšen pogonski sklop lahko po letu 2030 omogočal doseg več kot 800 kilometrov z enim vmesnim polnjenjem vodikovega rezervoarja, kar bi trajalo približno 5 minut.